Ik heb nog een flinke hoeveelheid spullen die ik graag naarTurkije zou willen vervoeren!
En daarom ben ik aan het onderzoeken hoe dat het beste kan.
Als jullie nog mogelijkheden kennen zoudenjullie dat dan mij willen laten weten.
Hoi, een beetje verlate reactie. Ligt er een beetje aan hoeveel kuub, maar reken op zo’n 3 tot €4000 dan moet je nog geluk hebben dat alles zonder bijbetalen door de douane gaat. Je moet dan stempels op de papieren hebben maar mijn ervaring is dat dat niet altijd erkend of dat ze het aan de douane niet weten. Beter is om afscheid te nemen van wat spullen en iemand met een grote auto te laten rijden, zo hebben wij het gedaan en een hele hoop spullen hier gekregen zoals een grote LCD TV, wat kleine kastjes, computers, stereo en veel ander klein spul wat meer persoonlijk is. Wat hier duur is, is de electronica voor een beetje high end GSM ben je al snel tussen de 2 en €300 meer kwijt dan in NL. Meer info, stuur maar een berichtje. Groet Ed
Wereldwijzer heeft een uitstekende zoek engine. Als je in het witte veld rechts boven in bv intikt “spullen verhuizen naar turkije” dan heb je voorlopig voldoende informatie
Mijn tip is kayacik uit hamburg