Denk ik ook Cynthia, is toch het enigste dat ze willen, dat je gelukkig bent. Hebben ze elkaar nog nooit ontmoet?
ja dat is ook een zin die mijn moeder het laaste half jaar zooooo vaak gebruikt. (ik ken hem alweer een half jaar bijna…gaat snel joh!!)
als we het er zo over hebben, de toekomst enzo…zegt ze>>meid ik wil dat je gelukkig bent en als dat in turkije is met soner is dat goed…als je maar weet dat ik ontzettend veel op bezoek kom!!
haha…moeders…zou toch niet zonder kunnen hoor!!
liefs
filiz
hehe, Filiz, mijn ma reageert net zoals jouw ma ! Ze vind het zelfs zooooo leuk dat ze goeie maatjes geworden zijn (mn ma en mn vriend) hehehehe, nou, beter dan dat ze elkaar niet graag hebben hé ?
ja daar heb je gelijk in…als mijn vriend belt en ik ben niet thuis…hangt ie gewoon met mn moeder aan de telefoon…laatsts pakte mn moeder op…hoorde ze aan de andere kant van de lijn…merhaba anne…ze vond het helemaal geweldig haha
groetjes
@Marion: Ze kennen elkaar op zich wel, maar niet zoals ik hem ken… Mijn ouders hebben hem wel meegemaakt in april, maar toen was het nog zoo pril… Kijken hoe ze zijn in Juni… Maar mijn moeder doet al wat aardiger… Ze ging ook mee geld pinnen, zodat ik het alvast thuis heb liggen snap je?
X
Cynthia, leuk hoor voor je dat je toch mag gaan! Geniet er maar van en neem voor je moeder een mooi kadootje mee als je weer naar huis gaat…
Enne je kan mij nog een keer op het lijstje zetten, ik ga 19 september nogmaals naar Marmaris, moet nou niet gekker worden hihi…
groeten Marjan
he cynthia super dat je toch mag gaan, begrijp ik nu goed dat je in juni ookal met je ouders gaat en dan in augustus met die vriendin?? denk dat ze dan na juni helemaal top vinden dat je alvast geboekt hebt, veel plezier met de voorpret.
WEEKEND! Vanmiddag lekker gewerkt, het was druk dus het was zo om. Nu zo ff eten en daarna op de koffie bij een collega. M’n vriend is morgen ook vrij dus lekker een heel weekend samen!
@Bloem: ben benieuwd naar je bestelde bikini’s! Slim idee om het zo aan te pakken. Scheelt weer een boel frustratie in die verschrikkelijk pashokjes met tlbuis-licht. Ik ga de sites ook even bekijken!
@Cynthia: zo’n grote schoonmaak zou bij ons op het werk ook geen overbodige luxe zijn. Kunnen jullie daar niet ook ff langskomen, kunnen wij lekker kletsen haha. Zie nu trouwens pas dat je toch mag gaan van je ouders, GAAAAAAF!!
@Annemiek: en was het lekker in de sauna? Alvast gefeliciteerd met je vader!
Wacht nog heel ff met boeken, wie weet melden zich er op het laatst nog wat mensen aan. Dus bij deze nog even een oproepje: WIE WIL ER ZICH NOG AANMELDEN VOOR DE MEETING OP 2 APRIL IN UTRECHT? Meldt je dan ff aan op het topic zelf!
Allemaal een heel fijn weekend en tot snel!
Liefs, Diamond
:yes: hallo hier dan eindelijk weer een berichtje van mij. Vandaag en morgen lekker vrij, lekker lang weekend. Ga in september voor de eerste keer naar Turkije. Heb er echt zin in. Hoe is het weer daar op dit moment eigenlijk?
Straks verjaardag van mijn neefje. Mprgenvroeg ga ik lekker shoppen met mijn moeder. Ga dan net als velen hier op zoek naar een bikini. Heb er al veel gepast maar heb telkens een probleem als het broekje past past het topje weer niet en anders om. Vind het best wel moeilijk om een bikini te vinden. Wil morgen eens gaan kijken bij H… Jullie horen wel of ik geslaagd ben. :yes:
hee allemaal ![]()
@ diamond: voor mij een andere keer een meeting 2 april gaan we heerlijk weekendje weg met vrienden!
gelukkig ben ik al weer wat opgeknapt van de griep. Morgen weer werken en dan weekend! Ben benieuwd wie Idols gaat winnen, ik hoop Floortje!! Is weer eens wat anders een vrouw als idols.
Veel liefs Linda
@Linda mooi dat je weer wat beter bent, maar jammer dat jullie een lekker weekendje weggaan(voor ons dan he!hihi)
@Diamond Ik heb weer genoten dus. En over 14 dagen ga ik gewoon weer dus! Owh was weer zalig
@Cynthia GEWELDIG NIEUWS!! Hoe is het nou uiteindelijk gelukt?? Of snapte ze het gewoon na mijn berichtje;)
Nou straks mn pappie knuffelen, de ouwe man, en verder weinig dit weekend
![]()
@Linda: hé leuk je hier weer te horen! Heb je kunnen slagen voor een leuke bikini? Ben vanochtend ook even wezen kijken maar nog niks gevonden. Op zich wel een paar leuke gezien maar vond ze me absoluut niet staan ![]()
@Lindalight: jammer dat je niet kunt op 2 april maar een weekendje weg is natuurlijk erg leuk! Waar gaan jullie naartoe? Wij gaan misschien in een april ook nog, dan zijn m’n vriend en ik 6 jaar samen! Ik ga vanavond ook Idols kijken, ben benieuwd wie de winnares wordt!!
