Verhuizing naar Turkije

Hallo jaap,

Via het adres heb ik een e-mail adres gevonden en meteen gemaild. Even later kreeg ik onderstaande mail van hun.
Hier kan ik wat mee. bedankt voor je hulp.

Groet Peter

From: kayacik.spedition@t-online.de [mailto:kayacik.spedition@t-online.de]
Sent: Monday, January 05, 2015 12:20 PM
To: Van Der Mullen, Peter
Subject: AW: transport nach Alanya Hallo Hr.Müller,frohes neues jahr wünchen wir erst und bedanken wir uns wegen Anfrage.Naturlich nehmen wir und können behilflich sein.Grundsaetlich für 10 cbm aus Limburg nach Kargıcak -Transport tür zu tür-Verzollung in NL-Verzollung in TR-Grundhaftung Versicherungfür gebrauchte normal haus halt +/-2.500,00 euro.liefer zeit ca.10 tage.wann wollen sie?und was ist inhalt? bitte inventarliste Mfg. aus Hamburg wo die Welt anfängt.
Dünya´nin basladigi yerden samimi selamlar.
Sükrü Kayacik Dipl.-Ing.
www.kayacik.com
Neuer Adrsse:Walddörfer Str.117,22047 Hamburg
Gerichtstand in Hamburg
Tel:040-6958629
Handy:017693333301
Fax:040-6954546

Wij gaan binnenkort verhuizen naar Kusadasi en nemen bijna niets mee. Alleen persoonlijke dingetjes zoals foto’s. Het is goedkoper om alles daar nieuw te kopen. Met utzondering van auto’s, scooters en elektronica. De weinige spullen die we willen bewaren slaan we bij onze zoon en nemen iedere keer wat mee als we op en neer gaan. Sommige makelaars hebben een goede aftersale service en gaan met je mee om meubels rtc. te kopen zodat je niet teveel betaalt.

Paula van Dun
Turkije Totaal