Veel plezier - Welkom thuis 3

zeuren, zeuren en nog eens zeuren!!!

Zo de eerste werkdag zit er weer op. Nu nog 1,5 te gaan.

@Bloem: je weekend klinkt erg leuk! Supergezellig dat sfeertje in Thialf. Dat kan ook alleen in Nederland geloof ik. Dus straks in Turkije heb je weer wat om naar uit te kijken :slight_smile:

@Besmile: wat gaaf dat je naar Istanbul gaat! Hoezo is het er toch nog van gekomen en met wie ga je (ben helemaal niet nieuwsgierig hoor haha). Geef ff de datum door, kun je in het lijstje!

@Nur: en ben je nog wezen stemmen? Ik heb het deze keer aan m’n neus voorbij laten gaan. Was pas om zes uur thuis na tien uur werken en had geen puf meer om nog weer naar buiten te gaan. Ga straks wel ff kijken naar de uitslagen. Super dat jij en je vriend zo lekker veel samen zijn!

@Fransijn: zo zie je maar weer (aan Franka bijv) hoe anders het soms kan lopen dan je denkt. En ach, dat maakt het leven ook vaak net dat beetje leuker. Ben benieuwd hoe het daar gaat bevallen.

@Annemiek: oh leuk al die dieren in huis! En als je de ruimte enz ervoor hebt waarom niet? Ze hebben zo te horen een goed huis!

@Sevgilim: ook al zo veel huisdieren, leuk! Ik mis ze ook zo, zou erg graag een hondje willen maar we moeten eerst even kijken hoe het met mijn werk gaat, of ik meer uren ga werken enzo. Tot die tijd knuffel ik het hondje van m’n ouders, is zo’n schatje!

@Cynthia: er alles aan doen dat je mee mag! Deze kans kun je haast niet voorbij laten gaan…

Groetjes, Diamond

Wat een k*tweek is dit!!! Echt alles gaat mis deze week! Eerst al dat gedoe met S, toen met dat stomme ticket, toen nog weer allemaal gezeik en als klap op de vuurpijl heeft mijn vader vandaag een hartaanval gehad!
Nu is alles weer goed gelukkig, hij mag vannacht nog over gebracht worden naar een ander ziekenhuis, alles was meteen weer stabiel (na medicatie in de ambulance) en hij moet nu alleen nog allemaal onderzoeken doen, hoe dit kon gebeuren…
De schrik zat er behoorlijk goed in vandaag! Ik zat in de klas op school toen mn moeder belde. Meteen naar het ziekenhuis gegaan. Getver ik zakte bijna door mn knieeen heen van schrik! Ben zo blij dat alles weer goed is, maar toch dubbel gevoel, omdat ze niet goed weten hoe het nou kon gebeuren en wat er nou precies gebeurd is…

Liefs Rieneke

@Kelebek: wat erg van je vader, veel sterkte ! We denken aan je !

@Rieneke, ik hoop dat je vader weer goed kan herstellen van deze hartaanval. Gelukkig dat hij snel stabiel was.
Nou ik kan me voorstellen dat jullie de schrik in de benen hebben.

Heel veel sterkte met alles hoor.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

*Rieneke, heel veel sterkte met je vader! Al het andere is dan ineens niet meer belangrijk he? We leven met je mee en hopen dat hij weer snel opknapt.

X Marjan

@Rieneke: oh wat zullen jullie geschrokken zijn om je vader! Vreselijk om zo uit de klas gehaald te worden en zo’n bericht te krijgen. Gelukkig dat het vrij snel weer beter ging maar ik kan me voorstellen dat jullie wel graag willen weten hoe het zo ineens gebeurd kan zijn. In ieder geval heel veel sterkte en ook ik denk aan je.

Liefs, Diamond

@Rieneke: Wat een schrik meis, ik ken het gevoel!! En het niet weten wat er loos is is nog veel erger. Geniet eerst van het feit dat hij weer stabiel is, en dat de onderzoeken nog kunnen!! En dan al het volgende pas. En kijk per dag, anders loop je over!!

@Cynthia: idd gewoon alles eraan doen ze te overtuigen!! En er vooral achter komen waarom ze er tegen zijn, en dat gaan weerleggen!! Suc6 meis, ga ervoor…

Nou weer een nieuwe dag. Mijn lenzen mag ik vanaf vandaag maximaal inhouden dus ik ga het wel merken of het goed gaat

Vast nog wel tot straks
:wave:

Nog 90 dagen!

