heey allemaal
afgelope zomer heb ik in Turkije, Antalya een jongen leren kennen en ik ben nog steeds verliefd op hem, we hebben contact via telefoon en msn.
ik wil zo graag naar hem toe, maar ik heb me er al bij neergelegd dat dit gewoon niet kan omdat ik nog maar 15 ben.
eerst was er nog wel een kans, omdat ik waarschijnlijk in de zomervakantie met mijn tante naar het hotel naast hem (waar hij werkt) zou gaan. maar dat gaat dus niet door. (vanwege geld etc.)
heel misschien ga ik met mijn vader in de herfstvakantie(dan wordt ik 16), maar die kans is 1 op 100.
ik vind het zo rot, hij moet in december naar het leger, en de eerstvolgende keer dat ik hem weer kan zien zal over 2 jaar in de herfstvakantie zijn :retard:, aangezien ik dan dus 18 ben en alleen naar Turkije mag enzo. maar ja wie weet wat er dan al allemaal veranderd is…
Ik weetniet wat ik moet doen, of ja, ik weet het wel, maar dat wil ik niet, ik wil hem niet vergeten en ik kan het ook niet. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
hoi, Ik ga denk ik nu iets zeggen wat je niet wilt hoten maar ik zeg het toch maar even. Afgelopen zomer ben je verliefd geworden dat is heel mooi en leuk maar je bent 15 en je hebt hem na de zomer niet meer gezien en hij gaat het leger in voor 15 maanden en ik zou zeggen ga lekker in nederland stappen met vriendinnen en hier een leuke jongen zoeken! als het echte liefde is komt het ook over 2 of 3 jaar wel weer goed. Maar voor nu zou ik zeggen ga gewoon verder met je leven en 1 ding is zeker je komt er echt wel over heen hoor! ook al denk je nu misschien van niet! Veel succes met alles
Ja ik weet het, maar dat heb ik dus ook een paar maanden gedaan, de tijd dat ik geen contact met hem had. ik heb toen ook een leuke jongen gevonden maar ik zat nog steeds met die andere jongen in m’n hoofd, toen heb ik t maar uitgemaakt want ja, is natuurlijk ook niet eerlijk tegenover hem.
maar ik krijg hem gewoon echt niet uit mn hoofd, het lijkt wel een verslaving ofzo, dat ik hem steeds weer bel… ik vind het zo kei zielig voor hem hij vraagt steeds weer wanneer we weer gaan bellen en msn enz. ik kan gewoon echt niet zeggen van; het is genoeg het wordt toch niks, want als ik met hem praat heb ik steeds het gevoel dat ik hem WEL weer zal zien, maakt niet uit wanneer.
juul wat is het toch allemaal gemeen je bent 15 en verliefd en je kan er niet van genieten… ik heb zoiets niet meegemaakt ben ook veel ouder dus kan niet meer, maar als jullie echt verliefd zijn op elkaar en voor elkaar bestemd zijn dan kan dat ook over een paar jaar. Ga nu niet wegkwijnen van alle ellende die zo’n relatie met zich mee kan brengen zorgen over waarom hoor ik niks, hij moet in dienst zal alles wel goed gaan, waarom neemt hij zijn telefoon niet op… daar wordt je doodmoe van en dat weten veel meiden. Als je zo jong bent moet je daar niet op zitten te wachten, dus geniet zolang van het telefoon contact en msn en kijk waar het schip strand het is nou eenmaal niet anders je kan er niet alleen heen gaan en ja hij moet dienst in dus dan is hij straks heel veel volwassener en wijzer als nu er is tenslotte veel leeftijdsverschil dan dus als jullie dan nog die klik hebben kunnen jullie altijd naar elkaar toe gaan!
ik hoop dat je het allemaal een beetje trekt meid!