'Verschepen' naar de UK

Hello all.

Omdat ik van plan ben om binnenkort naar Engeland te verhuizen, wil ik uiteraard ook de nodige bezittingen meenemen. Nu kan dit uiteraard gedeeltelijk met het vliegtuig…maar ‘overbagage’ is al snel een dure grap.

Zijn er mensen die bekend zijn met het ‘verschepen’ van bezittingen? Dan doel ik niet alleen per boot, maar ook per vrachtwagen of eventueel vliegtuig. Uiteraard dan wel zo goedkoop mogelijk…en het is geen probleem als het een tijdje duurt.

Ik denk dat zelf rijden nog altijd de goedkoopste oplossing blijft.

Ik heb me er in verdiept toen ik zelf verhuisde, en het huren van een aanhangkar+benzine+ferry kosten kwam nogsteeds veel, maar dan ook veel goedkoper uit dan het versturen van een container/verhuiswagen of welke manier dan ook.

Ik heb een aanhanger gehuurd voor 60€ per dag, en ben in 2 dagen op en neer gereden.

Ik ben hier zelf ook mee bezig en verhuis over drie weken naar Engeland. Nu ben ik erachter gekomen dat vanuit belgie je voor 22 euro pakketten van 10kg kunt opsturen. Ik ga gewoon een aantal pakketten opsturen. Daarnaast neem ik de boot naar engeland, waardoor ik ook gewoon extra bagage zonder echtra kosten kan meenemen!
Mocht je iets anders vinden laat het me weten, ik ben namelijk de afgelopen tijd ook hard op zoek geweest en vind dit tot nu toe de beste optie. De website is TNT Express zendingen | TNT Belgium

Veel plezier met de verhuis ":)!

Lijkt me een hoop geld voor pakketjes van maar 10kg?!?

Is het ook, maar ik kan niets goedkopers vinden! Heb jij iets goedkopers

Op de site is het goedkoper trouwens TNT Express zendingen | TNT Netherlands.
20 /30 kg is ongeveer 40 euro! Dus dat gaat nog!

Wat je ook gewoon kunt doen is zo auto bij de kaf ofzo zaak huren, je weet wel zo vrachtwagentje waar je met rijbewijs B nog op mag!

Dan kun je alles inladen en gewoon met de boot oversteken! Succes met de verhuizing!

Ik zou inderdaad een auto/bus/aanhanger huren en zelf rijden… voor de prijs van 2 pakketjes van 20/30kg ben je op en neer met een hele auto vol met zooi… :slight_smile:

Maar heb je dan niet gelijk ook al je benzine kosten, de kosten van de boot ed. Ik weet niet of dat per se echt goedkoper is hoor.

Dat klopt wel idd… ligt er een beetje aan wat je allemaal mee moet nemen.

Ik had al m’n meubels die mee moesten, wat het dan gelijk de goedkoopste optie maakt om zelf te rijden.

Ik ben 1 juli met een auto met aanhanger van rotterdam naar londen gereden, 2 juli weer terug naar nederland, en 3 juli met m’n eigen auto voor goed naar londen :slight_smile: