half feb-half maart, nog geen land gekozen!

Hey allemaal!

Ik ben een maand vrij van werk en ik wil zoals elk jaar op reis gaan in die periode. Dit jaar tussen half februari en half maart.
Wie heeft er goede ideeën en is ook op zoek naar een reisgenoot en een mooie bestemming?

Ik wil graag naar Zuid-Amerika, Midden-Amerika is ook een optie, maar ik ben al eens in Panama geweest. Colombia heeft op dit moment mijn voorkeur, maar samen met iemand reizen vind ik net iets toffer (altijd gedaan, maar helaas dit keer niemand die mee kan) waardoor ik eigenlijk overal voor open sta!

Ik ben 28, werk in de verslavingszorg (ben verpleegkundige) en op reis ben ik zoek naar avontuur, ontspanning (mooie stranden en het liefst een palmboom), natuur, low-budget en hou van flinke trekkings en tochten.

Who’s in?

Groetjes,
Marije

In maart naar Australie? Staat niet op je verlanglijstje!?
Ik kom 10 maart aan in Australie=) Ben 21 jaar, verpleegkundige in de psychiatrie, naam Yvonne!

Groetjes

Australie staat zeker op m’n verlanglijstje, maar daar wil ik langer dan een maand zijn! :slight_smile:

Ik heb nu maar een maandje helaas!

Peru een idee?
Ik ben de laatste week van februari vrij en heel maart

Is zeker een idee, sta voor alles open. Heb even jouw oproep gelezen ook, Nicaragua klinkt ook te gek. Wil je sowieso in Peru beginnen?

Het is of of. Dus of Costa rica en nicaragua of panama óf Peru en chili.
Ik heb namelijk maar 5 weken.
Ik kan 23 feb vertrekken, en jij?

Rond de 18e! Precieze datum hoor ik dit weekend hopelijk. Heb je eerder gereisd?

Als je meer wilt bespreken kun je me ook eerst een pmtje sturen,kunnen we nadien gegevens uitwisselen, Gaat wat makkelijker dan via dit forum.

handig dat je medisch onderlegd bent. ben zelf te porren voor zuid amerika, want dat is nog blaco pagina
chili is me erg aanbevolen ( door chileense meisjes in nepal, dus biased ongetwijfeld), schijnt mooi en veilig te zijn, peru
lijkt me ook wat maar toristischer vanwege matsu pichu
ik ben flexibel in de agenda, febr-maart is ok
greetz, Helen

Ik heb onlangs een ticket gekocht voor midden-amerika. Van 19 feb tot 16 maart, vanuit Panama om vervolgens bijna direct door te gaan naar Nicaragua en hopelijk Honduras.
Nog steeds benieuwd of er backpackers zijn die (delen) willen aansluiten!

Groetjes!

Ik ga even dubben, want honduras heb ik al ‘gedaan’
en wat speurwerk doen naar de 2 andere genoemde landen
ik aas meer op de zuid-Americas.