Veel plezier - Welkom thuis 3

Oepsie…:embarrese betrapt…

:stuck_out_tongue:

Deel 1 begon op 27/03/2005. Hebben we in een jaar tijd toch alweer bijna drie Veel Plezier Welkom Thuis volgekletst!! Ben benieuwd hoeveel er dit jaar nog bij gaan komen, maar als het hier zo gezellig blijft dan vast wel een paar :slight_smile:

Ik heb me aangemeld op 29/11/2004, en sinds die dag heb ik er een grote verslaving bij!

Groetjes, Diamond

Ik dacht dat dit topic al langer bestond.
Nou, ik ben aangemeld op 1-09-2004 en inderdaad, een hele verslaving en dankzij dit forum ben ik ook de waarheid achter de verkeerde personen te weten gekomen en ben ik echt héél echt dankbaar, anders had ik nu mss mijn vriendje niet ontmoet !

En had ik niet zoveel andere gezellige Turkijefans ontmoet!! Had tijd over gehad als dit forum niet bestond haha.

Groetjes, Diamond

Mijn huis was schoner voordat ik het forum ontdekte…hihihihi

Ach maar we hebben er een hoop vriend(in)en bij!! En das ook een heeeeleeeeboelllll waard!!!

Een jaar meiden, en dan al bijna 3000 berichten, we kletsen volgens mij meer af dan dat we zouden bellen met elkaar!!
:wave:

Nou, dan is het in ieder geval goedkoper want stel dat we deze 3000 berichten allemaal via telefoon doen, dan hadden we vast en zeker niet meer naar turkije gekunt !

Nee zou jullie ook niet meer willen missen hoor!! Echt leuk om zo nieuwe mensen te leren kennen, die ook nog 's allemaal dezelfde hobby hebben: Turkije en kletsen, vééééééééél kletsen!!

Groetjes, Diamond

hahahaha
een jaar…jeetje
eigenlijk moeten we het rustig aan gaan doen, dan kan deel 4 ook geopend worden op 27-03 hahahahahaa, dat gaan we nooit redden, zeker niet met van die mensen die heel de dag niks te doen hebben op het werk dan hier hangen, hahahahaa
ben ook behoorlijk verslaafd, schrijf niet altijd mee, soms weer wel, echt super allemaal
en dan na te gaan dat ik vorig jaar rond deze tijd nog nooit in Turkije was geweest…en nu dus al weer 5x en nu voor 7 mnd…wwwwwwhhhhhhhhaaaaaaaahhhhhhhhhaaaaaaaaaah

@Bloem: klinkt bijna of je jaloers bent op ons omdat we zooooveeeeel tijd hebben om betaald met elkaar te kletsen!!! Maar jij gaat weer voor 7 maanden naar ons favo-land, en dan zitten wij hier een beetje dom te kletsen zeg maar. Ik ben wel jaloers dat je het ff weet!!!

hahahahahaaaaaaaaaaaaa
tis goed om te weten.
ik ben maar wat blij dat ik 40 uur mag werken, eerst werkte ik 22 uur, en bij ons kun je echt niet zomaar meer werken, maar na de scheiding heb ik dat aangevraagd en ze deden absoluut niet moeilijk, alleen nu in de drukke periode voor de verhuizing en de verkoop en de 7 mnd weg, wilde ik gewoon iets meer tijd hebben zeg maar…
maar ja, mijn werk is wel ok, soms druk, soms rustig. maar als we alle internetsite opkonden op het werk, dan zou ik dus echt niet meer naar huis gaan he?? dan zou ik makkelijk elke dag van 08.00 tot 22.00 willen werken, hahahahahaaa

maar ja, nu afkicken, morgen of overmorgen is mijn computer verkocht en dan kan ik dus niet meer thuis internetten en daarna naar Turkije, dus daar zal ik gewoon werken, dus niet veel tijd, of betere dingen te doen dan in een suf internetcafe te gaan zitten, hahahahahaa
ok, ik ben helemaal niet meer jaloers of jullie!!!

Even een ander onderwerp.

Ik kijk net ook even op het Portugalforum en zie dat als men naar de Algarve gaat, dat het, het "Benidorm " van Portugal is! Nou, ben ik weer lekker mee dan!

Diamond, jij bent hier al eens geweest. iI dat zo??? Want daar zijn we al 5 keer geweest.

Dan volgend jaar toch maar weer naar Turkije, denk ik.:banana:

Mvg, Roanna

ff lekker geheel off-forum te blijven: Algarve is erg groot hoor. een plaats als albufeira deed mij erg aan die horror-beelden a la benidorm denken, maar kleinere plaatsjes eromheen vond ik geweldig. Zelf zat ik 5 jaar (!) geleden in Quatiere vlakbij Villamoura. Rustig vissersdorpje. erg leuk voor een ontspannende vakantie, maar toch…haalt het bij lange na niet bij Turkije. Maar dat is mijn eigen gevoel.

@Roanna: Laat wel weten hoe je het gehad hebt hoor!! Wij denken ook al een poosje over Portugal, vandaar dat ik je reaktie erover al bijna afwacht zeg maar!!

Zo weer op mn werk, nog 3 uur en dan is mn werkweek doormidden!!!(hihi)

@Roanna: wij zaten in Praia da Oura, even buiten Albufeira. Een behoorlijk toeristisch plaatsje maar ik kan het toch echt geen Portugees Benidorm noemen. En als je de drukte zat bent dan huur je lekker een autootje om naar de plaatsjes in de omgeving te gaan. Er liggen genoeg leuke, wat rustigere plaatsjes in de buurt. En wil je de drukte opzoeken dan zit je daar ook vlakbij. Ik vind Portugal qua natuur mooier dan Turkije. De gezelligheid en sfeer vind ik meer in Turkije maar ik denk dat jullie er een heerlijke vakantie gaan hebben hoor!

Vandaag weer lekker vrij! 's Even op zoek gaan naar een leuk kado voor vrienden die deze maand uit onze straat gaan verhuizen. Vanavond naar de M*kro, wie weet hebben ze daar nog leuke bikini’s :slight_smile:

Groetjes, Diamond

Hier ben ik ook en mezelf terug een dagje vrij gegeven van school. Zal vandaag gebruiken om eens goed de grote schoonmaak te houden in mn kamer, heb er echt zin in als ik naar buiten kijk en zie dat het zonnetje weer zalig straalt !

Sevgilim, jij ondeugende meid!!! Alweer een dagje vrij genomen!! Je moet ook naar school en leren jah!!! Luister naar deze “moeder” en morgen ga je!!! PAS OP IK KOM NAAR JE TOE EN GA JE STRAFFEN(hihihihi)

Geniet ervan, en maak er idd gebruik van om op te ruimen of extra te leren ofzo
En natuurlijk met mij kletsen hier(haha)

Jeetje, jullie kletsen echt veel… Moest alweer 3 pagina’s bijlezen… Ik ben volgens mij iets langer dan 1 jaar lid hier… Maar het wordt steeds verslavender!!

X

Klopt Cyn
onder je naam staat je inschrijfdatum. Ik dus ergens augustus 2004!! Lang al he! Lijkt niet zo hoor, maar het is idd steeds gezelliger en verslavender dus!!

Een groot gezellig kakellend kippehok, hahaha
Super gezellig!