Veel plezier - Welkom thuis 3

@Bloem: Joh, als je over een paar daagjes gaat zeuren dat je niet kan kiezen geen punt, tot 100-120 euro is toch geen punt, want dat was je kwijt geweest voor 1 dus als je er 3 leuk vind en je blijft onder dit bedrag, gewoon kopen!

BIJNA WEEKEND!!!
Jullie horen me vast nog wel vandaag
:wave:

hahahahahaa
das een goeie, ik denk idd dat een bikinietje meer vast geen overbodige luxe is in 7 mnd tijd…
dank jullie allen, jullie gaan horen hoe het afloopt!!!

@ beppie, prettig weekend.

@Bloem: Thanks!! En ach, ze zeggen dat ik te makkelijk leef, maar het is iig veeeeeel makkelijker dan al die zorgen en probleempjes waar iedereen steeds tegenaan loopt!! En ach, er kan er maar 1 de best makkelijkste zijn, en dat ben IK!!!(hihihihi)

Nou zo gaan we weer lekker zeg maar, hoop dat we ook een hoop gaan lachen in Utrecht!! Al besproken Diamond??

@Bloem: Zoals Beppie inderdaad zegt, gewoon allemaal kopen :banana:

@Beppie: Vindt het erg jammer dat ik gewoon niet mee kan! Heb zojuist het gehele kantoor hier schoongemaakt… Stofzuigen, ramen lappen, tuin aanvegen, tafels, stoelen etc schoonmaken… Ach nu zijn we tenminste klaar voor de lente!

X

Ja dat gebeurt nu thuis bij mij ook!! Hubbie heeft vrij genomen en is aan het ruimen!!! Goed he!! En neeeeeee hij is niet te leen/huur/of op welke wijze dan ook voor anderen in bruikleen(hihihihi) HIJ IS LEKKER VAN MIJ!!!

Nou nog een goede 4 uur en dan…ik zal het niet blijven herhalen(hihi)

Nou niemand meer hier vanwege de bikini’s denk ik maar!!

Nog 30 minuten en dan heb ik WEEKEND!!! En dan morgen lekker naar de sauna!!
Zaterdag is papsie jarig(word al weer 76 de oude man!! laat hij het maar niet horen want hij is niet oud zegttie!) dus jullie zullen me een paar daagjes moeten missen!! Niet te veel neerzetten, want dan ga ik de top 10 van de eBuks uit(hihi)

Doeidoei
Annemiekje

hehe, wel leuk dat bikinitopic! Lag me hier helemaal onder tafel :d

ja idd…super topic!! moet ook erg l88 om die verhalen:D

liefs

filiz

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH… Ik ga gewoon mee!!! Turkije bedoel ik he!
x

Nog een halve dag werken en we hebben weer weeeeeeekend!!! Vanavond geen tijd maar zal morgen weer ff uitgebreider posten!

Groetjes, Diamond

whaa super Cynthia… heb je je ouders weten over te halen???

Ja!!! Ben echt blij joh, niet normaal!!

Nur… 25 maart…Antalya
Bloem…8 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang??

Besmile…15 april… Istanbul
Cynthia…16 april… Istanbul

Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side

Zo daar is het lijstje ook weer een keer!

X

Cynthia, ik begrijp dat je mag gaan in augustus?
SUPER meid, ben echt blij voor je.
Zo zie je maar weer, de moeders zijn zo kwaad nog niet… hebben alleen wat meer tijd nodig.

Alweer 1 erbij in het rijtje, wou dat ik mezelf er al tussen kon zetten :confused: :sad: , ben er zo aan toe…morgen gaan mijn schoonouders naar Alanya…zucht, zucht…

@cynthia…super!!! top dat je toch mag gaan!!:D:D

liefs

filiz

HEERLIJK HE!!! Mijn moeder is het er niet 100% mee eens, maar als ik echt zo graag wil, en het kan betalen, dan moet ik maar gaan!!

X

@Cynthia: leuk hoor dat je mag gaan, en tegen dat je vertrekt zal ze wel helemaal akkoord gaan, volgens mij is ze gewoon een beetje bezorgd, had mijn ma ook maar ze zijn superblij als je terug thuisbent !

Tuurlijk zijn ze een beetje bezorgd, moeten er ook aan wennen dat hun kleine meisje groot wordt…:smiley: :smiley: :smiley:

Mijn moeder is denk ik niet bezorgd. Ben vorig jaar namelijk alleen met een vriendin geweest, en nu gaan zelfs haar ouders nog mee!!

Ik denk eerder dat het ook jaloerzie zal zijn.

X

Moet ik opeens denken aan toen we een jaar of 16-17 waren. Gingen toen altijd met een buurmeisje naar de disco een paar dorpen verderop. Iedere week als we haar op gingen halen moest ze met haar vader apart in de kamer komen, de deur ging dicht, en daar kreeg ze de wekelijkse preek. Je mag dit niet, dat mag niet, kortom kijk uit voor de jongens… . Als we dan na een poos eindelijk konden vertrekken de eindpreek:‘en denk er aan meisje wat ik heb gezegd’. Tot er op een avond slecht weer was voorspeld en hij ons naar de disco toe bracht in zijn eend. Hij stopte recht voor de deur, zag er eigenlijk al echt uit als opa, vrouw erlangs, wij achterin, volle bak dus. Wij een hoofd als een biet want je schaamt je rot. In de loop van de avond begon het hard te sneeuwen maar dat hadden wij niet in de gaten, zien we opeens de buurman op ons af komen over de dansvloer. Konden wel door de grond zakken van ellende. Betrapte hij ook zijn dochter nog, heftig vrijdend in een hoekje met haar vriendje. Het huis was die avond te klein.
Was dus voor ons ook de laatste keer dat we in de auto mee zijn gereden. Hoe slecht het weer ook was, wij gingen op de brommer…

Bedoel maar, hoe bezorgd kun je zijn???

Haha ja dat is waar… Zo is mijn moeder niet hoor, ze weet hoe ik ben, en ze weet ook dat mijn vriend daar woont… Maar ik denk dat als ze in Juni heeft gezien hoe geweldig ik het daar heb met hem, dat ze er meer vrede mee heeft!!

X