In febr. 2013 wil ik weer lekker op reis en welk land is er dan beter als het lekker warme Thailand.
Ik ben echter al wel vaker in Azie geweest maar toen was het backpack op en gaan en boekte ik nooit wat van te voren.
Nu ik echter met een baby op reis ga wil ik toch alles vooruit regelen en geen risico’s nemen van zoeken naar accomodaties en lange busreizen in krappe bussen zie ik ook niet zo zitten.
Ik heb noord thailand al eens bezocht en wil me daarom nu meer richten op het zuiden en lekker rust pakken op strandjes en af en toe uitstapje maken.
Ik heb het volgende in gedachten:
Bangkok (daar land ik)
2 dagen verblijven in Bangkok
Vliegen naar Phuket
5 dagen op strand verblijven waar tevens ook verschillende bezienswaardigheden of intressante dingen in de buurt zijn om in ochtend/ namiddag te bezoeken (TIPS WELKOM ook mbt accomodatie voorkeur bungalow/huisje)
In deze 5 dagen wil ik uitstapje maken naar Ko Phi Phi voor een dagje
Ík hoor veel positieve verhalen van vrienden over Ko phangan maar lees vooral op internet veel over de feesten en drukte. Ik weet al dat er in de tijd dat ik ga geen full moonparty is (ook geen intresse in) maar is dit eiland echt de moeite waard om heen te gaan of raden jullie mij een ander eiland aan.
Zou graag jullie advies willen hierover heb namelijk nog 1,5 week over als ik uit Phuket vertrek.
Oja dit moet op redelijke afstand zijn van Phuket aangezien ik hier ook weer vandaan vlieg naar Bangkok
Groetjes Marjan