verstand van Fysio/herstel na gecompliceerde botbreuk in het bovenbeen bij een kind?

Hallo medeforumgenoten,
Is er op dit moment toevallig iemand in Kenia/Mombasa/Zuidkust die verstand heeft van het herstel na een compliceerde botbreuk in het bovenbeen van een kind, fysiotherapie hiervoor kan verzorgen op vrijwillige basis?
Één van de kinderen van het Kebene Children’s Home is vorig weekend geopereerd na een gecompliceerde botbreuk en deze operatie heeft een behoorlijke som geld gekost. Nu begint de herstelperiode natuurlijk. Iemand aanwezig die hierin iets wilt en kan betekenen?

Groeten Marriette

spijtig voor het kind, in welk hospital is hij/zij geopereerd?

heb eens de zus van Marie-louise Magré uit holland ontmoed in vliegtuig naar mombasa
Marie-louise Magré heeft lijding en geeft les in een clinic in kwale
heeft ook samenwerking/ondersteuning van Verkaart
wellicht kan zij advies geven of een student van haar sturen
hierbij haar mobiel 07-24567981 is wel van twee jaar terug

veel sterkte met revalidatie

1 like

lees dit artikel eens door , dat kan misschien wat extra info verschaffen
http://www.zorggroep-almere.nl/fysio_online/been/bovenbeen_botbreuk.php

1 like

In het ziekenhuisin Msaambweni schijnt een helegoede orthopeet te zitten.Misschien heb je daar wat aan gr Wim

1 like

Dankjewel voor jullie reacties tot nog toe!
Ik heb het telefoonnr. van Marie-louise Magré doorgegeven. Een student zou inderdaad een goede optie zijn aangezien we iemand op vrijwillige basis zoeken. (mits natuurlijk verstand van zaken) Maar van verkaart is zowiezo gesponsord, of niet?

Is die orthopeed in Msambweni hospital ook een vrijwilliger Wim? En weet je toevallig zijn naam/telefoonnummer of ander contactadres?

Dag Marriette,

Dit is het nummer van Dr. Stan: 0719865411.
Ik hoop dat hij jullie kan verder helpen en wens jullie succes met de revalidatie.

Groetjes,
Trudi

Nee ik weet geen naam.Ik was er een ker p het achterterrein en sprak toen een zwartte arts die druk in de weer was met kunstledematen.Later hoorde ik dat er een blanke orthopeet actief is.Als je het wilt weten zouiker even naar toe rijden om het na te vvragen.Ik zou het graag voor je doen maar ik ben nu in Ned ,Gr Wim

Die blanke is Dr. Stan, waarvan ik daarnet het nummer heb doorgegeven. :wink:

Toch handig zo>n forum.Misschien is het handig om een keer een bijeenkomst in nedd of Diani te organiseren.Daan kunnen we zien wie bij welke namen horen.Gr Wim

Zou zeker heel leuk én interessant zijn, Wim. Laat maar weten wanneer je hier bent! :wink:
Hebben we gehad met de Belgen (Vlamingen én Walen) de week voor de verkiezingen en was een heel fijne bijeenkomst, moet ik zeggen.

doe ik .Gr Wim

even buiten ukunda richting msambweni
is ook een klein hospital Kinondo clinic, werken ook doktoren van msambweni hospital

Leuk en nuttig. Wij doen mee! Maar eerst van de Nederlandse zomer genieten (als die tenminste ooit komt).

Groet,
Diani

Er is ondertussen contact geweest met dr. Dan! Dankjulliewel!

Wat betreft een bijeenkomst, superleuk! Ik ben alleen van begin mei tot eind juli in NL op familiebezoek… Wordt nog wat om zo‘n datum te plannen!