verliefd

hallo allemaal

wie kan mijn een tip geven ik ben verliefd op een Turkse man maar hij is getrouwd hij was eerst zo lief en nu is hij zo stug tegen mijn we deden eerst zo leuke dingen ik deed alles voor hem ik kocht altijd wel iets leuk voor hem en zijn kind hij was mijn niet eens dankbaar althans daar leek het op gr

Heel eerlijk? Hij deed lief zodat hij je in kon palmen. Nu ben jij gek op hem, geef je hem cadeautjes (ook geld?) en de buit is binnen voor hem.

.

Ik geef hem geen geld gelukkig ik wil alleen mijn liefde geven wat is daar eigelijk verkeerd aan he jammer dat hij zo is

Daar is op zichzelf niks verkeerds aan, maar hij gebruikt en misbruikt jouw liefde… Dát is verkeerd, en dan zelfs nog als getrouwde vent. Je verdient hoe dan ook beter. Het is zeker jammer dat hij zo is, maar je moet er geen energie meer insteken.

Dankje het zal moeilijk zijn om hem links te laten liggen maar ik moet het doen voor mijn eigen belang anders ga ik er onder door wat ik al bijna ga ik ben er op zijn grof gezegd kapot van dus ik ga hem hoe dn ook vergeten want waarscheindelijk zal ik niet de enige vrouw zijn bedankt dat je mijn te word stond

Maak er een gewoonte van Marjan om alleen emotioneel te investeren in mensen die dat ook bij jou doen! Dat is makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik. Het lastigste is om deze manier van denken je eigen te maken.
Ik ben het vast van overtuigd dat jij wel iemand tegen het lijf zal lopen die wederzijdse gevoelens heeft en emotioneel in je wil investeren.
Succ6 !!

Allereerst: Geen dank!

Verder is de kans inderdaad groot dat je niet de enige bent. Indien hij oprecht was, zou hij toch niet langer bij zijn vrouw blijven? Ik weet dat het in bepaalde culturen gevoeliger ligt om te scheiden, maar als het een echte vent is en om je zou geven, zou hij plat gezegd wel de ballen moeten hebben om gewoon eerlijk te zijn. Aangezien hij gewoon een spelletje met je speelt, doe je er inderdaad goed aan om hem te vergeten. Makkelijker gezegd dan gedaan. Het is gewoon heel triest dat jij kapot gaat aan zo’n klaploper, en hij fluitend de boel in de maling neemt. Ik wens je veel sterkte toe!

Ik kom zelf uit italie in mijn cultuur durven wij niet met mensen zo om te gaan wij zijn echt mensen met veel passie en met veel liefde behandelen wij mensen als een man mijn zo lief zou behandelen zo hij ook heel veel liefde terug krijgen in de zin van. Aardig zijn

Degene die jouw liefde verdient kom je echt nog wel tegen. :slight_smile: