Hallo allemaal,
Ik woon in Ukunda, zuidkust Mombasa. Sinds een aantal dagen heb ik erg veel last van mijn knie. Nu heb ik dat vaker, in NL was het probleem altijd vrij snel opgelost door de fysio. Ik heb gehoord dat er in Msambweni hospital een goede fysio is, heeft iemand hier ervaring mee? Of anders met een andere fysiotherapeut in de buurt van Ukunda?
Alvast bedankt!
Voor kniepijn ,als het over artrose gaat, is glucosamine een aangewezen product, het is geen geneesmiddel ,maar te vergelijken met olie voor een motor.Je kan het vrij verkrijgen in elke apotheek.Een dagelijkse dosis van 500mg houd je in goede vorm.
Als het te erg wordt is een kijkoperatie de beste oplossing,met 2 kleine sneetjes die je na 2 maand al niet meer terugvind ,worden de knobbels op het ontstoken gewricht weggenomen.Het is een dagopname ,en nadien kan je zelfs rustig weg stappen.
Ik ben nu 61 en ben stukken beter dan toen ik 50 was en nog nauwelijks kon stappen.
Ik heb toen ook alles geprobeerd ,tot steunzolen (zeer duur) toe.
Een jaar of 7 geleden hadden wij een vriend te gast met plotseling ernstige rugklachten. Op aanraden van Dr Otieno is er toen een Duitse dame langsgeweest. Ik geloof dat zij Maria heette. Uiteindelijk kon zij niet veel oor onze gast doen maar wellicht wel voor jou.
Vlgs mij heeft Rehi ook een gpede therapeut
In het Msambweni hospital is een goede arts voor gewrichten etc Een belg of een Nederlander.Ik zou niet weten of er ook een goede fysiotherapeut is
Gr Wim
Ik ben inmiddels in Msambweni geweest, had ook van anderen gehoord dat de fysio daar erg goed is. Omdat ze mijn ‘case’ niet vaak hadden meegemaakt, ben ik door 3 therapeuten besproken, voor ze een behandeling startten! Maar het heeft uitstekend geholpen, ik ben weer bijna de oude gelukkig