Goh da’s inderdaad wel heel toevallig ja…Weet je al wat je gaat doen? Wel typisch dat een vriend van die jongen je belt ![]()
Fijne feestdagen!!
Groetjes, Diamond
Goh da’s inderdaad wel heel toevallig ja…Weet je al wat je gaat doen? Wel typisch dat een vriend van die jongen je belt ![]()
Fijne feestdagen!!
Groetjes, Diamond
Ja idd, die vrienden had ik daar ook wel gezien en zijn we ook 2 avonden mee uit geweest hoor…maar hij moet wel mijn telefoonnummer aan hun hebben gegeven want ik heb dat nooit gedaan…
Ik weet nog niet hoe het gaat lopen, maar al zijn hun in Den Haag dan wil ik wel ff wat drinken, ik ga niet helemaal naar Amsterdam rijden en ik moet nog werken ook deze week… Al had ik vrij geweest had het wat makkelijker geweest. Alletwee de weekenden zitten we ook met feestjes dus dan ga je ook niet ff heen en weer…
Hoor jij nog weleens wat van die jongen? Ik had al vanaf oktober eigenlijk geen contact meer gehad…
Jij ook fijne dagen…de rest trouwens ook!!
XXX
Als ze in de buurt zijn is het inderdaad wel leuk om ff wat te drinken ja…Kan me voorstellen dat je er geen eind voor gaat rijden…
Ik hoor nog wel 's wat af en toe maar dat word ook wel minder hoor.
Wel typisch dat je vanaf oktober niks meer hebt gehoord en nu ineens die vrienden komen opdagen. Maar ze hebben wel vakaer van die rare acties vind ik ![]()
Groetjes, Diamond
Ik heb gister niks meer gehoord…dus ben benieuwd of ik nu nog wel wat hoor…weet ook niet precies wanneer ze terug gaan… Hij had het wel over 2 weken maar hij zei overal achteraan…MAYBE…dus ja ik weet het ook niet.
Dat ze ineens contact zoeken…pff ja weet het ook niet… Misschien is die jongen in TUrkije er dan toch wel zo eentje die in de winter echt geen geld te makken heeft en geen smsjes kan sturen of zo…hij heeft 2 weken geleden wel een x gebeld en 'm 1x over laten gaan en toen hing die op…tja ik heb niet meer terug gebeld, want ik wist niet waarom hij dat deed…
Ik wist overigens wel dat die ene naar Nld zou komen, maar dat was ik helemaal vergeten omdat ik hem maar 2 avonden heb gezien…
We zien het wel, maar ik hou je op de hoogte…hihihihi!!
XXXXX
Dat had ik laatst ook, dat m’n telefoon een keer overging en toen weer ophield!! Snapte het ook niet helemaal…Ben er trouwens al achtergekomen dat die jongen, je weet wel, ook iedereen heeft lopen te versieren. Zal 'ie ook wel Isyankar voor hebben lopen zingen ![]()
Heb ik me toch weer vergist in iemand…
Ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat, of ze nog gaan bellen. Vindt ze soms echt heeeeeel vaag…
Liefs, Diamond
Niks meer gehoord…ik heb wel dat amsterdamse nr…maar heb liever een mobiel zodat ik alleen een sms hoef te sturen, wie weet waren ze wel bij iemand anders thuis of weet ik veel wat.
Nou ja, we zien wel…op zich vind ik het wel gezellie,maar het zal wel niet doorgaan…
Dat van 1x over laten gaan doen ze volgens mij met het idee dat wij dan terug moeten bellen. Ammehoela…voor mij kost het ook geld en als ze wat willen vertellen dan bellen ze zelf wel…ja toch?
Zoiets had ik ook al bedacht ja. Nou ik ga echt niet terugbellen hoor, die is gek! En ik begin me ook een beetje te ergeren aan die slijmerige berichtjes, blegh. Volgens mij stelt hij een berichtje op en verstuurt het meteen aan een stuk of 10 meiden tegelijk ![]()
Ff afwachten dus maar of je weer wat hoort. Ik zou ook niet zomaar een vast nummer gaan bellen hoor. Laat ze maar zelf weer contact opnemen, het was hun idee…
Groetjes, Diamond
M’n telefoon ging vandaag alweer een keer over. Bel dan echt als je wat te vertellen hebt ![]()
Groetjes, Diamond
De bekende rituelen dames!
Over laten gaan, zodat je de indruk krijgt dat ze aan je denken en je missen!
Het beste is om er niet op te reageren!
Je moet er overigens ook niet vreemd van opkijken dat je een jaar of nog langer niets meer verneemt en dat dan opeens je telefoon weer overgaat.
Sommigen bewaren echt lijsten met zoveel mogelijk nummers van vnl. meiden.
Jammer dat deze boys het verknallen voor de serieuze jongens aldaar!
Een echte serieuze jongen zal moeite doen en je echt bellen. (alhoewel jongens met verkeerde bedoelingen dit ook wel doen!)
Succes dames!
Tsss echt zo typisch dat ze daar allemaal van die trucjes hebben…
Ik erger me er eerder aan dan dat ik het leuk vind trouwens.
Heb jij nog wat gehoord Holidaylover?
Groetjes, Diamond
Hi, nee ik heb niks meer gehoord en ook niks van mezelf laten horen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet het idee heb dat die jongen van mij dat bij iedereen doet hoor… Ik weet niet waarom, ik kan het ook helemaal mis hebben… maar hij heeft iets bescheidens en hij komt ook gewoon in geen één forum voor of zo, er zijn geen slechte verhalen over hem!
Maar joh…hij zit hier en ik daar en hebben ieder ons eigen leven en relatie! Mocht hij echt ineens in Nld zijn of ik weer in Gumbet dan spreek ik natuurlijk wel met hem af…ben altijd in voor een gezellig uitje!
Van die jongens uit Ams heb ik ook niks meer gehoord, volgens mij heb ik ze laten schrikken of zo…hahahaha!!!
Beste dames,
Ik geloof dat we afdwalen van het oorspronkelijke onderwerp;jullie kunnen hierover doorgaan op het desbetreffende topic Vriendje.
Bij voorbaat dank,
Forumbeheerder,Hans.
Nou je hoort het Holidaylover, we moeten verhuizen ![]()
Zie je bij vriendjes hahaha
Groetjes, Diamond
haha!!! :lol:
ik volg jullie wel want ik vind t altijd heel grappig om te lezen wat andere meiden meemaken!
maar ik verhuis met jullie mee naar topic ‘vriendjes’.
zie jullie daar weer verder kletsen over dit onderwerp!
groetjes myrna ![]()
He Myrna, zie je bij ‘vriendjes’!!
Groetjes, Diamond