Goedemorgen,
Ik ben Patrick, 38 jaar en woonachtig in Zuid Holland.
Na een aantal mooie auto vakanties vinden we onze dochter nu oud genoeg om een mooie verre reis te gaan maken.
Lets go!
Goedemorgen,
Ik ben Patrick, 38 jaar en woonachtig in Zuid Holland.
Na een aantal mooie auto vakanties vinden we onze dochter nu oud genoeg om een mooie verre reis te gaan maken.
Lets go!
Welkom op Wereldwijzer Patrick!
En weten jullie al waar de verre reis naar toe gaat?
Dankjewel SanneSan.
Het wordt waarschijnlijk Thailand, waarin we starten met een paar dagen Bangkok en dan richting Phuket vliegen.
Welkom!
Welkom!
Leuk! Vinden jullie het spannend om met de kleine zo’n verre reis te maken? Hoe oud is ze nu?
Zeker spannend! Ze is nu twee en half. We willen toch pas eind van het jaar/begin volgend jaar, dus dan is ze ook net weer even ouder.
Vorige zomer een rondreis gemaakt door Scandinavië met de auto en dat ging goed.
In mei gaan we voor het eerst vliegen, dus ook nog even spannend hoe dat gaat.
Welkom.
Mooie reis!
Maar waarom Phuket?
Ben er nooit geweest hoor maar iedereen gaat daar naar toe en aan het strand liggen. Niet mijn ding.
We zijn zelf een aantal jaren geleden (2013) na een aantal daagjes Bangkok met de (dag)trein naar het noorden gegaan (Chiang Mai). Daar op advies van een lid van Wereldwijzer een geweldige rondtrip van 3 dagen met een gids gemaakt (o.a. Chiang Rau, grens met Birma, gouden driehoek) en teruggevlogen naar Bangkok. Vandaar nog 2 daagjes met de lijnbus naar Kanchanaburi (bridge over river Quai). Alles op eigen gelegenheid en dat ging toen al prima.
Goedemorgen Gejo01,
De plannen zijn inmiddels gewijzigd.
We gaan van Bangkok naar Chang Mai (nachttrein) en blijven daar een aantal dagen. Mocht je hier nog tips of een privé chauffeur kennen dan hoor ik het graag.
Daarna naar Koh Sumai.
Hoi Patrick,
Toevallig wij willen ook eind van het jaar naar Thailand met onze dan 3 jarige dochter. ook wat reizen gemaakt maar de eerste buiten europa dan. We twijfelen alleen nog tussen Thailand, sri lanka en Bali. Raad iemand het een meer aan dat het andere land met een 3 jarige? En waarom Ko Samui? (daar zat ik zelf ook aan te denken maar wil niet binnenlandse vlucht dus vraag me af of dat te doen is met OV daar). En we willen in sept/oktober maar dan zit je op sommige plekken ook met moesson seizoen…