Hoi mede-reisgenoten,
Vanaf februari 2013 (exacte datum is nog niet vastgelegd) ga ik vier maanden reizen door Midden- en Zuid-Amerika. Ik heb diverse landen op mijn wensenlijst staan: Peru, Bolivia, Argentinië, Nicaragua, Honduras, Costa Rica & Guatemala. Onderweg ben ik van plan Spaans te leren, vrijwilligerswerk te doen en wellicht nog te werken op een boerderij. Heb zelf reiservaring in Azië (China, Thailand & India).
Het lijkt me leuk om een deel van mijn reis samen met een ander te doen, en wellicht langer samen door te reizen. Mijn voorkeur heeft om te beginnen in Zuid-Amerika en vervolgens omhoog te trekken naar Midden-Amerika. Maar dat is geen must.
Ik ben makkelijk in de omgang en hoor van mede reis-/vakantiegenootjes dat ik relaxed ben om mee op reis te gaan
Houd op z’n tijd zeker van een feestje, maar de reizigers die graag een party vakantie willen zijn bij mij niet aan het juiste adres… Ben zelf meer van een juiste balans tussen activiteit, opgaan in de andere cultuur en relaxed verplaatsen van A naar B.
Ben tegen die tijd 29 jaar, dus m’n voorkeur gaat uit naar iemand tussen 27 en 32 jaar (liefst met reiservaring)!
Ben benieuwd ![]()
Groet,
Annemieke