Ik vroeg mij af hoe veilig Thailand nu daadwerkelijk was. Ik hoor en lees toch voldoende over politie die drugs in je tas doen, dat je opgepakt wordt als je met minderjarigen aanpapt en dat er onrust is in Bangkok en dat je daar goed moet opletten om niet overvallen te worden of gezakkenrold. Graag jullie reacties!
ja zakkenrollers zijn er genoeg op drukke plaatsen.
en dat je opgepakt wordt als je met minderjarigen aanpapt klopt, goede zaak vind ik.
onrust in bkk is er ook zo nu en dan maar als je daar niet tussen gaat lopen dan is er niets aan de hand.
en over drugs wat in tassen word gedaan ,ik denk dat het gebeurd maar heb hier geen bewijzen van.
volgens mij is thailand veiliger dan nederland. ik voel me er iig veiliger.
Zakkenrollers zijn er genoeg en ook tasjes diefen die op brommer opereren. Roof overvallen en geweld tegen touristen zijn echter zeldzaam. Drugs in de tas stoppen heb ik nog nooit van gehoord.
De onrust in BKK is betrekkelijk, alleen op de plaatsen waar gedemonstreert wordt.
Ik woon hier met plezier en heb een veilig gevoel. Thailand heeft zijn criminaliteit, maar is belsist niet onveiliger dan Nederland (op het verkeer dan na).
Het is niet onveiliger of veiliger dan elke andere grote stad in de wereld. Je moet goed je ogen open houden je verstand gebruiken. Je moet het ook niet gaan opzoeken door in bepaalde straatjes te gaan rondlopen.