Ik hou enorm van de Spaanse taal en het land. In de toekomst wil ik meer regio’s gaan bezoeken en steden. Ik denk eraan om eens een weekje een taalvakantie te proberen in Valencia, Sevilla of Malaga om mijn Spaans op te frissen;-). Heb gelezen over “Babylon” en dit lijkt me wel wat. Ik ben reeds 46 en zoek dus een manier om 1) enkele uurtjes les te krijgen/dag maar toch genoeg vrije tijd over te houden om de stad/regio te bezoeken met mijn echtgenoot of vriendinnen die meereizen. Indien iemand ervaring heeft met deze instelling en feedback kan geven, graag! (belangrijk misschien toch om niét in een superjong publiek terecht te komen).
Bienvenido krisdeneef !
Wist jij dat het Spaans na het Chinees de tweede meest gesproken taal ter wereld?
Als je Spaans spreekt, maakt dat het reizen naar de 21 landen waar Spaans de officiële taal is makkelijker. En dan hebben we het nog niet eens over alle landen waar het Spaans niet officieel wordt gesproken.
Nou krisdeneef,als je nog met vragen zit of tips moest hebben over de Spaanse taal,dan kan je altijd een berichtje posten op het Spanje Forum
Saludos cordiales,
georgessiam.