Mijn naam is Linda en ik ben 22 jaar. Reizen is echt mijn passie en ben daarom op zoek naar een reisgenote rond mijn eigen leeftijd om samen mee op vakantie te gaan.
Ik zou graag in de periode 20 juli-20 augustus op vakantie gaan naar Sri Lanka, Peru, Chili of de USA. Eigenlijk sta ik overal wel voor open.
Als het je leuk lijkt om op een zelfde vakantie te gaan dan hoor ik graag van je!
Ik ben Deidre, 19 jaar en ben op zoek naar een reisgenoot voor in juli of/en augustus! Ik zou erg graag naar Nepal gaan, maar ook voor andere landen ben ik wel in! Afgelopen jaar ben ik naar Midden-Amerika geweest (mexico, guatemala, honduras en belize) en omdat ik dat zo leuk vond wil ik weer graag ver weg gaan! Misschien kunnen we ns mailen om wat ideeen uit te wisselen!
Ik ben ook op zoek naar een reisgenootje voor aankomende zomer. Ben 20jaar en heb wel al veel in europa rondgereisd, maar wil nu graag een keer lekker ver weg gaan. Lekker rondreizen, cultuur en natuur, beetje strand, avontuur, lokale bevolking etc. Heb niet echt voorkeur voor landen, maar Azie, Afrika, Latijns Amerika…lijkt me allemaal super, haha. En wil overal wel heen!
Jitske
[EMAIL=“jitsketje@hotmail.com”]jitsketje@hotmail.com
Anderen met dezelfde ideeen mogen me ook mailen/msnen.