Veel plezier - Welkom thuis 3

Ik ga van 27 april t/m 4 mei… naar Kemer… naar Selman! :wink: Zet mij ook even in t lijstje… Ik moet nog 56 nachtjes! :wink:

voor mij nog 66 nachtjes voor 5 maanden frankrijk

jaja er is altijd baas boven baas dus, Besmile!! Maar ik wil ook gewoon weg dus!!!
Denk dan dus dat het nog een dagje of 60-70 is!! Maar das ook zoooooo lang!!

Nou we gaan het zien dan
:wave:

Ik wil ook wel weer weg!! maar ik weet nog helemaal niet wat ik ga doen :frowning: Waarschijnlijk hele zomer werken en centjes verdienen om de rest van het jaar ook weer flink te kunnen reizen (ook voor mn stage volgend jaar feb) en even 1 of 2 weekjes ertussenuit naar Istanbul of ze komen naar NL… Maar pfff ik weet et nog niet. Ik zie wel wat er op mn pad komt :slight_smile: Maar jullie horen et nog!

@ Oew Bloem je gaat ook al bijna! Vind het heel erg knap van je dat je de stap durft te zetten!!!

Liefs

@Rieneke: Jij bent verleden jaar meerdere malen geweest(als je de lange keer als een paar keer vakantie betiteld!! Maanden daar zijn mazzelbips!) Nu mogen wij!

Ik ben het zat, er gebeurt hier geen een moer en ik verveel me verschrikkelijk
Nog 2 uur en dan WEEKEND!!!

Ben al weer helemaal in het ritme van school, na m’n zalige weekje Side.
Ik heb wel buikpijn van heimwee en zit thuis wel eens even lekker te janken.

Met m’n vriendinafgesproken dat we op 21 mei gewoon gaan. Zij naar haar huis en ik naar m’n vriend.

Er zijn al weer heel wat mensen terug van wegeweest en er gaan er gelukkig ook nog heel veel.
Goed voor het land hoor. Ze hebben ons hard nodig.

We zaten vorige week in een restaurant aan de haven van Side te eten met vrienden en er was geen toerist te bekennen.

Men dacht dat dat toch te maken had met de vogelgriep en de rel vanwege de karikaturen uit Denemarken.

Ik was blij dat ik daar wel was, want ik voel me 100% gelukkig bij m’n vriend in Side.

groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Nur… 25 maart…Antalya
Bloem…8 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang??

Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side

@Iris Askim: je staat erbij hoor, en nog vrij bovenaan ook, lekker hoor!

@Besmile: ben je nu druk bezig met je Frans oefenen? Ben erg benieuwd hoe het je daar gaat bevallen. Waar in Frankrijk kom je ergens te zitten?

@Annemiek: en ook voor jou weekend nu! Lekker! Ga je nog iets leuks doen?

@Fransijn: heerlijk vooruitzicht dat je in mei waarschijnlijk weer lekker richting ons geliefde Turkije gaat!

Vanavond naar de stad geweest. Lekker ergens een broodje gegeten en de eerste bikini’s bekeken. Kan niet wachten om op jacht te gaan voor een nieuwe zomeroutfit!

Groetjes, Diamond

Thanks Diamond! :wink:

tis idd een hele stap…maar ja, wat heb ik te verliezen?? Ik krijg in ieder geval onbetaald verlof van het werk, dus op 06-11 “moet” ik gewoon weer werken (mits ik niet een maand van tevoren opbel…ik kom niet meer) en of ik NU een nieuw huis moet zoeken of in november…maakt niks uit.
Ik kijk gewoon hoe het gaat, gaat het dan blijf ik, gaat het niet kom ik naar huis. Gaat het wel, dan kijk ik in september wat ik daarna ga doen. misschien wel naar NL voor de winter en in de zomer 2007 definitef, misschien voor altijd. Misschien in de winter naar een wintersportgebied of naar Nieuw-Zeeland.
Wat is het ergste dat er kan gebeuren?? Ik zal heus niet dakloos raken (ben ik over 4 weken) ik zal heus geen honger hoeven te lijden en hier kunnen ook erge dingen gebeuren.

@ diamond…verhueg jij je op bikini shoppen?? Ik heb maatje onmogelijk en zie er als een berg tegenop, want ik moet er eentje hebben voordat ik wegga…zucht, dat wordt echt een ramp.
@ kelebek, ik zal voor je duimen dat je snel goed nieuws hebt
@ beppie: prettig weekend!!

Ik ga lekker het weekend naar heerenveen, schaatsen kijken. Heb ik helemaal geen tijd voor, maar ja, was al een half jaar geleden gepland. zucht, heb er wel zin in, maar ik moet nog zooooooooooooo veel doen. Dus allemaal prettig weekend en tot maandag.

jeej ik sta lekker boven aan… nog heeeeel eventjes

lkkr iris dat je naar je vriend gaat:D:D

maaruhh…volgens mij moet ik boven je in het rijtje, want als het goed is vlieg ik al om 6 uur 's ochtens:D

