Reisgenootje gezocht november 2010

Hoi allemaal,
Ik ben Linda, 25 jaar. Vanaf november ben ik vrij en wil dan graag een rondreis doen. Aangezien ik niet alleen durf te gaan zoek ik dus een reisgenote van ongeveer dezelfde leeftijd.
Graag zou ik naar India willen gaan, maar ik sta ook open voor een ander land of landen. Wat betreft verblijf zat ik te denken aan 1 maand á 2 maanden.

Lijkt het je leuk om samen te reizen, dan hoor ik het graag.

Groetjes Linda

Hallo Linda!

Ik wil graag half november naar Thailand gaan om daar een week of drie vrijwilligerswerk te gaan doen. Misschien samen als je dat ook wat lijkt. Heb een leuke organisatie gevonden, niet te duur.

Ik ben net klaar met mijn studie social work en ben 26 jaar.

Ik hoor graag van je!

Groetjes Marieke

Hoi Marieke,

Vrijwilligerswerk lijkt me ook leuk om te doen, maar ik zou ook nog graag willen rondreizen. Heb jij ook deze plannen en zoek je daar een reisgenoot voor?

Groetjes Linda

Hoi Linda!

Ik ga begin Nov een maandje rond reizen in Thailand. Ben 25 jaar en houd van een combi van natuur, cultuur, relaxen en vooral veel plezier maken.

Ik heb nog niet echt een planning maar in principe wil ik eerst een paar daagjes verblijven in Bangkok en vervolgens richting Chiang mai en lekker wat eilandjes aandoen…sta voor alles open :slight_smile:

Groetjes Ellen

Hoi Linda,

Ik wil graag in december een rondreis van 3 weken maken in India en Nepal. Misschien iets voor jou?

groetjes, Nanneke

Hoi Nanneke,

Ik wil toch eigenlijk in november al gaan, omdat ik vanaf 30 oktober vrij ben. Als ik dan pas in december vertrek zit ik een maand thuis en dat vind ik zonde, dus vandaar.

Groetjes Linda

HOi Linda,

Ik ben Nadine, 23 jaar en ik vlieg 5 november alleen naar Vietnam(voor 5 weken). Nu vind ik het ook best heel spannend om alleen te gaan en zou het leuk vinden om al mensen te leren kennen om daar te ontmoeten en misschien wat tripjes/ rondreis mee te maken. Ik weet niet wat op dit moment jouw plannen zijn, of je al hebt geboekt en of je al een reisgenootje hebt gevonden?? Ik hoor wel van je.

gr. Nadine