Wie is er wel eens in Sunny Beach geweest? Kun je misschien er wat over het uitgaansleven vertellen?
MVG,
Wie is er wel eens in Sunny Beach geweest? Kun je misschien er wat over het uitgaansleven vertellen?
MVG,
Sunny beach uitgaansleven kun je het beste vergelijken met Lloret de Mar alleen dan met veel Scandinaven en Russen en Bulgaarse maffia en de laatste jaar ook veel Nederlanders. Verder liggen de prijzen stukken lager dan in partyplaatsen aan de Middelandse zee.
Sunnybeach is wel leuk om te stappen, erg groot, je hebt er dus veel verschillende dingen en dat is wel nice!
Verder inderdaad veel Nederlanders omdat het nu aardig popi is onder de Nederlanders…
Maar ook veel gespuis… Let op je spullen!! Dat moet overal, maar in Sunnybeach helemaal, hoorde óveral om me heen dat er dingen gejat waren, let er ook op dat als je gaat stappen of naar 't strand gaat ofzo, dat je dan je koffer in je hotelkamer ook goed op slot doet!! Vrienden van mij hadden gewoon hun hotelkamer dicht gedaan, maar hun koffers waren opengebroken door personeel…
Het is verders wel leuk hoor, maar je moet gewoon daar éxtra opletten…
hoever naar duni ? wat valt er te beleven buiten het hotel marina royal palace , winkeltjes ? markt ? andere ? excursies? openbaar vervoer ?
Wij gaan ook voor het eerst naar Sunny Beach.:zon02:
Ben ook reuze benieuwd wat je er kan verwachten.
Hoor inderdaad veel over criminaliteit maar denk dan ook: dat heb je tegenwoordig overal.
We nemen een kluisje in het hotel, is dat wel veilig dan?
Daar doen we altijd waardevolle spullen in, dat laten we in geen enkel land in de koffer op de hotelkamer staan.
Alle tips en info zijn welkom
Ja is overal, dat weet ik wel, maar geloof mij, hier is het zoveel meer dan elders…
Wij hadden ook een kluisje in het hotel, maar dit verschilt weer per hotel, want bij ons in het hotel werd er ook niet uit de koffers gestolen maar in een ander hotel wel…
Maar ik zou lekker een kluisje nemen & dan heerlijk van de vakantie genieten! :zon02: Want het is er verder wel leuk hoor
Beste Inge… Ik heb Marina Royal Palace bezocht voor mijn werk… Mooi hotel, maar in de buurt niets te beleven… Daarvoor moet je toch echt een taxi nemen… Rond de 30/40 minuten geloof ik…
Ik was verleden jaar 2 nachten in een appartement in Sunny Beach. De zwarte zee is mooi, maar qua uitgaan vond ik er niks interessants to doen. De scene word gedomineerd door een aantal lokalen die hier hun Porsches, Ferrari’s en AMG’s komen showen. Van verdwenen spullen uit hotel kamers, zoals boven gemeld, heb ik in heel Bulgarije niks gemerkt en wij hebben in flink veel verschillende hotels geslapen. Een typisch fenomeen in Bulgarije is trouwens dat veel dingen nooit af zijn gemaakt, door het hele land heen staan half afgebouwde hotel complexen. Maar ook in de hotels die wel af zijn kom je soms voor rare verassingen te staan. Zo had het door ons gehuurde appartement in het Karolina hotel in Sunny Beach, lekker ruime bedden met prima matrassen en ook een heel mooi notenhouten mubilair. Verder was er in de keuken een prachtige wasemkap, maar onder die wasemkap was gewoon nooit een kookplaat geplaatst! Maakte voor ons niet uit omdat we uit eten gingen, maar toch … Ik vind Bulgarije een prachtig land trouwens, maar ik hou meer van rondtrekken dan aan de kust hangen.
Hallo
Ga al jaren naar Sunny Beach in Iberostar Sunny Beach.Goed hotel en heel vriendelijk personeel.Zijn ondertussen vrienden geworden en dat werd in mei toen ik was bevestigd.Was overvallen,(ja na 8 jaar en 2 keer per jaar te gaan)op strand en Neckermann wou me niet helpen en personeel heeft geholpen.Nora spreek zelf beetje nederlands en is mee gegaan naar politie,maar mensen als je bij Mondial ass in Belgie een verzekering hebt,doe geen moeite als je niet bedreigd bent of gewond bent,want je trekt niets terug ook als je bewijzen hebt van alles.Dus koop een dokter om en laat papier maken en zo trek je terug en leg in je verklaring af dat er geweld gebruikt is.
Voor de rest kan ik niets slecht zeggen van Sunny Beach.Ben er dol op.
Heb al overal gezocht achter een reismaatje om in setember terug te gaan,wat mijn man is niet zo streng als die van mijn vriendinnen en het is er zo leuk
Diane
Wij zijn al 2 jaar achter elkaar naar Sunny beach gegaan.
Het is nu al meer ontdekt door de nederlanders, aangezien deze zomer tmf ook aanwezig was. Dus volgende zomer zullen er nog wel meer nederlanders aanwezig zijn.
Daarnaast veel scandinaviers en engelse en toen wij dr dit jaar waren ook duitsers. Russen en maffia bulgaren heb ik niet gezien.
Ik heb me daar ook geen 1 moment onveilig gevoeld en wij liepen altijd met 3 meiden nog 10 minuten vanuit het centrum terug naar ons appartement. Criminaliteit is in Spanje ook en als je gewoon oplet op je spullen gaat het allemaal goed.
Qua uitgaansgelegenheden is er genoeg te doen. Den glade viking (grote scandinavische discotheek), Orange, Revolution, Ice Berg, Heineken House, Flying dutchman, Slam fm cafe…daarnaast zijn er nog genoeg andere tenten met muziek, cocktails en happy hours:cheer:
Ik vermaak me dr al 2 jaar en ga volgende zomer zeker terug!