Ik heb vanaf 6 juli t/m 28 juli vakantie en het lijkt me heel leuk om dan een verre reis te maken met een reisgenootje of met een groepje. Ik ben 25 jaar en heb eerder een rondreis gemaakt van 3 maanden door Thailand, Maleisië, Borneo en Indonesië. Dit heb ik toen met 3 meiden gedaan die ik ook op dit forum heb leren kennen en dat is toen heel erg bevallen. Zelf denk ik er aan om dit keer naar Midden of Zuid-Amerika te gaan. Maar ik sta overal voor open.
Heb je dezelfde plannen en ben je ook vrij in die periode, dan lijkt het me leuk om in contact te komen!
Ik heb vanaf 29 juni vrij en wil dan naar centraal Amerika…als ik maar eindig in Nicargua waar ik een gastgezin ken die me graag weer zien verder wil ik zo veel mogelijk zien en beleven
Ik werd recent gecontacteerd door een juffouw uit Mechelen die ook een reis zou willen maken met wat mensen naar Midden-Amerika. Ik las nu jouw oproep hier en wil even horen of wij zouden kunnen aansluiten?
Mag ik even vragen of jij een 100% “girls only” reisgroep wil samenstellen (ik ben immers een jongeman van 28) voor deze reis?
Ik heb al wat ‘buitenlandervaring’ (gestudeerd in Italië, stage gelopen in Parijs) en pas me vlot aan aan nieuwe omgevingen. Ik denk dat het zéker meerwaarde zal hebben om wat Spaans te spreken in die landen: je kan immers bétere deals afdwingen en sneller geholpen worden enzo. Qua periode is voor mij de enige restrictie: geen vakantiedagen van 13 t.e.m 27 augustus (dan is immers mijn collega in vakantie, er mag geen overlap zijn). Verder is alles oké
Woorden die mij typeren: geëngageerd, best sportief (fitness, rafting), interesse in lokale geschiedenis, netwerken, hoffelijk, oplossingsgericht. Slechste eigenschap: soms wel eens verstrooid of vergeetachtig, maar we werken eraan!
Ik heb al wat gegevens samengesprokkeld over “aanbevolen” locaties en routes, dus die kan ik zeker al delen.
Indien je meer wil weten of wil horen, laat gerust een bericht hier of op nicoflow84@icloud.com. Alvast dank om iets te laten weten.
De periode die jij voor ogen heb wil ik ook graag weg.
Ik ben 21/ op reis dan 22.
Mij lijkt het erg gaaf om naar Peru te gaan, de inca trail lopen en andere mooie plekken te zien.
Ik heb ongeveer 3 weken, niet heel lang dus.
Ik ben pas net terug van 2 maanden backpacken door Thailand, Maleisië en Singapore. Maar het kriebelt nu alweer om weg te gaan:) Haha.
Ik hoor het graag wat jou plannen op het moment zijn1