Ik ben zoek naar een (ervaren) reisgenote rond mijn leeftijd die in december 2007 (4 weken) een reis wil maken. Mijn voorkeur gaat uit naar India, Vietnam of Midden/Zuid -Amerika… maar mischien heb jij nog een leuk voorstel! Ik ben 29 jaar en woon in Utrecht. Een combinatie van cultuur en een beetje strand lijkt me helemaal fantastisch!!
Beste Suus(12),
Ik ben van plan om op 7 december naar São Paulo te vertrekken om vervolgens de 8ste in Buenas Aires te landen. Ongeveer 27/28 december wil ik weer terug in São Paulo zijn. In de tussentijd (dus 8t/m 28 dec) wil ik o.a. Buenas Aires, Montevideo en Foz de Iguazu verkennen. Dus mochten je plannen richting Zuid-Amerika gaan, dan is het misschien leuk om elkaar daar te ontmoeten en samen bovenstaande plaatsen te bezichtigen.
Nog even wat info over mijzelf: ik ben 26 jaar en kom uit Amsterdam. Een ervaren reiziger die genoeg portuguees en spaans praat om mezelf te redden ;-). Een combinatie van cultuur en een beetje strand is ook voor mij de ideale invulling van een top vakantie!!! (en echt low budget hoeft ook niet zo heel erg, haha).
Groetjes Alma
Beste Suus12,
Ik vertrek over 2 weken richting ZO Azie en ben december waarschijnlijk in Vietnam, check even mijn posts voor meer info als je interesse hebt!
groetjes, Mirelle (28, A’dam)
en ik heb een ticket naar Nepal voor 13-02-08 naar Nepal voor 3 weken en zoek een reisgenoot omdat mijn reisgenoot heeft moeten annuleren en ik het beregezellig vind om met iemand op reis te gaan. Ik ben zelf 30 en al een keer in Nepal geweest en ben helemaal fan…
zeggen de volgende omschrijvingen je iets:
chaos in Kathamandu
de mount everest
veel cultuur zowel hindoe als boeddhisme
Himalaya
Jungle op de rug van een olifant
raften
en veeeeel kijken kijken en nie kopen
mail me dan!
[EMAIL=“saskialautenbach@hotmail.com”]saskialautenbach@hotmail.com
Hoi Suus,
Mijn naam is Cyrella,ben 33 jaar, uit Amsterdam… Ik ga er even tussenuit in December. 3-4 weken en het plan is Costa Rica en misschien ook Panama nog mee te pikken,… zoek nog een leuk reisgenootje die ook veel wilt zien maar ook zeker ff wil relaxen, duiken, in de zon wil liggen…
Laat maar weten!
Groetjes Cyrella