Veel plezier - Welkom thuis 3

Onze vriend rebelboy is weer aktief nadat we hem verbannen hadden…
Hij bedoelt het misschien goed maar brengt het niet erg genuanceerd.
Heb wederom aan riemer gevraagd om hem te verbannen ook ivm zijn bedreiging naar mijn kant,wat vinden jullie?

Groetjes,
Hans

hey annemiek…gelukkig dat het zo goed gaat met je lenzen…!! veel plezier ermee

liefs

Zo weer ff tijd om hier te reageren. Hoe is het met iedereen? Heb de laatste week niet vaak meegelezen hier maar ben zo hopenlijk weer helemaal up to date :slight_smile:

@Rieneke: voor ik het weer vergeet, die vriend van mij uit Istanbul wist eigenlijk nog niks concreets. Maar mocht hij nog wat weten dan weet jij het ook!

@Bloem: inderdaad nu ik je verhaal zo lees, je hebt niks te verliezen. Ga ervoor en mocht het toch niet uitpakken zoals je hoop dan kun je altijd nog terug. Wel een prettig idee.
Leuk trouwens dat je naar Heerenveen bent. Supergezellig dat Nederlandse sfeertje!

@Filiz: heb je je bikini bij de H & ? gekocht? Zag daar vandaag ook een erg leuke! Maar wacht idd nog even. Straks koop ik er één en zie ik later nog weer een leukere. En ik heb er al zoveel…

@Annemiek: hebben jullie vijf katten? Wel gezellig al die dieren. Wij hebben nog steeds geen huisdier en ik mis het zó! Heb m’n hele leven honden gehad en nu is er niemand die me vrolijk verwelkomd hier (behalve m’n vriend dan haha). Gelukkig hebben m’n ouders een schat van een hondje die ik lekker vaak knuffel. Veel succes met de lenzen, maar zo te lezen gaat het prima, fijn hoor!

@Linda: ha toch nog iemand van het forum die ook Idols volgt, zijn we met z’n drieën :slight_smile: Ben benieuwd wie er vanavond uitvliegt. Jullie carnaval klinkt erg leuk! Nu maar weer wachten tot volgend jaar. Zag laatst ook een leuk boek ik de winkel, over een vrouw die ontsnapt was uit een sekte. Lijkt me ook wel leuk.

@Franka: mocht ik je vantevoren niet meer spreken: héél veel geluk, succes en liefde gewenst! Houd je ons een beetje op de hoogte van je belevenissen daar?

Groetjes, Diamond

Oh ja nog 94 dagen!! Owwww heb er weer zó’n zin in! Alle sneeuw en kou achter ons en dan naar het lekker warme Turkije!

Groetjes, Diamond

@Hans: groot gelijk ! Altijd maar topics aanmaken, en als ik mijn mening gaf dat ik Kusadasi nog altijd gezelliger vond dan kreeg ik bijna een verwijt naar mn kop zodat ik bijna verplicht ben te zeggen dat ‘zijn’ stad (antalya) beter is, waarom kan hij er niet tegen als hij er zelf om vraagt ? En hopelijk heeft hij gelogen dat hij host is bij TC en Neckermann, ocharme de klanten en het bedrijf, gaat gewoon failliet !

@Diamond: Mag ik mee ? nog plaatsje vrij tussen je bagage ?

@ Hans, idd vind ik ook!

Idols is weer begonnen, maar ook Paul de Leeuw en ook msn en en en en dus ja tijd om te kijken…niet echt en volgende week kan ik toch niet de finale zien!

@ Beppie1 en Diamond, tuurlijk iedereen hier hou ik op de hoogte hoor!!
komt goed!! nog 3 nachtjes… alles druk ah inpakken en gedag zeggen… maar dan naar de zon!!

@Sevgilim: vast nog wel een plekje vrij hoor :wink:

@Franka: voor hoelang ga je nou eigenlijk naar Turkije, heb het niet helemaal gevolgd. Had begrepen dat je in een hotel gaat werken? Wat ga je allemaal precies doen?

Vanmiddag verjaardag en verder lekker binnen blijven. Het sneeuwt hier alweer, bah! Vanavond begint de nieuwe Peking Expres denk dat ik dat maar 's een keer ga volgen.

Groetjes, Diamond

@ Diamand en ook de anderen,

ik ga werken in t hotel waar Os ook werkt.
animatieteam, en dan doe ik de miniclub samen met Os en minidisco en s avonds show…

ik blijf er tot ergens oktober…

ben dus net terug en ga nu weer heen… heb hier ook geen baan meer vandaar, en ben t zat om thuis te zitten, dus ja deze keus gemaakt!

