Verblijf voor 3 dagen in Vancouver

Aangezien hier een luchthaven is verwacht ik dat een aantal mensen op dit forum al eens in Vancouver overnacht hebben. Wie kan mij helpen:
We zoeken een onderkomen voor 4 volwassenen, dat mag een hotel, B&B, lodge of apartement zijn. Er moet wel voor 4 personen een goede slaapgelegenheid zijn. Liefst niet op een couch i.v.m. rugproblemen. Iets waar we eventueel zelf kunnen koken als we daarvoor zouden kiezen.
Omdat we 6 weken in BC zullen rondtrekken met de auto zoeken we een betaalbaar onderkomen, ik schat/hoop zo’n 100/125 CAD per nacht voor ons 4en.
We komen de 29e april in Vancouver >>> aan en willen 3 dagen even relaxen voordat we aan onze toch beginnen.

Ik zou erg blij zijn met jullie hulp.

Voor $100/125 apart een goed hotel vinden zal niet makkelijk zijn.
Wat wellicht een goede kans bied is een combi auto/hotel boeken( ik las in een andere posting, dat jullie ook een auto zoeken), b.v. op

www.expedia.ca

Via orbitz heb ik voor afgelopen oktober een heel mooie deal kunnen boeken.

Hotel Sylvia aan Stanley Park heeft betaalbare kamers. Goedkoopste queen aan 129 dollar.
Nemen jullie 2 kamers omdat je met 4 personen bent, of heb je er geen bezwaar tegen 'n kamer te delen?

Dat was de prijs in 't hoogseizoen trouwens, dus in april val je natuurlijk onder laagseizoen.

The Sylvia heeft slechts één voordeel: de ligging. Afgezien daarvan is het, oneerbiedig gezegd, een dump. Hoogseizoen begint 30 april. Een kamer voor vier personen(2 queen beds) kost ca. $ 200.
Dan kun je beter kiezen voor b.v.: The Sunset Inn of Times Square Suites

1 like