Vegetarisch??

Sinds enige tijd is onze dochter vegetarisch (geen vlees/wel vis in bepaalde mate). Kan iemand mij vertellen of ze daar in restaurants (Zonnestrand) vegetarische gerechten op de menukaart hebben??

Ik herinner mij gevarieerde menukaarten, met ook gerechten waarin vlees niet nadrukkelijk aanwezig was, maar of dat dan ook vegetarisch was weet ik niet meer. Ik heb door heel Bulgarije heen ook diverse kleren vis gegeten, maar dat was dan vaak een complete vis met kop en al.

Op bijna elke menukaart vind je in ieder geval salade van komkommer, tomaat, ui en feta. Ook gebakken aardappelen en patat staan er bijna altijd op.

Sunny Beach is trouwens wel een echt vakantie resort, met alle voor en nadelen daarvan …

Veel plezier :slight_smile:

Bedankt voor de reactie!

De vis (idd met kop), salades en patat/aardappelen kennen we van de keren dat we in de Rhodopi zijn geweest maar vroeg me dus af of ze in het touristische gebeuren er een beetje op inspelen op het vegetarische gebeuren. Denk dat de originele Bulgaarse gerechten (waarvan er wel een aantal zonder vlees zijn) mondjesmaat zijn te vinden in restaurants in Sunny Beach.