Veertig!

(origineel bericht op be-more.nl)

Veertig!

Lieve allemaal,

En zo klonk zaterdagmorgen om goed 7 uur een luid “Happy Birthday” over Palm Tree. In m’n pyamaatje alle felicitaties in ontvangst genomen. Een heel goed begin van de dag.

Na de taart zijn we met z’n allen in de bus naar Mitchellpark in Durban gereden. Een mooi park. Brede lanen, veel gras en tropische planten en bomen. En een klein dierenparkje…We zijn aan een picknicktafeltje gaan zitten en de kinderen stormden alle kanten op. Van de parkieten naar de krokodillen en via de aapjes weer terug. Tussendoor was er genoeg tijd voor een glaasje fris en wat lekkers. Natuurlijk werd er ook nog een spelletje rugby gespeeld. Kortom, het was een heerlijke dag met onze vriendjes. Op de terugweg zat L. tussen ons in op de voorbank. Als een echte diva wilde ze mijn zonnebril graag op. Later bleek waarom, ze was in een diepe slaap verzonken. Bij aankomst thuis bleek zij niet de enige te zijn die een tukje had gedaan. Van lekker buiten spelen wordt je gewoon moe!

We hebben de avond romantisch afgesloten met een dinertje met z’n tweetjes. En een ijsje bij Mc Donalds.

Kortom: als alle dagen nu ik 40 ben zo zijn, dan voorzie ik geen problemen!

Fijne week,

Knuf Peter & Yvon

PS Iedereen heel hartelijk bedankt voor alle kaartjes, sms-jes, mailtjes belletjes en Skype-momenten. Helemaal leuk om te merken dat afstand er niet toe doet!

(origineel bericht op be-more.nl)