@linda…wat vervelend joh…veel beterschap!!
liefs
@linda…wat vervelend joh…veel beterschap!!
liefs
@Linda: Ja de lenzen beginnen te wennen. Alleen dat gevoel in je oog, of er een haartje zit ofzo, dat moet nog ff!! Maar ik heb er verder geen last van. En de lucht op het werk is nogal droog, dat kan het ook zijn. Beterschap voor jou. De griep is erg hardnekkig dit keer vind ik. Loop al 2 weken na te pruttelen ervan.
Zo het is bijna 1 uur, dan is mijn week DOORMIDDEN!!! JOEPPIE
En als het weekend is ga ik weer eens lekker met een vriendin een dagje ontspannen in de sauna!!! OHWW k heb er zooon zin in!!
![]()
@Annemiek: droge lucht kan echt irritant zijn met lenzen, vooral als je er nog aan moet wennen. Wordt het echt te erg dan zijn er druppels te koop. Scheelt al een boel.
@Linda: beterschap!!! Neem het maar eens lekker van en laat je lekker verwennen.
groetjes Marion
Marion: een btje extra knipperen is ook prettig dus dat maar. Wat voor druppels zijn dat dan? Altijd prettig om bij je te hebben, want dat ik hiermee doorga is zeker!! Wat heerlijk zo zonder gevangenis op je neus(hihihihi)
Nou de week doormidden dus
![]()
@Beppie: Droge lenzen is zo irritant! Ik heb een tijdje kleurlenzen gedragen, en in de discotheken dan werd ik helemaal gek, omdat het zooooo verrot zit dan! Dus op een gegeven moment heb ik ze midden in die disco uitgedaan en in de asbak gedonderd!! Weg €20.- maar jammer dan!!! Heb voor autorijden gewoon maar een gevangenis op hoor… Maar het komt vast wel goed met je lenzen!
X
Speciale vloeistof voor als je vaak droge ogen hebt. Een druppel in je oog en dan voelt het wat prettiger. De winkel waar je je lenzen gekocht hebt zal het wel verkopen. En extra knipperen helpt ook…hihi…zal snel beter gaan. Over een week of zo weet je niet beter meer. Was er ook heel snel aan gewend. Zou ook voor geen goud nog een bril willen. Wel makkelijk om in bed tv te kijken of zo maar daar houdt het dan ook mee op.
Meiden, net heb ik gewoon ff de lenzen in het doosje gestopt, mn gevangenis opgezet en een kwartiertje later de lenzen weer ingedaan. Het helpt redelijk!
Ga zeker ff zoeken naar die vloeistof, want op kantoor is het best droog dus
Die bril ben ik al jaren zat, dus ik snap het volkomen Marion! Zelfs in bed ben ik er minder blij mee. Misschien komt er nog een dag dat ik naar zo’n kliniek ga en de boel laat laseren!!
![]()
arch!! ik kom net uit de stad op zoek naar een bikini…lekker weertje voor?? he?? Nou echt een ramp. in de gewone winkels hadden ze niet eens mijn maat, en in een speciaalzaak ook neit eens. Ik heb wel een beetje ok bikini gevonden maar die zat toch een klein beetje te strak…gaat wel lubberen nog, maar toch. maar ze haaden nog niet alles uitgepakt, en ik ga dus volgende week nog maar een keertje kijken…zucht. zonder bikini kan ik net zo goed niet gaan…ggggggggrrrr. en een badpak staat al helemaal niet, dus ik weet het allemaal niet meer…
heb wel een nieuwe (lichte) spijkerborek, een rokje, een mooi lang hemdje en enkele topjes gekocht, hahahahaa, dat dan weer wel!!
@ Bloem: bikini komt ook heus nog wel hoor! Goed werk heeft tijd nodig moet je maar denken.
Ach Bloem. Een bikini, zou niet weten wat je bedoelt!!?? Ik heb een 46/48 en op de een of andere manier willen ze die maat in een badpak hebben, dus bikini’s nergens of giga duur
Dus ik ga tegenwoordig online naar WE… of NE…! Mag geen reklame maken(hihi) En die zijn goed, zitten heerlijk, en kosten weinig of relatief weining!! En weet je, passen gewoon thuis, zaaallliggg!!! Geen verkoopsters die zo vriendelijk zeggen: HIJ ZIT ALS GEGOTEN!!! Terwijl hij helemaal niet zit!!!
Nou voor je gaat vind je het vast, en anders gewoon daar nog ff shoppen, hebben ze ook hele mooie hoor!
![]()
@Beppie+Bloem: Dat probleem heb ik dus ook altijd! Heb een e-cup en dat is zoooo moeilijk! Het broekje is vaak niet eens het probleem… Kom vaak bij de Hunk… voor me bikini’s !
X
Ja want zo’n badpak dan word je zo’n lappepop, weet je, wit lijf bruine armen en benen!! En dan mijn man ernaast, 120 kilo schoon aan de haak, diep donker bruin en dan mijn witte lijf ernaast, nou echt niet dus!!
Zal daar ook eens kijken Cyn, ben ik nog nooit geweest daarvoor dus
![]()
Ze verkopen daar ook vaak losse bovenstukjes en broekjes… Makkelijk qua maten te combineren!
X
Dat dacht ik dus al, want ook dat is bij mij meestal het probleem. Ik wil hoge broekjes, vanwege lidtekens, en dat hebben ze dan weer net niet, of het bovenstukje is net niet, en zo is er bij elke bikini wel wat.
Meteen van de week maar ff kijken, kan er altijd wel 1 bij hebben(hihi)
![]()
Kan jij mooi uit de hoek komen
![]()
Ja inderdaad mooie opmerking was dat! Ik ga denk ik ook binnenkort weer ff kijken voor een nieuwe… Ik wil eigenlijk een gif-groene ofzo… Eentje waarin je super bruin lijkt!!
x
Ben het helemaal met Beppie eens, wat betreft bikini of badpak kopen. Ik loop de laatste 2 jaar niet anders dan in zwemgoed van de online winkels van We… en Ne… Heerlijk thuis op mijn gemak passen.
Bevalt mij ook prima. Vandaag bestelt morgen, meestal in huis en passen maar! Ik heb dan wel maat 40, maar moet wel, als ik een badpak of bikini koop, zo 1 met wegbuikcorrectie
nemen.
En als ik een badpak of bikini koop, moeten de bovenbandjes eraf kunnen, want dat vind ik inderdaad ook geen gezicht als je kan zien, waar je bandjes hebben gezeten. De rest scheelt me niet zoveel.
Tip: Deze week bij WE… extra 15% korting op de nieuwste badmode las ik!
Groetjes Roanna. ![]()
Roanna! Ga meteen ff kijken!! Voordeel van werken waar je internetten kan!! Je kleding slijt als je werk, dus kopen als je werkt is mijn motto(hihi)
Jullie horen het wel als ik wat gevonden/gescoord heb
![]()
Dat probleem heb ik dus ook. Blijkt maar weer: noBODY is perfect!!!
Nou succes ermee Beppie. Laat ff weten als het wat geworden is! :yes:
En Rieneke wil ook nog heel veel sterkte wensen en beterschap met je vader.
Enige jaren geleden is mij precies hetzelfde overkomen als jou vader. Zo van de 1 op de andere dag, op mijn werk. Ik kreeg even kippevel toen ik jou bericht hier las.
Maargoed, het beste ermee!
Mvg. Roanna