Verkeersovertredingen zien op internet? Welke site.

Beste forumbezoekers ,
Is er iemand die mij op de rechte weg kan zetten betreffende verkeersboetes. Ik woon in Kusadasi en rij regelmatig naar Selçuk/ Izmir. Op deze baan hebben ze vastecamera’s geplaatst. De snelheid op deze baan bedraagt 70/50 km per uur. Mijn vraag is nu op welke site kan ik nagaan of ik ben geflits en beboet.

Verleden jaar nov. 2015 naar de TUF , afspraak rendevu on-line, ging niet had nog een verkeersovertreding begaan blijkbaar. De overtreding, kon ik niet na gaan waar en voor welk feit ik was beboet maar het was een overtreding van maart 2014. Het boetebedrag was na een maand gewoon verdubbeld . Ik ben **NOOIT **op de hoogte gebracht van het feit dat ik een verkeers- of snelheidsovertreding had begaan. Dus nu wil ik geen risico meer nemen en zou ik graag kunnen nagaan of ik soms een verkeersovertreding onbewust is begaan daar men u blijkbaar er niet van verwittig.

Dank aan allen die mij, ons willen helpen.
:chin:

Je kan op het postkantoor met je TC kimlik of ikamet tezkeresi voor 1 of 2 lira een code (şifre) krijgen waarmee je op e-devlet kan. E-devlet is het portaal van de Turkse overheid waar je heel veel (persoonlijke) officiële informatie op kan vinden en van uitdraaien. Zoals je verkeersovertredingen, adli siçil kaydı (verklaring van goed gedrag van de rechtbank), het verloop van eventuele rechtszaken volgen, belastingschulden, je status bij SGK enz enz.