Veel plezier - Welkom thuis 3

Ohw Annemiek en Diamond! Mag ik wat vrije tijd van jullie lenen? :stuck_out_tongue:
Geniet ervan! Heerlijk!

Liefs

zo, hier ben ik eens terug, heb al lang geen reactie meer geplaatst maar heb het een beetje druk om alles bij te lezen, zal ik bij deze maar es doen op mn vrije namiddag die ik mezelf geschonken heb !
Zaterdag naar de cinema geweest: Derailed, gekend ? Mooie film, zeker doen !

@Diamond: leuk van het fototoestel! Kunnen diegenen die niet kunnen komen ook eens de foto’s zien, ben benieuwd!

@Kelebek: ik vind het erg voor je dat S nog niet reageerde op jouw sms van je vader! Is toch eens snel gebeurt om een smsje te versturen met een paar woorden die jou kunnen troosten! Nou, moest ik jou zijn laat ik even niet meer van me horen en zal hij wel snel terugkomen!

groetjes aan allemaal ! :wave:

Heeee Sevgilim!!! Wat gezellig dat je er weer bent!!! We hebben je al een hele poos gemist hoor!!! Niet meer zo lang wegblijven hoor!!

Bijna de werkdag er weer op
:wave:

Beloofd! maar jullie kletsen er ook allemaal op los! Niet dat ik moet onderdoen maar toch, ben ik een dagje naar school, mag ik al weer 2 blz bijlezen !

Goed he, dan zie je dat we er weer waren die dag!! Heb ik ook als ik een dagje niet gewerkt heb. Dan moet ik bijlezen!!
Is een heel leuke baan hoor, de hele dag aan de computer en niets doen. Af en toe de telefoon en ik krijg er nog vet voor betaald ook dus!!

ach ja…verschil moet er zijn:)

x

@Bloem: ik geniet er ook nog lekker van zo lang als het duurt. Wil wel heel graag meer gaan werken. Maar totdat ik iets tegenkom wat ik leuk vind bevalt dit prima. Nu met al die leuke zomerkleding die eraan zit te komen is het wel lekker iets meer geld te besteden te hebben…

@Sevgilim: er komt vast wel een uitgebreid verslag van de meeting, ben je er toch een beetje bij :slight_smile: Hopenlijk kun je er ooit een keertje bij zijn, zou supergezellig zijn!

@Annemiek: heerlijk he om receptioniste te zijn :wink:

Groetjes, Diamond

@Diamond: HAHA soms wel, maar als het de hele dag zo is, nooit anders, dan ben ik af en toe het wel een btje zat!! De werkdagen zijn zalig!!! Altijd vast en maar 3 per week, ach best vol te houden eigenlijk!

@Annemiek: vindt het ook een ideale baan (meestal dan). Gelukkig heb ik er veel werk naast anders zou ik er soms bij in slaap vallen. Laatst was er een menu ingesteld waarbij heel veel klanten al zelf de afdeling konden kiezen en dus niet meer ons uitkwamen. Was ineens een stuk rustiger. Ben blij dat ze dat weer afgeschaft hebben hoor. Ben je nu nog aan het werk of ben je al lekker thuis?

Groetjes, Diamond

Nee ben nog aan het werk! Werk van 8.30 tot 17.00! En dan 3 dagen!!
Maar ben driftig aan het zoeken naar ander werk. Ik kan de rust hier niet goed meer hebben!! Ben wel eens in slaap gevallen en wakker geschrokken van een telefoontje(:embaresse:) Dus als iemand mee leest die nog een receptioniste zoekt in de regio amsterdam/flevoland??? Ik ben er voor u!!

@Annemiek: haha zie het helemaal voor me. Mijn oogleden zijn ook al 's heel zwaar geworden :asleep: Hopenlijk loop je binnenkort tegen een leuke andere baan op en wie weet leest er hier een geinteresseerde mee :slight_smile:

Groetjes, Diamond

En nog 90 berichtjes en Topic 4 moet er komen!!!
We gaan weer lekker meiden!!!

Ja super he! Vooral leuk dat je steeds weer wat bij te lezen hebt en meteen wat te doen hebt :slight_smile:
Hoelang kletsen we hier inmiddels alweer met z’n allen, toch al ruim een jaar of niet?

Groetjes, Diamond

Langer volgens mij, wij gingen nog lang niet met de fam!! Ik denk vanaf begin verleden jaar, een maand of 14/15 dus!! Toppie toch!!

Ik ben er ongeveer bij sinds december 2004 geloof ik… ben et even kwijt, maar staat wel bij je profiel, wanneer je je hebt ingeschreven.

ja…het gaat echt snel he!! wereldwijzewr is echt een stukje van mijn dag indeling geworden haha:D:D
het eerste wat ik doe als ik thuis kom van school of werk…!!

liefs

staat ook links bij de berichten wanneer je je aangemeld hebt

Staat deel 1 nog op het forum? Kunnen we anders nagaan van wanneer het al is…

Ohw ik zie net dat ik sta te liegen…:embarrese Ik ben er helemaal niet sinds december 2004 bij, maar sinds februari 2005.
Maar ik weet al hoe ik bij december kwam, ik was stiekem al aan het meelezen :stuck_out_tongue: in december maar ben in februari mee gaan praten

aha, nu komt het allemaal uit ! jij gluurder :wink: (grapje)