TOKTOKTOKTOK
Maar ik laat me niet ophokken hoor, denk eraan!! Mooi niet(hihi)
![]()
TOKTOKTOKTOK
Maar ik laat me niet ophokken hoor, denk eraan!! Mooi niet(hihi)
![]()
Meiden nog 60 posts, laten we die ff volkletsen ![]()
M’n moeder was vanmiddag ook vrij dus ff lekker gekletst over al onze vakanties samen. Moeten ook nog steeds ontzettend lachen om alles wat we in al die jaren hebben meegemaakt. We gaan inmiddels al 10 jaar een weekje samen weg, echt super!
Morgenmiddag lekker de stad in, hopenlijk kom ik met een paar leuke dingetjes weer thuis. 8 April ga ik samen met m’n vriend een weekend weg want dan zijn we…6 jaar samen!! Wel een feestje waard dachten we ![]()
Groetjes, Diamond
zeker een feestje waard diamond!! waar gaan jullie naar toe…?
ik ga miss in oktober ook nog met mn moeder een weekje naar turkije…
hoop dat ze vrij kan krijgen…lijkt me super:D
liefs
filiz
@Filiz: waarschijnlijk naar Antwerpen, zijn we ook geweest toen we een jaar wat hadden en was toen erg leuk. Hopenlijk is het tegen die tijd lekker terrasweer!
Wat leuk dat je misschien in oktober nog een weekje gaat met je moeder! Nou maar hopen dat ze vrij kan krijgen!
Groetjes, Diamond
Oh Diamond wat lang al!!! Ik zal mn mond houden oke!!(25 jaar pas!) Maar vooral lekker met elkaar weggaan!! Is zooooo belangrijk de tijd voor elkaar nemen!
Mijn ouders en zus met gezin gaan in de meivakantie nog weg, wij gaan niet mee! We gaan wel lekker ergens in juni ofzo is het weer ook zoooo lekker!!
![]()
@Annemiek: doen we eigenlijk elk jaar rond 6 april als we het weer een jaartje langer met elkaar hebben uitgehouden
Echt heerlijk zo’n paar dagen er samen tussen uit. Voelt altijd als een minivakantie en je hebt weer ff alle tijd en aandacht voor elkaar. Heb er zin in!
Nog 83 dagen!!
Vanmiddag lekker shoppen! Ik laat jullie nog wel ff weten wat het allemaal geworden is (waarschijnlijk niks als ik met die instelling ga shoppen :()
Groetjes, Diamond
hehe, diamond, krijgen we dan ook een uitgebeide fotoshoot hier op het forum te zien?
@Diamond: Wij doen dat meestal op de trouwdag, maar dan vinden de ouders het zoooo leuk om ook nog ff langs te komen, en dan is onze dag alweer om dus. Ik denk dat we dit jaar ook maar eens lekker ervan door gaan!! De zon in ofzo in december is ook een heel goed optie dan denk ik(hihi)
![]()
Nou meiden, heb net een telefoontje gehad van iemand van het programma Wonderen Bestaan. Maandag komen ze filmen hier thuis en we gaan natuurlijk ook naar de locatie waar ons verhaal zich heeft afgespeeld. Spannend…!
Nu het zo echt wordt, begin ik het toch wel een beetje eng te vinden, maar het zal allemaal wel goedkomen toch?! Yvon Jaspers komt ook mee, dus krijg nog een heuse beroemdheid in mijn huis. Ik hou jullie op de hoogte.
groeten Marjan
@Marjan: waarom komen ze dan? Misschien heb je het al verteld, maar heb eigenlijk geen idee…
X
Ben benieuwd, ga zeker kijken!
En waarover gaat het programma, ken ik niet hier in België… Kan je korte inhoud geven anders ?
Marjan: Laat je ook ff weten wanneer ze het uitzenden?? Er is van onze leasepuber ook iets op tv geweest. Opgenomen in juli uitgezonden eind november!!! Vandaar mijn vraag!!
![]()
Nou, welke tv zender ? Ik heb enkel deze nederlandse zenders: vara (klopt dit?), nos ?, nos ? nou, wij zeggen altijd NED1,2 en 3 ![]()
Zeggen wij ook dus. Het is een programma over dingen die gebeuren en wondelijk zijn, die je niet kunt verklaren. Dat wonderen nog gebeuren dus.
Is best grappig of grappig…interessant
![]()
ooooo jaaaaaaa héél leuk ! Is het op een van deze zenders dan ?
Geen idee, maar dat zal vast nog wel verteld worden denk ik maar zo
![]()
Wonderen Bestaan is een programma van de KRO en wordt op nederland 1 uitgezonden. Ik weet echter nog niet welke dag. Het "wonder"wat mijn beste vriendin, die tevens ook mijn schoonzus is, hebben meegemaakt, is 2 jaar geleden gebeurd. Het heeft alles te maken met het overlijden van mijn moeder en 10 dagen later mijn schoonvader. Het is een te lang verhaal om op te schrijven, maar ik vertel het wel tijdens de meeting.(tenminste als degene die daar zijn het willen natuurlijk). En verder laat ik het hier natuurlijk weten wanneer het wordt uitgezonden.
gr. Marjan
ik bedoelde natuurlijk wat mijn vriendin en ik hebben meegemaakt…
Oh ok ben benieuwd… Zal het gaan kijken wanneer het wordt uitgezonden!!
X