verhaaltje nr.4

(origineel bericht op be-more.nl)

verhaaltje nr.4

Salam!!

Even snel een berichtje van mij…
Ik ben gelukkig weer op Bali en daar ben ik heel blij mee…
De laatste dagen op Java was voor mij persoonlijk een beetje uitzingen, we hebben nog heerlijk gewinkeld in een groot winkelcentrum, maar het is het eigenlijk allemaal net niet en wat ik wel mooi vind is best prijzig… nouja voor hier en ik ben er al aardig aan gewend aan de prijzen. Ik zal echt weer moeten wennen als ik in nederland kom ik zal wel gaan afdingen:)…

Donderdagavond zijn we gaan vliegen en ookal staat Lion air op de zwarte lijst en ging best:) Beetje jammer van de Oost blokkers (no offence) die achter ons zaten, ze stonken naar de drank en waren erg aanwezig en ze zaten de heletijd met hun knieeen in mijn rug en met hun poten onder mijn stoel zodat ik echt rot zat!! En ik was moe dus erg prikkelbaar:)…
Eenmaal aangekomen op Bali was alles weer goed zelfs op het vliegveld ruikt het beter dan heel Java…

Vrijdag… heerlijk even weer naar Ubud geweest… lekker geld uit gegeven want ja dat had ik nog niet gedaan en ik heb mijn salaris binnen… hihi
Wel heel wat lopen afdingen word er steeds beter in, zeker ook iets van mijn vader;)…
Savonds gingen wij naar een ceremonie in het dorp… best indrukwekkend al die vrouwen mooi aangekleed mooi haar mooie make-up… ik voelde me al snel ongemakkelijk omdat ik niet echt wist wat er ging gebeuren… ik had wel een sarong en een witte bloes aan dat is wel net zo netjes…
De vrouwen liepen in een lange rij naar de tempel met een hele hoge fruit mand op hun hoofd, die werden in de tempel gezet en toen moesten we wachten en wachten en wachten en er werd maar niets verteld en toen moesten we wachten … en zitten op de harde grond met die sarong is niet echt heel gemakkelijk… na 4 uur zijn we maar weg gegaan om wat te eten…
Dit hebben we gedaan aan de kant van de weg bij een warungetje, want ja als al die indo’s het kunnen waarom wij dan niet en zowaar nergens last van!!!
Om alles in sfeer af te sluiten hebben wij nog even een bintangetje gedronken voor het slapen gaan…
Heerlijk om weer terug te zijn…

Vandaag ga ik voor mijn 2e massage , nu is mijn rug niet verbrand dus dat gaat wel goed komen denk ik;)

Selamat tinggal!!

(origineel bericht op be-more.nl)