Verhuizing naar Turkije

ik heb een prangende vraag over emigreren&verhuizen naar turkeye.
wie weet wat de kosten zijn globaal om je spullen naar turkeye te krijgen en hoe.
ik praat dan dan over persoonlijke spullen en niet meubels,zeg maar ongeveer 2 a 3 kuub.
bij de internationale verhuizers konden ze me niet helpen,alleen een auto vol anders niet.:was:

Carlos.stuur me een PB;kan ik je verder helpen.

Hallo Hans,

IK heb ook hulp nodig om mijn persoonlijke spullen te verhuizen verhuis en transport bedrijven kunnnen mij ook niet helpen en de aangeboden offertes rijzen de pan uit. Ik wil geen meubels verhuizen of electronica ivm de taxes.

Alvast bedankt

Opvulling van (deels) lege vrachtwagens kan u veel geld besparen. Omdat een rit met halfvolle trucks te duur is, bieden wij een oplossing voor uw probleem. Kijk maar eens op de site van fretbay en plaats uw advertentie voor de verhuizing!

Groeten,

Harry

Druk in de weer met het zoeken naar info over verhuizen naar Turkije kom ik uw advertentie tegen, Harry (wie?). Maar u transporteert toch niet naar Turkije? Of wel?

Vr. Gr. Hayvanno

Hallo,
Ik ben ook op zoek naar inlichtingen voor spullen te verhuizen naar Turkije (de streek van Dalaman en dit vanuit België of Duitsland)
Indien u mij verder kan helpen met meer informatie, alvast bedankt.
Olifant3

Allereerst wil ik jullie nog eens wijzen op de zoek functie in dit forum. Als je “spullen verhuizen naar Turkije” intikt in het blanke veldje helemaal bovenin deze bladzijde, dan op het vergrootglas daarnaast klikt zul je verbaast staan hoeveel er al over dit onderwerp geschreven is.

Mijn advies is Kayacik uit Hamburg. Hij is een Turk die al 20 jaar of langer tussen Duitsland / Nederland en Turkije rijd. Hij verzamelt eerst alle goederen in Hamburg en rijdt met volle vrachtwagens over de grens. Zover ik weet is hij de enige die altijd van voordeur tot voordeur rijd en nooit problemen heeft bij de douane. Zijn Reistijd is wat variabel en kan enige weken duren. Hij is in Communicatie een echte Turk en daar kan je tegen aan lopen. Stelt geen moeilijke vragen en hoeft geen aankoop nota’s, enz. Wij hebben zelfs computers met schermen, grote geluidsinstallatie met boxen mee gestuurd. Hij spreekt Duits en Turks en zijn prijzen zijn aangenaam en stuk voordelige dan de officiële internationale verhuizers die vaak in containers redeneren.

Goedemorgen olifant3, Ik ben eveneens zoekende naar het betaalbaar verhuizen van diverse spullen naar Turkije, waarschijnlijk in de regio Izmir. Wel of niet met meubels. Ik hoor graag uw resultaat en de ervaringen van anderen.

Hayvanno

Hallo J&M

Bedankt voor je antwoord. We nemen kontakt op.
Ben erg blij van “wereldwijzer” te hebben gevonden. Je tips helpen ons zeker bij de te ondernemen stap van emigreren! Het is toch altijd wat beangstigend.
Groetjes.

Goedemorgen Hayvanno,

Zal ik zeker doen. Een “expat” nu in de buurt van Kusadasi wonende zal mij ook een adres doorsturen. Ik houd je op de hoogte.
Prettige dag.

Bedankt voor de snelle reactie. Overigens weet ik dat er in Bergen op Zoom een Verhuisbedrijf is gevestigd met Turkse naam. Dit bedrijf verhuist inboedel (10 m3) naar Istanbul of Ankara. (Douaneloods) . Globale transportkosten 1550,00 euro naar douaneloods, exclusief invoerrechten. Mogelijk is deze informatie voor u interessant. Ik blijf alert.

Groet,
Hayvanno

Bedankt Hayvanno.

Wij hebben hebben van deur tot deur €2000,- voor de eerste 10 m3 mbetaald inclusief inklaren. (je hoeft dus zelf niet naar de douane) de volgende kubieke meters betaal je gewoon €200,-- pak het wel goed in. Inmiddels heeft hij voor vrienden recentelijk hetzelfde gedaan.

Bedankt. Was dit vanuit Nederland naar Alanya?

Ja dit was vanuit Nederland, maar zover ik weet rijdt hij eventueel ook over België, Duitsland is geen probleem dat is zijn thuis basis.
Als ik jou was zou ik hem een mailtje (in het Duits of Turks) sturen met wat je wilt verhuizen hoeveel kubieke meter het is en waarvandaan en waar naar toe. Vraag hem daar een offerte / prijs voor te maken. Verplicht je tot niets en je weet veel meer.

Zal ik zeker doen.
Thx

Ik verplaats dit onderwerp naar wonen en werken in Turkije

Hallo J&M,

Eerst even de beste wensen voor het nieuwe jaar en bedankt voor je tip.
Ik ben op zoek naar iemand die mijn inboedel wil verhuizen naar Kargicak bij Alanya en ik heb de door jouw aangeprezen verhuizer geprobeerd te berijken via de website. Helaas is de website al een aantal dagen buiten gebruik. Heb je misschien nog een andere mogelijkheid om deze mijnheer te berijken???

Groet van Peter

Ik ben momenteel een reizende waardoor ik niet alle gegevens beschikbaar heb. Dit vond ik nog op internet
Alter Teichweg 139 22049 Hamburg, Duitsland‎ +49 40 6952451

Succes
Jaap

hallo Jaap,

Dit is een supersnelle reactie en ik ga kijken of ik met bellen contact kan krijgen.
Zodra ik meer weet zal ik je hiervan op de hoogte stellen.

Bedankt en prettige reis verder,
Peter