Vond gister Raffaella ook beter maar was toch voor Floortje. Net wel ff het eerste nummer van Raffaella gedownload, best leuk…
Verder vandaag een lekker rustige zondag. Nog geen plannen dus we zien wel waar we uitkomen.
Groetjes, Diamond
Vond gister Raffaella ook beter maar was toch voor Floortje. Net wel ff het eerste nummer van Raffaella gedownload, best leuk…
Verder vandaag een lekker rustige zondag. Nog geen plannen dus we zien wel waar we uitkomen.
Groetjes, Diamond
Heey hallo allemaal!
Ik ben er weer. Had even een half weekje rustig aan gedaan, had zo’n k*tweek! Eerst dat gezeik met S, en nog allemaal prut en toen mn vader die ineens werd opgenomen in het ziekenhuis.
Het gaat inmiddels goed met mijn vader, hij is weer thuis en het bleek dat hij toch geen hartaanval heeft gehad, maar hij heeft wel een een of andere hartkwaal. Maar waarom hij dan ineens zo’n pijn op zn borst had is nog niet verklaard. Ze kunnen verder niets vinden, verdere onderzoeken lopen nog wel door, maar hij zit inmiddels wel al weer thuis ![]()
Ik denk dat het uit is tussen mij en S
Hij is nog steeds depressief en wil met niemand praten. Maar toen ik hem een smsje stuurde dat mn vader iets als een hartaanval had gehad en dat hij in het ziekenhuis lag en dat ik heel bang was, kreeg ik niets nada noppes terug van hem!
En dat vind ik heel kwalijk! Blijkbaar ziet hij me dan niet als zijn vriendin ofzo…En ik ben nog steeds echt super verliefd op hem en ik wil met alle plezier en liefde op hem wachten, maar dan moet hij me wel reden blijven geven om te wachten… En dat doet hij niet…
Wil hij me niet kwijt raken, moet hij snel iets liefs van hem laten horen, maar ik ken hem en denk niet dat dat nog komt, nu nog niet iig. ![]()
Hij zou dus zo snel mogelijk naar NL komen, maar ik zie dat niet zo snel meer gebeuren, helaas… Dat ticket is verdriedubbeld in prijs en nou ja na dit hele gezeur…
Snif
Dus was een erg moeilijke week…
Liefs Rieneke
@Rieneke: jeetje meid wat een tegenslagen allemaal…Fijn te horen dat het met je vader weer een stuk beter gaat. Hopenlijk komt er uit de onderzoeken nog naar voren wat er nou precies aan de hand is geweest.
Vindt het heel sneu voor je dat je van S. helemaal niks gehoord hebt terwijl je het zo moeilijk had. Da’s toch zo’n beetje de eerste persoon die je op zo’n moment wilt horen om je te troosten, je hart te luchten enz. Hopenlijk reageert hij snel zodat je te weten komt waarom je niks hebt gehoord. Heel veel sterkte en we leven hier allemaal met je mee!
Groetjes, Diamond
@ Rieneke:
Wat een ellendige week voor je. Is meestal, gebeurt er iets krijg je meteen een hele bult ellende over je heen.
Begrijpelijk dat je pissig bent op je vriend. Juist in zo’n moeilijke tijd verwacht je van hem een opbeurend woord. Weet ook niet wat dat is met die mannen. Zijn niet alleen de turkse hoor…de nederlandse leven wat dat betreft ook op een andere planeet dan de vrouwen. Sterkte!
Is het in de rest van Nederland ook zo lekker weer? Het zonnetje schijnt hier de hele dag al volop! Nu nog 25 graden er bovenop en ben weer helemaal gelukkig :laugh:
Groetjes, Diamond
Ik ben er ook weer even.
Heb proberen bij te lezen, maar ik moet ook aan m’n rapporten beginnen op school.
Ben met ons team op 2-daagse geweest naar Doorn. We hebben hard gewerkt en ook veel lol gehad.
Er waren veel positieve dingen te lezen op deze site, maar toch ook verdrietige. Mijn motto is altijd “Alles komt goed”.
Blijf in jezelf geloven. Probeer ik ook.
