Veel plezier - Welkom thuis 3

Ben ik ook benieuwd en ik zal zeker kijken en indien ik niet thuis ben, laat ik het gewoon opnemen!

Tuurlijk wil ik dat weten, ken zelf zat van dat soort dingen, ook over bijv het overlijden van mijn oma!!

En ik wil natuurlijk weten wanneer het uitgezonden word, dus ik ga het allemaal zien en horen!!
:wave:

We gaan vast met z’n allen kijken naar het programma.
Het is reuze interessant.
Leuk dat jullie je ervaringen kunnen vertellen hoor, Marjan.

Succes met alle dingen die rond de opnamen gebeuren.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ik ben ook heel geintreseert in dat soort dingen, heb zelf ook al het en en ander meegemaakt. Ik kijk zelf ook wel vaker naar ‘Wonderen bestaan’. Als ik dan toevallig de tv aan heb staan dan (ik kijk niet zo veel tv).
Ben benieuwd!

Vind Char ook altijd zo interessant om naar te kijken. Vooral na het overlijden van mijn oma ben ik me nog meer gaan verdiepen in dat soort dingen.

Ja ik heb dus zelf ook wel eens ‘dingen gezien’… en meegemaakt.
Ben dus wel geintreseerd in die verhalen. Ben benieuwd naar je verhalen, Marjan! :slight_smile:

Vind Char dus nou net niet eigenlijk. Maar heeft denk ik meer ermee te maken dat die de doden niet met rust laat, en door mijn geloof wil ik dat die rust hebben. Leg dat een andere keer wel uit denk ik, ben nu mn lenzen zat, en wil ff weekend enzo!!

Maar ben wel beneiuwd

Nou meiden heb lekker gewinkeld vandaag…NOT!! M’n collega belde vanochtend, ze voelde zich niet lekker en vroeg of ik voor haar kon invallen. Nou ja in ieder geval weer wat meer geld deze week, kan ik morgen lekker van naar de kapper :slight_smile:

@Sevgilim: die fotoshoot laar dus nog ff op zich wachten :wink:

@Annemiek: oh lekker jullie trouwdag vieren in het zonnetje, goed plan!

@Marjan: spannend! Alvast veel plezier en we horen wel wanneer we voor de tv moeten zitten he? En hoor ook vast al wel iets op de meeting :slight_smile:

Groetjes, Diamond

Ja he, lijkt me ook een goed plan. Iedereen is dan welkom om met ons mee te vieren, we betalen het eten en drinken maar zitten wel op de Cheichellen(of hoe je dat ook schrijft:) )

Veel Plezier Diamond morgen bij de kapper, als het maar niet verpest word zoals bij mij!! Permanentje laten zetten, hebben ze de verkeerde maat spelden gebruikt, nou jullie zullen het wel zien!!!

@Diamond: we wachten wel :d, véél succes bij de kapper, kunnen we ineens een uitgebreide fotoshoot van je zien ! hihi

@marjogge…wat interresant…ik ga zeker kijken, en op de meeting wil ik er alles van horen!!

@diamond…wat jmmr dat het winkelen niet door is gegaan…wel veel plezier morgen bij de kapper…wat ga je laten doen?

liefs

filiz

@Sevgilim: ja ik show meteen m’n nieuwe coupe én m’n nieuwe kleren! Twee vliegen in één klap :slight_smile:

Nee hoor, laat niks drastisch met m’n haar doen. Er gaat alleen een klein stukje vanaf. Het hangt nu tot op m’n broekriem dus er zal wel zo’n centimeter of tien af gaan. Niemand ziet het ooit als ik bij de kapper ben geweest :slight_smile:

Groetjes, Diamond

Nog 82 dagen!!!

Nog een dag werken en dan is het weer weekend. Omdat m’n vriend zaterdag moet werken hebben we lekker de maandag samen vrij. Heerlijk. Zaterdagavond naar vrienden, supergezellig!

Zometeen naar de kapper en dan een dag voor mezelf :slight_smile:

Groetjes, Diamond

@Diamond: véél succes bij de kapper, die fotoshoot houden we wel te goed van je ! Ik heb ook weer een dagje vrij maar moet vanavond dan wel naar school…

@Diamond, hoop dat iemand nu wel eens ziet dat je geweest bent!!
@Sevgilim: PUNTEN!!!

Heerlijk mn zelf net helemaal verzorgt, zit nu lekker met masker voor gezicht en haar voor de compie! Zalig dagje voor mij!!

@Beppie: FOTOOOOOH !! En wees maar gerust dat de punten zullen scoren, tenminste, als jullie ook op het forum blijven, zit ik anders tegen mezelf te praten :wink: of beter…te typen !

NO WAY!!! Ik zit juist nu zo, puber te werk, hubbie te bed(heeft vanacht gewerkt!) Niemand, zelfs jullie, gaan me zo zien!!!

:frowning: :storm: :asleep: :bored: :ninja: :mad: :sad: :devil: :hairy: :wink:

Hihihihihihihi

@Diamond: Ik nog maar 81 dagen!!!

@Beppie: Was inderdaad ook wel benieuwd naar hoe dat eruit zou zien!

@Sevgilim: Heb je me al weer ingehaald??

X