**Franka: Ik wens je een onwijs goeie tijd toe in Side en hoop dat je er de tijd van je leven zult hebben…en hou ons hier op de hoogte hé!
Nog “maar” 6 weken en ook ik mag weer naar Marmaris…sterker nog, dan ben ik er al!
Maar voorlopig eerst nog maar even hier blijven en gewoon aan het werk en zo. En, dat had ik nog niet verteld, over 2 weken worden er bij mij thuis opnames gemaakt voor het programma Wonderen bestaan. Kennen jullie dat?
Mijn vriendin en ik hebben 2 jaar geleden iets heel byzonders meegemaakt en dat komt dus in dat programma. Ik zal wel laten weten wanneer het uitgezonden wordt, dan kunnen jullie mij ook eens in levende lijve bekijken haha!
Verder wens ik iedereen weer een mooie week toe, we maken er wel weer wat van!
Spannend Marjan.
Ik heb het programma wel eens gezien.
Ik weet ook zeker dat wonderen bestaan en dat er meer is dan wij ooit kunnen bevatten.
Mijn vader was paranormaal begaafd en ook m’n neefje en de zoon van m’n vriendin.
Zo ga je je meer verdiepen in deze dingen.
Ik zou graag naar de uitzending kijken waar jij in zit.
ik vind t nu echt heel spannend worden… vriendin is langs geweest, oma krijg ik maar niet te pakken… koffer is inmiddels helemaal VOL gepropt… dr moet alleen nog meer bij… dus ben benieuwd hoe t gaat lukken allemaal!!
manager heeft gereageerd, hij zit gewoon al de hele dag op msn … hij komt ons morgenavond ophalen van t vliegveld… en dan op naar t hotel!
ben echt zooo benieuwd…
morgenochtend kom ik jullie nog even gedag zeggen hoor, maar dan echt voor de laatste keer… vanuit Nederland dan he
@ Franka: ONWIJS VEEL PLEZIER!!! En ik ben nu al benieuwd naar je verhalen! Jammer dat je er dan bij de ontmoeting op 2 april niet bij kan zijn, maar je hebt natuurlijk een goeie reden
@ Marjan: Ik heb het programma ook wel eens gezien, erg interessant! Ik heb zelf ook wel meer dan eens dingen mee gemaakt die echt niet zijn te verklaren. En dingen gezien. Ik geloof ook zeer zeker dat er meer is en meer mogelijk is tussen hemel en aarde dan wij ons bewust van zijn.
@Franka: hoe laat ga je morgen vliegen? Heel veel succes met het afscheid nemen van iedereen. Wel leuk dat sommigen je komen bezoeken straks in Turkije. Ik zal je morgen hier wel niet meer spreken omdat ik op m’n werk niet op internet kan dus dan nu nog maar een xtje: alle liefde en geluk gewenst. Maak er een geweldige periode van en mocht je het soms ff niet zien zitten of wat dan ook dan kom je maar lekker ff hier, vrolijken we je zo weer op
@Fransijn: ondanks het harde werken met de trip zal het vast ook reuze gezellig worden denk ik. Alvast veel succes! Enne…met onze ww reis kunnen de dan samen de reisleiding zijn in Alanya
@Marjogege: wij zitten woensdag over 7 weken weer in Turkije. Wat klinkt het nog ver weg he…Wat leuk dat je trouwens op tv komt! Wel ff laten weten wanneer he, dan zit ik voor de buis! Ben benieuwd naar jullie ervaring vindt het altijd erg interessant om te zien.
ohhhhh mensen ik ben jaloers! zou zo graag ook weer terug gaan! heb zo een super tijd gehad met mn vriend! ik mis hem zoooo! alleen, mn geld is een heel klein beetje op… moet weer helemaal opnieuw beginnen sparen…
Franka heel erg veel plezier en geluk en spannende en mooie tijden!! geniet ervan
Ik heb echt het beste weekend ooit gehad, het was zzzzzzzzzzzooooooo gaaf ik thialf, zat helemaal ram-vol met allemaal ornaje mensen. sta op de foto met Jan Bos (mijn grote favoriet sinds JAAAAAAAARRRREEENN) en met Denny Morrison (onthoud die naam) lekker ding en alle schaatsers gefotografeert en toegejuich en gezwaaid en mee gepraat, ook een stel errug leuke groningers tegen eht aantrekkelijke lijf gelopen en lekker wezen stappen in Leewarden. het was zoooooooo gaaf. ik wel echt van d ewinter weer in Nl zijn om alles weer mee te maken, zucht.
en toen ik thuis kwam stond er innplaats van een bordje te koop, een bordje met verkocht in de tuin. opluchting!!! Nog 3 weken en dan het huis uit en totaal nog 4 weken en 5 dagen voordat ik naar turkije ga!!! WWWhahahahaa
zo zit nu weer thuis. Moet zo naar college maar heb niet zo’n zin. vanmiddag als ik terug kom maar even stemmen.
heb wel een lekker weekend gehad. zaterdag gewerkt en in de avond bank gehangen. zondag lekker uitgeslapen samen en daarna hadden we een verjaardag … sinds zondagavond zitten we bij mij. nu weer veel aan het werk en studeren… gaat goed… heb het erg druk…
Nou is die Franka em toch ineens gevlogen.
Een paar weken geleden dacht ze nog dat alles over was en nu gaat ze dan ineens voor maanden naar Turkije om samen met Os te werken in een animatieteam.
Franka veel geluk:love: :love: :love: :love:
Ik ben echt blij voor haar en ben benieuwd wie har voorbeeld nog zullen volgen.
Velen zouden het willen, maar kunnen dat op dit ogenblik nog niet.
Wij houden het voorlopig maar op onze trips daar naar toe.
Hoewel de heimwee ook flink op kan spelen hoor.
Ja zo kan dat gaan Fransijn!! Maar wel lekker voor haar, kan ze ook kijken of dat allemaal gaat lukken met haar Os!! Maar ook ik ben blij voor haar. En ook benieuwd of het haar en vele anderen zal bevallen!!
@Diamond: Ik las net dat je je een beetje verwonderde over onze 5 katten! Ik ga je nog meer laten schrikken: wij hebben er 6!!! Maar de oudste is zo oud dat ik die niet meer laat enten! De ouwe is 14 en haar hartje is wat minder. Het meenemen naar de dierenarts is zo zwaar voor haar dat we daar niet meer aan beginnen dus
Ik had alleen die ouwe, toen kwam er 1 bij. Was zielig voor de jongste dus daar moest er ook een voor komen. En ach nog 1tje mag wel. Toen ging eea bij mijn zus niet lekker met de huisdieren en hebben we er 2 van haar bij ons gezet. En zo heb je er ineens 6!!
Maar het valt best mee, alleen die bakken das minder(hihi)
@Beppie: hehe, bij jou dus ook een hele dierentuin, bij ons ook…: 1 hond, 1 kat, 1 woestijnratje (jaja onze dierentuin is uitgedunt) vorig jaar nog 2 vissen erbij, 1 woestijnratje meer en een kat… Nou ja, spijtig dat die beestjes niet blijven leven… Mijn kat die nu nog overblijft heeft een spierziekte en gaat langzaam achteruit, héél triestig maar we blijven er mooi voor zorgen, het beest is 9 jaar oud !
AAAAAAh ik word gek: Linda gaat met haar ouders naar Gümbet, en ik mag mee… Maar mijn ouders willen me niet laten gaan… Wat moet ik nou?? Ik moet gewoon mee!!