Voordat je naar Spanje gaat heb je je vast goed voorbereid. Zo kun je je ook verdiepen in de taal. Leer jij de taal voordat je gaat of leer je deze ter plekke?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Voordat je naar Spanje gaat heb je je vast goed voorbereid. Zo kun je je ook verdiepen in de taal. Leer jij de taal voordat je gaat of leer je deze ter plekke?
Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Hola todos, si me gusta el lengua de español. Soy estudiante la universidad popular durante tres años. Pero en mi casa he aprendido mucho más años. Cada dia escuchar el musica español. Me gusta el cantar de Joaquin Sabina.
Saludus,
Juana
Hola,
wij gaan 2x per jaar naar de canarische eilanden en zijn nu begonnen met een prive cursus. We vinden de taal super mooi en willen graag meer communiceren met de mensen daar.
We hopen snel meer te kunnen.
Saludossssss:dag:
Ik studeer nu 11 jaar Spaans (avondles) maar ik houd het voor bekeken waar ik nu les volg. Het niveau is te laag, jammer genoeg. Ik ga een jaar proberen in Aalst. Hopelijk is het niveau daar hoger, maar ik vrees er voor. Ik houd mij aanbevolen voor cursussen Spaans van hoog niveau.
Je zou eigenlijk al geholpen zijn met een aantal spaanstaligen waar je gewoon je conversatie mee kan oefenen.
Een vriend van mij skyped veel met mensen in Spanje, gevonden via internet.
Wat mijn woordenkennis overigens goed heeft geholpen (op een gegeven moment is dat moeilijk te verbeteren) is in het spaans lezen.