Nou ik voel me nu ook best depri omdat ik Ercan zo mis, maar probeer de moed erin te houden. Het is lang niet makkelijk hoor.:sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:
Ik ga nu rapporten doen en kom later wel weer terug.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@diamond…wat heb ik allemaal gekocht…? 1 driekwartsbroek met een legergroen truitje voor erop met een groene riem, een legergroene broek met eenzwart truitje erbij, een bruin topje met een rose knoopvestje erover en een pyama…jawel met korte broek voorals het straks weer zo warm is in de nacht!!
@rieneke…wat een tegenslagen meid!! stekrte met alles en ik hoop dat je snel iets leifs van hem hoort!!
@fransijn…succes met de raporten, ik hoop dat het je een beetje afleid…van dat missen wordt je idd soms zo gek!!
hier schijnt de zon ook lkkr, maar echt warm is het helaas niet. gister was echt leuk. we zijn lkkr gaan grieken. daarna nog op stap, had helaas niet de goede stapschoenen aan, dus om 1uur al weer thuis…onze taxichauffeur was een turk…beetje turks met hem gebabbeld…gaat op de een of andere manier een stuk beter als je iets op hebt:yes:
een vriendin bleef slapen, wij met zn 2e in mijn 1 persoonsbedje…naja slaapt natuurlijk niet echt heerlijk:no:
ze moest alweer vroeg de bus hebben om te gaan werken…ik nog terug naar bed…en tja…tot kwart voor 2 ligge te slapen:asleep: …heerlijk
straks weer werken, en dan zit het weekend er alweer op
xx
filiz
@Fransijn: succes met de rapporten! Wat hebben jullie precies gedaan in Doorn? Wanneer zie je Ercan nou weer?
@Filiz: klinkt goed!! Oh ik heb ook zo’n zin om te gaan winkelen. Heb alleen ff niet zoveel geld
Heerlijk Grieks eten! Ben dol op de moussaka!! Werkze en geniet nog ff van je weekend!
Groetjes, Diamond
M’n rapporten zijn af. Vrijdag moeten ze mee naar huis.
Wij hadden 2 studie dagen in Doorn met ons hele team. Beleidsplannen schrijven, Nieuwe taalmethode kiezen en we denken er op school over om over te gaan van gewone rapporten naar een eigen portfolio voor de kids, waar ze zelf in kunnen doen wat ze willen.
Wij doen er dan nog wel de toetsgegevens in.
Het was hard werken hoor, maar het was zeker goed voor de teambuilding.
Ik hoop dat ik in mei kan gaan en anders van de zomer voor 51/2 week.
Heb net nog met hem gesproken.
We hebben echt heimwee naar elkaar.
Maar we blijven geloven in onze liefde.
liefs, Fransijn.
:NETHERLAN
Ik zit nu met K op msn. En S schijnt echt heel erg depressief te zijn… Hij heeft zijn baan nu opgezegd en is even tijdelijk naar zijn ouders gegaan. Hij kan ook heel raar reageren op mensen/vrienden. K zei al: bel of sms hem voorlopig nog maar even niet. Ik heb et er met K over gehad en pfff wat lastig allemaal! Bah!
Ze willen wel nog steeds naar NL komen, maar waarschijnlijk gaat de meivakantie dus niet meer lukken, nu S zijn baan heeft opgezegd ed.
Ik zit nu naar tickets te kijken om naar hen toe te gaan in de meivakantie… maar ja ik moet maar even kijken…
@ Fransijn: Ik hoop voor je dat je zo snel mogelijk weer naar hem toe kunt gaan.
@ Iedereen: bedankt voor jullie lieve reacties!! Doet me erg goed te lezen dat er zoveel mensen met me meeleven!
Gelukkig gaat et al weer een stuk beter met mijn vader, alleen weten ze dus niet wat het was…
Liefs Rieneke
@Fransijn: dat is het belangrijkst, dat jullie er in blijven geloven, maar ik kan het me voorstellen dat het moeilijk moet zijn om zo’n heimwee naar elkaar te hebben. Nu maar aftellen tot de mei/zomervakantie!
