Hoi, ik vroeg me af hoe jullie je inboedel en al van Nederland naar de UK hebben overgebracht? Hebben jullie een expert daarvoor gebruikt? Zo ja, welk bedrijf, goeie ervaring of wat minder?
Is er ook iemand die z’n/haar spullen zelf naar de Uk heeft gebracht door een aanhangwagen (of busje) te huren en alles zelf naar de UK te rijden?
Ik heb bij een verhuisbedrijf gewerkt, 1 van de grotere en die deden ook internationale verhuizingen, wat kan ik er over vertellen, hij gaat professioneel, het neemt veel lasten uit handen en… het is errug prijzig
zelf verhuizen is wel goedkoper maar neemt wel heel veel tijd in beslag.
Ik heb een kennis uit Engeland een busje laten huren en hij is naar Nederland gereden, al mijn spullen ingeladen en weer terug naar Engeland gereden. Via de Eurotunnel viel dat reuze mee.
Uiteraard kun je ook in Nederland een busje huren voor 2 dagen maar dan moet je die bus ook weer terugbrengen en weer alleen terugvliegen, wat omslachtig is.
Let ook op…de huizen hier zijn erg duur om te huren, als je dus veel spullen hebt, (wat ik had) denk er dan even over na wat je echt nodig hebt en wat je echt wil houden. Ruimte is beperkt en de huisjes/flats zijn vaak ook kleiner dan in Nederland.
Hoi!
Mijn vriend en ik zijn gemeubileerd gaan wonen in London, dus we hadden geen meubels enzo nodig. Mijn vader heeft zijn auto vol geladen met spullen en is naar Londen gereden. (via Hoek van Holland- Harwich) Dat was niet zo duur.
We hebben wel geinformeerd bij verhuisbedrijven maar die rekenen al gauw tussen de 750 en zelf 2250 euro.
Succes met verhuizen!
groetjes
Christina