@bloem…veel plezier bij het schaatsen

@diamond…ja het begint met de bikini’s:D…moet eerlijk zijn. kon 1tje niet laten hangen. ben dus al voorbereid…zal je zien dat er straks nog vele leukere kopen. boven dien heb ik hem bij een winkel gekocht waar ongeveer 3 kwart van de nederlandse vrouw hun bikini’s koopt. kom je in turkije iedereen met de zelfde bikini tegen… :frowning: :slight_smile:

liefs

filiz

@Bloem: Wat is maatje onmogelijk?? Ik heb een maat die het bijna niet geeft bij de gewone winkels, van vrouwen van mijn formaat schijnen niet in een bikini te mogen lopen. Nou ik koop wel bij de internetwarenhuizen(geen reklame zeg maar) maar ik heb er nu weer ff genoeg Hihihi

@Diamond: nee niets leuks eigenlijk. Moet zaterdagmorgen met 5 katten naar de dierenarts voor de jaarlijkse entingen(daar word je dubbel niet vrolijk van, de kosten en het kabaal!) maar de puber helpt dus ik hoef gelukkig niet alleen! Verder een verjaardag van een vriendin, gezelli!!

Ja WEEKEND!!! ZALIG!!
Maar ik kom vanzelf weer af en toe langs hoor!!
Werk ze allemaal, en aan het eind van de dag voor wie het geld: FIJN WEEKEND!!!
Groetjes
Annemiek:wave:

Hee allemaal,

zo ik ben ook weer boven water! Heb Carnaval gevierd en het was echt onwijs gezellig. Hahaha we waren zondag met een hele groep als schotten en de mannen hadden op een gegeven moment geen boxer short meer aan. hahaha en iedereen maar kijken of het ook echte schotten waren, dat was ff schrikken voor al die meisjes. Was wel grappig…

@ Bloem: zo nou is begint het dicht bij te komen zeg. Huis verkocht en binnen korte tijd vertrekken naar turkije. Gewoon je hart achterna.

@ marion: bedankt voor de boeken titels, ga ze zeker lezen.

@ Annemiek: spannend zeg succes morgen met de lenzen. Ben nu toevallig een boek aan het lezen van the house of books. Het heet Ik zal leven (alisons verhaal) door Marianne Thamm over een vrouw die verkracht wordt en haar verhaal hierover. Ik ben pas bezig maar het is echt een aangrijpend verhaal.

@ Filiz: die uitslag van idols had ik ook niet verwacht…

@ Fransijn: Fijn dat je ondanks het ziekenhuis bezoek van zijn vader een onvergetelijke vakantie hebt gehad.

@ Diamond: ik ben ook al helemaal aan het shoppe voor de zomer. Kan het maar niet laten. Wat een geluk dat jullie geen schade hebben aan de auto!!!

@ Sevgilim: Welkom terug…

Nou dat was ff snel een reactie van mij :yes:

Welterusten’

Kus Linda

6 uur 's ochtends al? wooooow :wink:

ik ga vanuit eindhoven met transavia… ben benieuwd hoelaat ik ga…
hoe kun je nu al je tijd weten? :wink:

Ik wil ook in april naar mijn vriendje:sad:… Maar ik zal nog langer moeten wachten… Nog 94 dagen om precies te zijn!

X

@iris…mijn buurvrouw werkt bij het reisburo waar ik altijd boek…zij houdt me goed op de hoogt :wink:

liefs

@Allemaal: fijn weekend! Hebben jullie nog plannen?

Hoor net op tv dat ze dit jaar veel strenger gaan controleren op luchthavens naar nepartikelen. Ben benieuwd. Heb tot nu toe nog nooit een controle oid gehad…

Nu ff weinig tijd, morgen weer een nieuwe dag om op iedereen te reageren :yes:

Groetjes, Diamond

Meiden ik heb ze…mn lenzen!! Het indoen ging vrij eenvoudig, het uitdoen ook!! Bij het leren in die zaak had in binnen 15 min ze in-uit en weer in en was ik weg. Maar toen gewone dingen doen! Das nog wel wennen hoor!!
Mag ze vandaag 4-6 uur inhouden. Heb het gister ook maar 2 uur volgehouden, was aan het koken enzo en dan is het allemaal heeeel vreemd

Maar zover ben ik er heeel gelukkig mee dus

Nou zo naar de dierenarts met VIJF katten, dus het geld voor dit weekend is wel weer op denk ik(hihi) Maar dan moet je maar gewoon 1 kat nemen en niet klagen beppie!!

Fijn weekend allemaal!!

haaii allemaal

ik zeg iedere keer dat ik dit topic ga volgen, maar iedere keer lukt t niet!!
en ik denk dat ik t ook niet meer ga redden voor dinsdag… maar zal er nu steeds gaan kijken :wink:

ik ben dinsdag terug gekomen uit Turkije en ga dinsdag weer terug, maar dan voor lange tijd om er te werken… erg spannend en erg leuk!! heb dr veel zin in!!

vandaag dus maar stadten met mijn moeder voor de laatste keer in 7 maanden… en iedereen btj gedag zeggen…
en dan dinsdag om 15.30 de lucht in…

pff zo… ben ook helemaal vroeg wakker enzo haha

maar goed…

iemand nog een telefoon kopen?

He Franka, alles goed?? Welkom thuis!! En vast succes met inpakken!!!

Zo zaterdag weer om, en dan is het weekend ook zo voorbij dus!! En het is vet rustig hier!!
Vandaag mn lenzen 6 uur ingehad, en morgen mag ik 8 uur!! Gaat allemaal wel goed.

Annemiek