Eind van mijn tijd op Palm Tree

(origineel bericht op be-more.nl)

Eind van mijn tijd op Palm Tree

Lieve allemaal,

Afgelopen week is super snelvoorbij gegaan. Maandag kwamen de kinderen thuis en ze hadfen het leuk gehad maar ze waren ook wel blij om thuis te zijn. Wij hadden hen ook gemist dus waren blij dat het niet meer zo stil was. Dinsdagochtend stond ik op de daycare tot 10 uur want daarna gingen we met J zn verjaardagscadeau kopen en wat eten voor zijn verjaardag bij galleria. Hij kocht een horloge en een game. S middags hebben we waterbalonnengevecht gedaan, super leuk! A (9 jaar) trok zelfs zn surfpakje (wetsuit) aan… super schattig! Dinsdagavond ging ik met sietske voor de laatste keer bij de babys slapen… dat werd een nacht met weinig slaap want een van de meisjes was om 0.00 uur wakker en ging elke keer als je haar in haar bed legde heel hard huilen! Dat duurde tot ongeveer 3.00uur toen was ze even stil en om 3.30 begon het weer en toen werd de jongen naast haar ook wakker dus toen hebben we ze bij ons in bed genomen… toen gingen ze wel weer slapen… en toen om 7.00 uur weer in bad en naar de daycare brengen… toen hadden we evenvrij en om 10 uur gingen we met S naar galleria voor zn verjaardag, hij kocht een game en een film… best voorspelbaar :wink: toen we terug waren weer even op de daycare gewerkt en toen naar de plastic shop met ros, peter en sietske om ons donatiegeld te besteden… we kochten een hoop spullen voor de nieuwe keuken, bestek, kommen, bekers, schoonmaakspul, bezems en dweilen, vuilnisbak voor luiers in de babysectie en nog wel meer… de rest van het geld gaat naar het dak dichtmaken tegen de apen, schoolfees en medicatie. :slight_smile: Donderdag kwam mama kijken op het project :smiley: was super haar weer te zien en alles te laten zien! s Avonds hadden we de byebyebraai. Sietske en ik hadden wat spelletjes bedacht om met de kids te doen. Uiteindelijk hadden we een sleepover en zijb sietske sophie en ik bij de kids gaan slapen met zn allen op matrassen voor de tv. Heel leuk voor een laatste nacht! Vrijdag was het tijd om afscheid te nemen en dat afscheid viel me zwaarder dan ik had verwacht. Ik ben veel gaan geven om deze mensen… Peter heeft me om 10.00 uur naar blue sky mining gebracht. Eerst heb ik afscheid genomen van de kids in de daycare en daarna staat iedereen dan op de oprit om je een knuffel te geven. Dat werd huilen… zo lief! Zelfs een knuffel van A gekregen die in het begin zover mogelijk van je vandaan bleef… Toen uitgezwaaid door iedereen en ook door de daycare kids die dan heel lief byebye roepen… was een mooi afscheid! Ik ga jullie allemaal heel erg missen lieve palm tree familie! Wel leuk om nu weer door te gaan reizen… Dit weekend verblijven we hier en zondag vliegen we naar johannesburg voor de rondreis! Wordt super!

Hele dikke knuffel uit ZA!

(origineel bericht op be-more.nl)