@Franka: groot gelijk dat je ervoor gaat! Je zult wel druk bezig zijn met de voorbereidingen nu…

Nog 93 dagen…

Groetjes, Diamond

uhh ja… btj msnen en berichtjes typen haha

nee ga zo alles even een btj uitzoeken en in de koffer doen…

ik heb alleen de manager laten weten hoelaat we komen dinsdag, hij zou ons ophalen van t vliegveld… maar heb nog mail terug… vrijdag en vandaag gemaild… aaahh daar kan ik dus niet tegen he!! we hebben wel al contact gehad hoor dat ik in Nederland was… en vriendin van mij ook al… maar toch zeg even, is goed ik zal dr zijn!!

maar ja is ook weer typisch turks, zal ik aan moeten wennen!

heb dr iig erg veel zin in…

@Franka: hopenlijk hoor je snel wat van die man, wel zo fijn dat dat allemaal geregeld is. Kan het me voorstellen dat je er heel veel zin in hebt. Superkans en natuurlijk de mogelijkheid om je vriend veel vaker te zien dan nu, heerlijk!! Nou succes met alle voorbereidingen en we spreken je vast nog wel ff voordat je gaat!

Vanmiddag verjaardag gehad, nu gaan we zo lekker Indisch eten mmm

Wat is het trouwens weer koud vandaag! Zullen we met z’n allen het vliegtuig naar Turkije pakken? En dan langs al onze favoriete plaatsen. Kunnen we elkaar overal mooi rondleiden en 's avonds gezellig stappen. Wanna go? :slight_smile:

Liefs, Diamond

@Diamond: is geregeld, wanneer vertrekken we ?

Eet smakelijk Diamond. Kook jezelf Indisch of doet je vriend dat?? Wij hebben ook net Indisch gegeten, zoals elk weekend hier. Mooi Indonesisch muziekje op de achtergrond en smullen maar! :stuck_out_tongue:

Heeft natuurlijk niks met Turkije te maken, maargoed. Is wel leuk!

Groetjes Roanna:wave:

@franka…ja idd typisch turks…een bevesteging zou natuurlijk wel extra zekerheid geven

@diamond…smakelijk!!
heb mn bikini bij hunk…gekocht. ik vind hem natuurlijk wel erg leuk, maar heb idd ook een beetje spijt, miss dat ik strax een nog leukere tegen kom.

beetje saaie dag vandaag. voel me niet zo goed, dus ben niet gaan werken. hele dag van de pc naar tv en weer anders om.

groetjes

filiz

Zo weekend om. Lenzen gaan goed, dus das een last/stress minder!!

@Diamond, ik ga mee, en Kusadasi is voor mij!! Ik vind het daar zooooo zalig.

Niets bijzonders gebeurt dit weekend dus ik heb ook niets te melden

:wave:

@Diamond & Sevgilim: gezellig!! We maken er een feestje van!! Ga m’n koffer zo vast inpakken :stuck_out_tongue:

@Roanna: mijn schoonmoeder had Indisch gekookt. Zelf lukt het me absoluut nog niet. Maar ze wil het me binnenkort wel gaan leren. Gister weer wat nieuwe dingen gegegeten, geen idee hoe het heette maar het was erg lekker.

@Filiz: ach een bikini extra is toch nooit weg. Kun je lekker vaak wisselen :slight_smile:
Zal binnenkort ook 's bij die winkel gaan kijken, ze hebben altijd erg leuke.

Groetjes, Diamond

whaa nog maar 1 nachtje!!

gister mijn familie gedag gezegd!
gisteravond nog met mijn oom tante en kleine nichtje uiteten geweest… die dondersgoed in de gaten had dat ze me heel lang niet zal zien… pas 15 aug, want dan komen ze in t hotel!
gisteravond vriendinnen gedag gezegd…

en vandaag nog een vriendin en de oma’s…

nu maar mijn spullen ook echt in de koffer proppen!

Roy, de nederlandse jongen die ook in t animatieteam zit zou t nog even tegen de manager zeggen en komt ons dan ook mee ophalen!

aaahhh spannend allemaal!

@Franka: véél succes daar ! laat zeker wat van je horen !

Franka: Heeeeel veeeeel suc6, en laat af en toe iets van je horen als je blieft!! Word geen vreemde hier!! Goede reis en heeeel veeeeeel plezier daar(want dat is ook heeeeel belangrijk!!)
:wave:

@Franka, ik hoop dat je nog even op de site komt voor je vertrekt.
Ik wens je een geweldige tijd toe daar in Side.
Het is ook een goede manier om je relatie met Os in een ander daglicht te zien.
Je bent dan zoveel maanden in elkaars nabijheid en kunt goed aan elkaar wennen. Veel geluk en liefs, Fransijn.:love: :love: :whistle: :whistle:

Het idee werd al geopperd om met z’n allen naar Turkije te vertrekken en elkaars bestemmingen te leren kennen.
Lijkt me echt wel gaaf.
Ik was in Kusadasi, Istanbul, Alanya, Antalya en Side (al10x, maar dat is logisch, want daar woont Ercan:love: ).

Maar ja eerst maar eens even hard werken en proberen te sparen.

Deze week een korte schoolweek.
We gaan met het hele team op 2-daagse naar Doorn, op donderdag en vrijdag.
Dat wordt niet relaxen hoor, maar keihard werken.
Maar het is wel leuk dat het in een totaal andere omgeving is en met ontbijt lunch en diner erbij.
's avonds na half tien gaan we natuurlijk lekker keten met elkaar, want dan stoppen we.:banana:

Nou lieve mensen, werkze allemaal deze week.

Veel liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN