Rustige acco in Vancouver

Eind mei gaan we voor vier weken naar West-Canada. Aangezien we met een kindje van 14 maanden reizen, willen we de eerste twee nachten in Vancouver een rustig hotel boeken. Dit mag een b&b, een guesthouse, of een hotel zijn.
Ik ben de hele avond al aan het zoeken op internet, maar ik kom er niet uit. Wie o wie heeft suggesties? Belangrijkste is dat het er rustig is, met dikke muren ( heb teveel hotelletjes met dunne muren gehad om er op m’n gemak met een baldadige peuter te bivakkeren…).

Alvast bedankt!

Deze drie durf ik, Uit ervaring, wel aan te bevelen. Het zijn eigenlijk geen hotels, maar zg. “travel apartments”, met één of twee slaapkamers en een volledige keuken (én dikke muren). Alle drie downtown, maar toch relatief rustig.

Sunset Inn & Suites, Burnaby Street, zijstraat van Burrard Str.

Times Square Suites, Robson Street het rustige deel van Robson, vlakbij Stanley park

Robson Suites, Bidwell street, vlak om de hoek van de Times Square Suites.

Even een bedankje vanuit Vancouver! We hebben gekozen voor Times Square Suites, en wat een goede keuze!!
Helemaal wat we zochten, bedankt voor je tips!

Leuk om te horen! Ben wel jaloers, want ik ben net terug van 6 weken Vancouver, waar ik vijf play-off wedstrijden van de Canucks heb gezien. Wat een geweldig feest! Geniet nog van de fantastische hockey-sfeer in Vancouver.

Van de wedstrijd van gisteravond werden we hier niet echt vrolijk; met 8-1 het schip in…:frowning:

Ja, ja. Ik ben nog niet vertrokken en je ziet wat er gebeurt, maar het komt goed.
NHL is back in Peg and Stan comes to Van!