300.000 bolivares te koop

Wij zijn onlangs terug gekomen uit Venezuela. Per ongeluk zijn we blijven zitten met 300.000 bolivares. Deze hebben een actuele waarde van 108 euro. In Nederland kunnen we deze nergens wisselen.

Wie o Wie gaat binnenkort naar Venezuela en wil deze bolivares van ons overkopen?? We bieden ze aan voor 80 euro.

Saludos,

Heike

hoi ik wil die bolos wel kopen,franadriaans@hotmail.com

hallo, Ik heb een vraag.

Wij zijn ervaren reizigers in azie en centraal america. Ik zou graag willen weten of back-packen in venezuela veilig genoeg is? (dus niet georganiseerd rondreizen, maar openbaar vervoer etc.). Azie is heel veilig en relax om rond te reizen. Hoe zit dat eigenlijk met Venezuela, is het wel relax vanwege de politiek en criminaliteit.

Greetzzz Jan en Kim.

Hoi ik wil die bolivares wel kopen maar,voor 60 euro.

vriendelijke groet van Theo Beek

Hallo
Ik ga elk jaar 2 maanden naar Venezuela.Het is een fijn land. Je moet caracas mijden.Je vliegt eerst naar Caracas neemt daar voor 50 euro een binnenlandse vlucht naar Merida.Dan kan je elke kant uit.Ik heb zelfs een adres waar je bij nederlanders kunt overnachten voor 10 euro per nacht met ontbijt op zijn Hollands.Een dag met de taxi prive chauffeur kost je 20 Euro de hele dag.Tobay is ook een mooi stadje.De mensen zijn er vriendelijk.De stranden buiten Caracas zijn veilig nog nooit narigheid gehad .Dus caracas city mijden en genieten van Venezuela.Je kan in Merida een berg van 5000 mtr hoog opgaan via 3 gondels.De bussen zijn bijna gratis je zit voor 3 euro 2 uur in een streekbus.Ik heb zelfs de Condor in de vrije natuur Andes gebergte gefilmd .Vissen kan je er ook goed veel forel in de beken.
Alle verdere oinlichtingen geef ik je gaarne door.
mvg Lowy