verliefd

Hallo,
ik ben 49 en kom juist terug van turkije .kben daar 2 weken geweest en de laatste avond gebeurde er iets wat ik totaal niet had verwacht. De assistent manager vroeg om met mij iets te gaan drinken.
net voor ik de bus op moest naar de luchthaven hebben we gekust , ik was compleet van de kaart.
nu skypen we alle overander dag en sturen we ber via messenger. Hij had mij al eerder willen vragen om iets te drinken , maar durfde niet zei hij en is nu blij dat hij het toch op het laatste moment wel gedaan heeft. Voor het geld hoeft hij het niet te doen als assistent manager verdiend hij een pak meer dan de doorsnee werkmensen in turkije. Hij heeft trouwens de drankjes en de taxi betaald.
Hij is wel 14 jaar jonger dan ik . Ik weet niet wat ik er van moet denken, maar hij is wel constant in mijn gedachten.
kan iemand mij raad geven
groetjes
happy women

Welkom op Wereldwijzer!

Geniet nu vooral van je gevoel, maar laat niet met je sollen. Wanneer het gevoel wederzijds is, zou ik ervoor zorgen dat je erachter komt waar je nu aan toe bent. Wat wil jij? Wat wil hij? Hoe zien jullie dat voor je en hoe willen jullie het realiseren?

In het Turkije Forum is er onder andere het Turkse Vakantieliefdes deel, hier schrijven dames die relaties hebben met Turkse mannen, wellicht kun je hier even je verhaal voorleggen en vragen om advies van de ervaringsdeskundigen.

Veel succes. :slight_smile:

Dank u, kga dat proberen .ik ga zowizo terug in oktober en zal dan proberen te achterhalen wat zijn intentie’s zijn
grtjs