@Rieneke: ow dan voelt S. zich inderdaad helemaal niet lekker in z’n vel. Hopenlijk gaat het snel weer wat beter met hem en kunnen jullie weer gewoon met elkaar praten. Tot die tijd heel veel sterkte ermee…Hopenlijk kun jij dan lekker in de meivakantie naar hem toe als het hun niet lukt om hierheen te komen.
Net even weggeweest, nu lekker op de bank film kijken. Verwarming aan en lekker huismusserig haha
Groetjes, Diamond
joh rieneke, dat is allemaal wat zeg. gelukkig is je pappie weer thuis, krijgt hij verder u nog meer onderzoeken enzo??? sterkte er allemaal mee.
ik zou toch een beetje voorzichtig zij met plannen te maken om naar S. toe te gaan…zou toch ff kijken of hij je nog belt of sms-t ofzo, dan weet je zeker dat hij het ook echt wil. Vind het trouwens geen stijl dat hij na zo’n bericht over je vader, gewoon niks laat horen, maar ja, mannen…
Heb je trouwens enig idee waarom hij zo depressief is?? is dat omdat hij je zo mist of is hij ziek??
Hij was heel erg ontevreden met zijn baan en verder weet ik et eigenlijk allemaal niet. Als ik naar Istanbul ga, ga ik ook voornamelijk naar mn beste vriend. Pff lastig pakket, ik hoop dat S snel even wat van zich laat horen! Het is ook zo lastig ik heb er vanaf hier natuurlijk ook helemaal geen zicht op hoe erg het nou met hem is, volgens K was et dus nogal erg. En reageerde hij helemaal nergens meer op of heel raar/hard.
Nou ja ik zie wel hoe et loopt…
Mijn vader wordt idd wel verder onderzocht, maar geloof dat de volgende onderzoeken pas in april zijn ofzo…
Had jullie nog niet eens verteld over mijn heerlijke werkweek: hoef pas vrijdag weer!! Dus heb deze week een heeeeel lang weekend! Heb leuke dingen afgesproken dus ga lekker een paar daagjes genieten!
Groetjes, Diamond
Ohw Diamond!! Lekker! Geniet ervan zou ik zeggen! ![]()
Deze week werk ik maan-, dins-. en woensdag, volgende week gewoon dins tm donderdag, en dan een weekje niet. Houd dus in: donderdag de 23ste werk ik nog, en dan pas weer woensdag de 5de april!!! Ben nl 4 april zelf jarig, dus heb een lekker dagje extra vrij genomen!!!
nou iedereen een goede werkweek
![]()
Ja allemaal een goede werk/schoolweek!! Nog ff en we gaan elkaar zien op de meeting, ben zo benieuwd! Neem m’n fototoestel mee zodat we lekker veel foto’s kunnen maken en hier op de site kunnen zetten!
Vandaag een hele dag voor mezelf. Iedereen is aan het werk. Heb het huis al helemaal schoon dus kan lekker iets leuks gaan doen. Hopenlijk blijft het zonnetje zo lekker schijnen, ga ik lekker voor het raam zitten lezen. Of in de reisgids wegdromen naar juni ![]()
Nog 85 dagen!! En nog een week dan begint de zomertijd weer dus we gaan de goede kant op joehoeeeee!!
Groetjes, Diamond
Ja voor dat raam zitten doe ik hier ook, maar ik mag niet weg dus!! Geniet maar van je vrije dagen!
ja nog ff en dan de meeting kijk er ook naar uit. Mooi te lezen dat jij, Diamond, een fototoestel meeneemt, hoef ik er lekker niet aan te denken!!
Nou is het al 17 uur, ik wil naar huis!!! Ben er gewoon niet aan gewent te werken op maandag, maar als ik straks die donderdag vrij ben dan ben ik weer helemaal gelukkig
![]()
ooh wat erg
jullie zijn echt verschrikkelijk met zn tweeen…ik mag deze week gewoon weer 40 uurtjes werken hoor!!
Ja lekker he!! Ik kan er ook nog steeds van genieten hoor, als ik weer vrij ben!! Heb altijd 40 uur gewerkt, tot januari nog 32 maar sinds dien 25.5! En dat in 3 daagjes, joh ik ben er zooooo blij mee!!
Nou ik zal je niet langer jaloers maken(hihi)
![]()