Verliefd op Spaanse taal

Hoi,

Ik ben helemaal gek op de Spaanse taal, Latijns Amerika en Spanje. Om die reden reis ik vrijwel maandelijks naar Spanje en probeer ik 1 of 2 keer per jaar mijn vakantie in een Latijns Amerikaans land door te brengen (hopelijk eind dit jaar Argentinië en Uruguay).

Groetjes!

Hoi JuanLuis,welkom op wereldwijzer!
Nou ze zeggen ,wie verschillende talen beheerst, heeft meestal een streepje voor in de professionele wereld.
Het Spaans is een mooie taal en niet moeilijk om te leren, zo is het handig om een groep te vormen, waar je vervolgens de Spaanse taal beoefent en je van elkaar kunt leren.
Wel Juan Luis,wat betreft Argentinië en Uruguay,deze landen forums vind je bij ons op wereldwijzer.
Op deze forums kan je altijd een berichtje posten indien je met vragen zit.
Succ6 nog met de Spaanse taal en laat ons nadien iets weten hoe je reis was verlopen.
groet,georgessiam.

Dank voor je welkomstwoord!

Ik beheers de Spaanse taal al. Overigens werk ik als webredacteur, maar waar ik écht enthousiast van word, is alles gerelateerd aan de Spaanse taal (Latijns Amerika en Spanje). Om die reden wil ik een half jaar in Spanje gaan wonen.
Qua werk vind ik het geweldig om belangrijk te zijn voor andere mensen (ik ben erg sociaal ingesteld) en om verbeteringen aan te brengen (vooruitgang boeken). Ik ben absoluut geen kantoortype en fulltime computerwerk vind ik vreselijk. Ik word vrolijk van contact met mensen, mooi weer en natuurlijk de Spaanse taal.

Tot zover deze korte toelichting over wie ik ben.