Koffer verschepen

Hoi hoi,
ik ben nu alweer een tijdje in Auckland aan het werk en begin in januari aan mijn backpack avontuur op het Zuidereiland. In de maanden dat ik hier heb gewoond heb ik veel verzameld qua spullen en souvenirs, en ik wil die alvast naar huis sturen. Ik heb gekeken naar vervoer via lucht en via zee. Via zee lijkt me de goedkoopste optie, ik ga toch nog een paar maanden rondreizen dus het hoeft ook niet zo snel weer in Nederland te zijn. Nu is mijn vraag, heeft er iemand ervaring met het verschepen van een koffer? Ik heb wat rondgekeken en kom vooral companies tegen die containers verhuren… en mijn koffertje is heus niet zo groot. :blush:
Alvast bedankt!

Wij hebben het meermalen opgelost met gewone pakketten bij postkantoor, dozen tot 10 kg of zelfs 20 kg. Zeepost naar NL kan eigenlijk niet meer schijnt het, dat werd dus het goedkoopste lucht-tarief. Kartonnen verzenddozen eveneens bij postkantoor te koop.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb ook naar nzpost gekeken, maar die bleek nog duurder te zijn dan andere bedrijven via airmail . ik heb tot nu toe sevenseas worldwide als goedkoopst gevonden, die het wel via zee kunnen verschepen.