Hoort iemand trouwens nog wel 's wat van Maretje? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met haar gaat…

Groetjes, Diamond

@rieneke: dat zal idd wel flink schrikken geweest zijn van je vader.

@rest: ja heb gestemd, blanco. wat anders??? beetje vage gemeente woon ik.

ga zo weer naar college. Geen zin maar ok. Vanavond lekker naar Beauty & Beast. Lijkt me erg leuk. Ben benieuwd hoe het is.

Ik had de stemwijzer voor onze gemeente gedaan, en dat heb ik gestemt. Nou ze zijn bij ons 3de geworden, dus ik vind het goed.
Wilde eerst maar niet gaan, maar de puber mocht voor de eerste keer stemmen, en dus ben ik maar meegegaan!

@Rieneke: Zoo dat is schrikken… Hoe gaat het nu met je vader?

@llemaal: Pfffff mijn ouders willen niet meewerken… Blijf net zolang zeuren tot ik mag gaan!!

x

Jeetje rieneke, dat is schrikken zeg, geef hem nog maar eens een lekkere dikke stevige knuffel. Gelukkig dat alles nu stabiel is. Erg schrikken hoor

@Cyn: waarom vinden ze het niet goed dan?? Weet je dat al dan? Want als je dat weet kan je daarover met ze praten. Als ze gewoon nee zeggen kan je helemaal niets regelen!!

Ze zeggen dat ik niet mag, omdat de afspraak was dat ik mijn school zou halen. Maar dat ging over een week in oktober, omdat ik daar 1 dag school voor zou moeten missen… En deze reis is eind aug. Mijn ouders zijn ook bang dat ik mijn baan kwijt raak, als ik naar turkije wil. Omdat ik dan 2 keer dit jaar ga… Maar mijn baas vind het goed…

Ik laat het ff rusten, en ik begin er over 2 dagen wel weer over!

X

Zet alles ff op een rijtje en op papier, en laat het idd ff rusten. Wacht dan een goed moment af, en ga ff rustig zitten met een bakkie ofzo
Het komt vast wel goed

@rieneke…jeetje meid…dat zal schrikken zijn, veel sterkte ermee!!

@cynthia…eins aug heb je vrij toch…? tja ouders…

xxx

filiz

Knap balen voor je Cynthia! Wilde gisteren al reageren maar had er geen tijd meer voor. Dinsdag is altijd haasje-rep-je hier. 's Middags zelf sporten en 's avonds met mijn zoontje naar het voetbal. En als je dan rustig aan de computer wil gaan zitten staat de telefoon roodgloeiend.

Kan je eigenlijk geen ander advies geven dan de rest al gedaan heeft, ga er eens rustig voor zitten met je ouders. Leg uit hoe belangrijk het voor je is, maar dat zullen ze zeker wel weten. Overtuig ze dat het niet ten koste gaat van baan en van de school. Misschien dat deze vakantie je juist stimuleert om er de komende maanden op school extra tegenaan te gaan.
Wel verstandig dat je het even laat rusten, kunnen jullie er allemaal even rustig over na denken. Hoop dat jullie er uit komen want dit extra reisje gun ik je zo.

succes Marion

Jeetje Rieneke, dat is echt schrikken. Gelukkig is hij nu wel stabiel. Hoop dat ze vlug achter de oorzaak komen. Sterkte!

he iedereen

maar weer eens een berichtje van mij.

@ Annemiek: en al beetje gewend aan de lenzen?

@ Franka 22: Je bent al weg maar toch heeel veel plezier en geluk in de komende maanden.

@ Filiz/Diamond: de bikini’s is voor mij ook altijd een ramp. Hahahaha ik moet er gewoon steeds naar kijken en passen. Dit jaar moet ik zeker 2 nieuwe hebben dus dat is geluk hebben!!!

@ Marjan: dat is een mooi programma: “wonderen bestaan”. Zeker even melden wanneer het uitgezonden wordt want ik wil het zeker gaan bekijken.

@ Rieneke: Zo meid das even flink schrikken, gelukkig is zijn situatie nu stabiel. Veel sterkte voor jou en je familie.

@ Cynthia: Na beetje doorzeuren zal het vast wel lukken!!!

Bah bah heb al een paar dagen de griep. Ben nu pas weer voor het eerst uit bed maar mijn lichaam wil niet echt meewerken.

groetjes Linda