Venezuela

Hallo mijn naam is Lowy Cremers.Mijn vriend Bert heeft in Venezuela een huis gebouwd.Het heeft 3 apartementen allen voorzien van Douce en keuken.
Het is gelegen in de plaats Merida.Doel dit wil hij per kamer gaan verhuren aan Nederlanders.Hij kan je van af vliegveld Merida met auto afhalen en je eventueel het land laten zien.
De prijs is Low-Budged kost per kamer € 15.00 per nacht inclusief kop koffie.
Met ontbijt kost het € 20.00 per nacht
Heeft u nu of in de toekomst intresse om bij Nederlanders in Venezuela de vakantie van uw dromen te hebben neem dan contact op alles kan van uit Nederland geregeld worden.

Lowy

hoi,

Ik wil rond 20 juni 2004 voor twee weken naar venezuela. Dit wordt voor mij een afsluitende vakantie van zes maanden reizen in zuid amerika. Ik moet dus nu al vanalles gaan regelen. Kun je mij wat info opsturen?

Groetjes ursula
ursvd@hotmail.com

Originally posted by Ludovicus Cremers@31-08-2003, 18:33:49
** Hallo mijn naam is Lowy Cremers.Mijn vriend Bert heeft in Venezuela een huis gebouwd.Het heeft 3 apartementen allen voorzien van Douce en keuken.
Het is gelegen in de plaats Merida.Doel dit wil hij per kamer gaan verhuren aan Nederlanders.Hij kan je van af vliegveld Merida met auto afhalen en je eventueel het land laten zien.
De prijs is Low-Budged kost per kamer € 15.00 per nacht inclusief kop koffie.
Met ontbijt kost het € 20.00 per nacht
Heeft u nu of in de toekomst intresse om bij Nederlanders in Venezuela de vakantie van uw dromen te hebben neem dan contact op alles kan van uit Nederland geregeld worden.

Lowy **

Momenteel verblijf ik in de Verenigde staten, maar er bestaat een kans dat ik naar venezuela ga om te werken. Ik zou graag een adres en telefoonummer willen ontvangen voor eventueel een kamer te huren.

E-mail vandervecht@hotmail.com

Hallo Lowy,

Mijn naam is Adriana, 31 jr, nog woonachtig in Nederland.
Ik heb sterk de neiging om richting Venezuela te reizen om daar te werken en te wonen, voor mij zou het dus niet tijdelijk zijn maar voorgoed, heb je eventueel leuk prijsje voor mensen die in Venezuela willen vestigen? Je mag ook reageren op mijn hotmail adres, dit omdat ik echt serieuze plannen heb. Hopelijk kan je me wat duidelijkheid verschaffen en/of mij een beetje kunnen helpen.

Alvast bedankt voor je moeite,

Met vriendelijke groet,
Adriana

hey lowy,
Ik zou graag een keer bij bert aan willen schuiven :slight_smile: . ik ben aleen nog niet zeker wanneer precies. Ik vermoed ergens in 2006.
Heb je mischien tips hoe ik het goedkoopst in merida kan komen (vliegtickets), ik ben van plan een maand te blijven en lijkt me geweldig om deze omgeving te zien.

Het goedkoopste wat IK kan vinden is 800 euro voor 1 maand in Caracas en dan moet ik nog in Merida zien te komen, dit moet goedkoper kunnen geloof ik :unsure: