Nou het is weer zaakkie belazer!! Denk je een bikini kost 32 euro, min 15% is 27,50…nee! Die 32 euro is al met korting!! JAJA zo kan ik het ook, eerst de prijs omhoog dan korting!! En als het niet zo is, dan lijkt het zo, dus ik trap er niet in!! Al was die ene wel mooi!!!
Ach ik denk er nog over!
![]()
Ik haal mn bikini’s altijd in Decathlon, helemaal niet duur want tenslotte draag je een bikini enkel als je met vakantie bent, en volgens mij is dat nog altijd niet de helft van je jaar dat je in België/Nederland bent…
Oh, dat wist ik nog geen eens dat het zo werkte. Sorry dan. Had je ik je dus weer blij gemaakt met een dooie mus.
![]()
Groetjes Roanna
Ik kan daar idd wel eens ff kijken Sevgilim! Kom ik ook regelmatig. Maar hebben ze daar ook maat tent? Das nl ons probleem he, dat we er ruim in op vakantie willen, anders gaan onze billen protesteren!!
Nou bijna de dag erop!! Nog 1 dagje en dan WEEKEND!!!
![]()
Nou, ben ik niet zeker, maar als je niet wacht tot de laatste dan heb je mss wel veel kans!
Geeft niet hoor Roanne. Ik wist dat ook niet, zag het pas toen ik al wilde afsluiten! En dan valt het op dat er een hoger bedrag staat dan ik dacht te gaan uitgeven. Nou dan niet, ik heb er nog wel een paar, maar ach, een nieuwe erbij is altijd leuk. Vooral als je nog niet eens weet of je wel op vakantie gaat dit jaar(hihihihihihi)
![]()
Kennen jullie Hünkemöller ? Heeft meestal ook wel een paar grotere maatjes binnen en zien er gelijk ook helemaal leuk uit !
@Beppie: Zag net een leuke bij Neck… een knalroze of een knalgroene… tot maatje 48… 25.-
X
k ga ff kijken je hoort het zo!!
Nou heb ff gekeken, hele leuke!! Ga eerst ff thuis kijken wat ik nou nog heb, en of ik moet bij hebben!!
Tot morgen iedereen fijne avond!!
![]()
Annemiek
of bij otto misschien
Waarom ik toch nog voor een week naar Istanbul ga, is dat ik toch nog graag een weekje weg wil voordat ik voor mijn 5 maanden stage naar Frankrijk vertrek. Ik ga met mijn vader naar Istanbul toe en het is ook een klein onderdeel voor mijn verjaardags cadeau. En misschien ga ik na mijn stage ook nog een weekje weg, maar dat er helemaal af wat de prijzen zijn en als ik er nog puf in heb.
Ik ga 15 april t/m 19 april. En 2.5 week daarna dan ga ik al naar Frankrijk.
groetjes besmile
@Besmile: Wat leuk! Ik ga 16 tot 20 april!!
x
grappppppppppppig zeg.
hee allemaal
@ iedereen bedankt voor jullie beterschapwensen. Ik hoop dat ze gaan werken.
@ Annemiek: super dat de lenzen je bevallen. Mijn moeder heeft ook zo’n druppels voor droge ogen dat helpt echt zegt ze. Ik weet er niets van want ik heb geen lenzen.
Heerlijk zeg naar de sauna. Heb daar ook weer eens zin in.
De bikini’s bij de internetbedrijven als We… Ne… en de Ot… vind ik dit jaar ook errug leuk. Normaal haalde ik ze altijd bij de Hunk… of bij een sportwinkel. Die hebben vaak ook mooie bikini’s. Bij de hunk vond ik ze dit jaar een beetje te gewoontjes. al kan dit errug mooi zijn. Ik wil een bikini die toch wel opvalt. Maar er zullen er nog wel binnen moeten komen denk ik want het seizoen is nog niet begonnen.
Groetjes Linda
Goh dagje niet geweest hier en moest meteen drie pagina’s ofzo bijlezen!
Kreeg vanochtend vroeg al een sms van een vriend uit Turkije met Happy Womens Day! Haha wist niet eens dat dat vandaag was, dus opgezocht en het klopt ook nog! Wel lief!
@Nur: veel plezier bij Beauty&The Beast, laat je nog ff horen hoe het geweest is?
@Cynthia: hopenlijk gaat het lukken en kun je toch lekker mee naar Turkije!
@Linda: beterschap! M’n moeder begint er ook last van te krijgen en volgens mij is het haar gelukt om me aan te steken. Hoop dat het niet doorzet. Moet morgen ook invallen voor een collega omdat ze griep heeft.
@Annemiek: daar had ik ook altijd last van met mijn lenzen op het werk, droge lucht, heel irritant ![]()
@Bloem: klinkt leuk wat je gekocht hebt! En die bikini, die komt ook nog wel.
@Besmile: lekker hoor, nog ff een weekje ertussen uit voor je met je stage gaat beginnen! En een súper verjaardagskado! Leuk trouwens dat je met je vader gaat!
@Allemaal: veel succes met het vinden van een bikini. Zo langzamerhand komen er steeds wat bij in de winkels en zal de sites waar jullie het over hadden ook 's ff bekijken.
Groetjes, Diamond
Trouwens nog 165 posts en we zitten alweer op deel 5. Als we zo doorgaan dan is dat binnenkort al haha.
Groetjes, Diamond
diamond, mijn turkish delight begon ookal over happy womans day, nooit van gehoord, zal wel hot-issue in turkije zijn.
Gelukkig ben ik niet de enige die zo’n moeite heb met bikini’s kopen, tis ook niet gemakkelijk met cupmaat F en maat 44-46 (of meer)…bij de hunk gaan ze niet verder dan D of E en al die bikini’s die ik tot nu toe gepast heb in de winkel (te laag broekje) die waren over de € 100, dus voor 32 euries zou ik het zo doen. En tja, ik ga hem heel heel vaak dragen…denk niet dat ze in turkije mijn maat hebben, ga dus meteen op internet snuffelen. Dank voor de tip, en de rest, succes met zoeken!!!
nou daar ben ik weer, dat ging snel…we kunnen wel een heel bikini-horror-verhalen-topic openen (wie heeft er genante momenten met de bikini?? hahaha)
op de NE…deden ze geen cupmaten, bij we…was alles met sof-cups gevoerd (snap niet dat ze niet snappen dat iemand met F- of E-cup echt geen soft-cups wil hebben, dr zit al genoeg zeg maar…maar goed, bij O… heb ik dus een monsterbestelling geplaatst van 8 bikinie’s, in meerdere maten enzo, kan alles dat ik niet wil terug sturen…maar ik was natuurlijk nog geen klant, dus krijg ik alles binnen 10 dagen (werkdag of gewonen dagen) thuis. Dus…over 10 dagen horen jullie het wel.
hoop dat ze in het echt net zo leuk zijn als op de pics. zater idd ook een paar gifgroene en roze en blauwe tussen, dus wie weet ga ik over twee weken weer zeiken dat ik niet kan kiezen, omdat ze allemaal zo leuk zijn.
bdankt voor de tips allemaal!!!
@bloem29. Nog een tip. Ook voor Beppie morgen en natuurlijk alle anderen!
Ik kreeg vandaag met de post ook nog een boekje van:
www.bonprix.nl
Ik weet niet hoe ze aan mijn adres komen, maar kreeg al vaker boekjes van hun thuis gestuurd, terwijl ik er nog nooit iets besteld heb.
En staan wel leuke dingen in. Ik zou zeggen, ff kijken maar weer. Ik vond de schoentjes wel leuk en voordelig bij hen.
Mvg. Roanna ![]()