Ik vertrek in augustus met mijn vriend naar Los Angeles om vandaaruit een autorondreis te gaan doen van 2 weken.
Hij is tijdens onze vakantie jarig en graag wil ik deze niet zomaar voorbij laten gaan. Als ik naar de route kijk gaan we op zijn verjaardag op weg van Death Valley richting Yosemite (bij Yosemite verblijven we dan 2 nachten, waarschijnlijk bij Shilo Inn).
Heeft er iemand een idee waarmee ik hem zou kunnen verassen?
Of is er iets in de omgeving van (Death Valley of) Yosemite wat ik zou kunnen regelen voor op zijn verjaardag?
Aangezien het de eerste keer is in Amerika (en dat zijn verjaardag tijdens onze vakantie valt) zou ik graag wat tips ontvangen.
Hopelijk heeft er iemand leuke ideeën…
Gaan logeren in Best Western Creekside Inn in Bishop en dan om een kamer langs de creek vragen. Romantisch diner bij Whiskey Creek en de volgende morgen ontbijten bij Erik Schat. Erik Schats Bakery ligt naast de BW en Whiskey Creek is een heel kort stukje lopen. Geen auto nodig.
Bedankt voor de tip!
Wij verblijven in Bisschop in het Best Western Spa Lodge, dus ik zal de tips zeker meenemen in ons bezoek. Zag al dat het allemaal in de buurt ligt.
Weet u of ik beter van te voren een diner kan reserveren als we naar Whiskey Creek willen? Of is dit tijd genoeg om het ter plekke te doen?
We hebben daar diverse malen gegeten. Heerlijk. Maar wij reizen nooit in het hoogseizoen dus kan niet oordelen voor august. Het lijkt mij het best om te reserveren dan. BW Spa lodge is iets verder lopen maar nog steeds goed te doen.