@Annemiek: ben zelf eigenlijk nog nooit naar de sauna geweest. Ja een keer tijdens een weekendje weg, toen hadden we een soort van tweepersoons sauna. Misschien toch maar 's een keer proberen…
Groetjes, Diamond
@linda…jmmr dat je er niet bij kan zijn joh!! maar een weekendje weg is natuurlijk ook luek!!
@annemiek…ben je al terug van de sauna…hoe wat het??
ben ook erg benieuwd wie idols gaat winnen!! kan helaas niet kijken is ga namelijk uit eten met vriendinnen…natuurlijk ook leuk, maar vind het toch wel jmmr om de finale te missen…ach ja…ik kijk woensdag wel:D
vandaag met mijn moeder gaan winkelen…in maasmechelen…heb je een grote outlet…was erg leuk…heb mn nieuwe zomercollectie bijna bij elkaar:D
ben zo benieuwd wat voor een schoenen deze zomer inkomen…heb nog geen idee…!! jullie??
groetjes
filiz
@Filiz: je leest het hier vast wel wie Idols gewonnen heeft
Veel plezier met je etentje vanavond! Ben vandaag ook even de stad ingeweest en heb ook al erg veel leuke dingen voor de zomer gezien. Volgens mij komen schoenen met een sleehak in deze zomer, maar zag ook alweer allemaal leuke sandaaltjes en leuke hakken. Kan niet wachten om binnenkort vast wat leuke dingen te kopen. Wat heb jij allemaal gekocht?
Groetjes, Diamond
ik heb heel veel schoentjes gezien met van die polka-dots, van die ronde zeg maar. Ik ben ook verbaasd dat er al zoveel zomer spul te koop is (goed voor mij) veel rokjes, dunne dingetjes enzo. Heb alleen nog geen enkele linnen-broek gezien, is logisch, maar had die graag binnen nu en 4 weken gehad!!
Ga morgen nog winkelen in R’dam denk ik. De ex komt hierheen om eindelijk alles te regelen, heb hem nu al 6 mnd niet gezien en zie er heel heel erg tegenop. maar ja, zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik hem ooit zie. Wat europa betreft konden we niet verder uitelkaar zitten (hij noorwegen ikke Turkiye)
hoop tijden het winkelen daar nog een leuke bikini te vinden, sandalen nog een rokje, bh’s en dus een linnenbroek en mini woordenboekjes turks-nl, oh, en nog een grote koffer, hahahahaha, lijstjes, lijstjes, lijstjes!!
iedereen veel plezier met idols vanavond, volg het echt helemaal niet, door jullie wist ik dat het deed, anyway, veel pleizer!!
Over 4 weken ben ik al in turkije!!
Heb helaas niet kunnen slagen voor een bikini. Het wel bekende probleem past topje wel dan past broekje niet en anders om. Ook bij H… geweest, ook daar helaas niet kunnen slagen. Vavond lekker bij mijn ouders,daar slapen en dan morgen lekker bezig met schoonmaken in mijn huisje, straks lekker Idols kijken hoop dat Floortje gaat winnen.
@Bloem: Succes morgen als je je ex weer gaat zien. Gaat vast goed en nog even en dan zit je lekker in Turkije!!! Veel winkel plezier en laat nog even weten of je geslaagd bent!
@Linda: ach die bikini komt vast nog wel! Denk dat er nog heel veel binnen moeten komen. Veel plezier met Idols. Vindt vanavond de ene keer Floortje beter en de andere keer Rafaella. We zullen het om half elf wel horen!
Groetjes, Diamond
en wie heeft gewonnen???
@Beppie: Haha nou ja mijn moeder vond dat als ik echt graag wilde dat ik maar gewoon moest gaan!!
@bloem: Raffaëla heeft gewonnen, en terecht ik vond haar gister ook beter… Maar ik had Floortje liever zien winnen!
Heb me zojuist aangemeld voor mijn eerste 2 examens voor het SEPR diploma… ( reisbureau diploma zeg maar) Ga dus op 9 mei me best doen haha!!
X
@Beppie: Haha nou ja mijn moeder vond dat als ik echt graag wilde dat ik maar gewoon moest gaan!!
@bloem: Raffaëla heeft gewonnen, en terecht ik vond haar gister ook beter… Maar ik had Floortje liever zien winnen!
Heb me zojuist aangemeld voor mijn eerste 2 examens voor het SEPR diploma… ( reisbureau diploma zeg maar) Ga dus op 9 mei me best doen haha!!
X