Veel plezier - Welkom thuis 3

@Cynthia, hier hetzelfde, woensdag over 14 weken is het zover!!

Groetjes, Diamond

@fransijn: welkom terug…

@diamond en cynthia: nog 14 weken… wat een eeuwigheid…!!! jeetje he…

voor mij is het lekker nog 26 nachtjes slapen… heerlijk hoor, ik kan niet wachten… zit nu lekker thuis bij vriendlief. zit tot zondag daar en zondag gaan we weer naar mij… vanmiddag college geweest… was erg niet leuk… had niks voorbereid namelijk, tja het lag echt aan mij… dus moet zo toch maar aan mijn huiswerk… schiet niet echt op… morgen ga ik weer lekker naar de kapper. Het is al een flink stuk aangegroeid. Er mag van mij nog een langer stuk af dan de vorige keer. we hebben het al helemaal uitgedacht… dus ik ben heel erg benieuwd moet ik zeggen… merk het wel, vind het wel super leuk, het wordt nog korter dus… laat wel weten hoe het geworden is…

@Nur: heerlijk dat je al kunt tellen in dagen. Ik hou het nog maar even bij weken want boven de honderd dagen maakt ook zo negatief.
Lekker zo’n weekje bij je vriend, leuk om zo samen te zijn! Veel plezier bij de kapper, grappig dat het nu zo goed bevalt terwijl je toen best zenuwachtig was toen het eraf ging. Nou we zullen het wel zien op de meeting hoe het zit :slight_smile:

Groetjes, Diamond

ik zit op de helft van jullie…moet nog 7 weken w88

groetjes

filiz

Nou ik weet nog helemaal niets nog vervelender!!! Ik ga uit van 12-16 weken!! lang hoor, en ik wil weeeeeg!!

Nou weer te werk, mijn week is weer begonnen dus, bijna weekend(hihi)

Groetjes
Annemiek:wave:

nou, mijn ticket is geboekt!! Nog 5 weken en 4 dagen wachten en dan…!!!

wwwwwwwwwhhhhhhhaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaa!

@Bloem: Spannend hoor, een hele stap dus. Houd ons op de hoogte hoe je gaat, en ook als je daar bent hoor, geen vreemde worden ok!?

:wave:

Het is wel weer even wennen hoor om te werken.
Vorige week was het zo heerlijk om in Side te zijn.
Het weer heeft ook bijgedragen aan de feestvreugde.

Door omstandigheden moesten we een app. huren, want er was veel familie vanwege baba Yilmaz die in het ziekenhuis in Antalya lag.

We konden terecht in het Tukan Apart. Het was eigenlijk gesloten, maar Gaby, de Duitse eigenaresse, heeft ons een app. ter beschikking gesteld.
Die Gaby was zo gastvrij en zo lief voor ons. Echt super.

Zo zaten we overal toch noch dichtbij.

@Bloem, het gaat nu allemaal wel heel erg snel hoor.
Ik wilde dat ik deze stap ook zou kunnen nemen, maar voor mij spelen er nog even andere dingen.

Je zult nu zo langzamerhand gaan afbouwen en afscheid nemen van allerlei mensen en dingen.
Veel sterkte hiermee.

Liefs, Fransijn.:turkey: :NETHERLAN

Hoi hoi!

@ Bloem … ja het gaat idd al aardig opschieten! Pff… ik denk dat ik het echt niet zou kunne, ik weet het wel zeker! Een grote stap hoor, maar vind het heel goed van je dat je die stap neemt! :slight_smile: Net als Fransijn al zei wil ik je ook sterkte wensen met het beginnen van het nemen van afscheid e.d.

Liefs,

M’n werkweek zit er alweer op! Hoefde deze week alleen vandaag maar te werken. Jeetje heb deze week echt zeeen van tijd voor mezelf!

@Annemiek: hoeveel dagen moet jij nog werken? Haha ook alweer bijna weekend? We kunnen doordeweeks wel een keer afspreken gaan we gezellig shoppen, we hebben toch tijd zat :slight_smile:

@Bloem: spannendddddd! Jeetje het komt nu wel heel dichtbij. En zoals Annemiek al zegt, hopenlijk blijven we wel van je horen als je in Turkije zit, lijkt me superleuk om al je verhalen te horen!

@Fransijn: dat klinkt inderdaad gastvrij, jeetje lief hoor! Hopenlijk ben je snel weer een beetje gewend aan het koude Nederland na het heerlijke weer in Turkije!

Groetjes, Diamond

@Diamond: Ik moet morgen en woensdag nog!! Maar we kunnen vanalles doen toch

Nou ik ga naar bed terusten

Zo heb een lekker lui dagje gehad vandaag. Lekker beetje gelezen en weer 's begonnen met buik-bil-beenspieroefeningen. We hebben een hometrainer op het oog dus kan binnenkort weer lekker beginnen met fanatiek bewegen. Moet ook wel want heb inmiddels alweer jaren niet aan sport gedaan. En omdat ik vandaag over 14 weken op het strand van Alanya lig haha.

Hebben jullie vandaag nog iets leuks meegemaakt? Het is hier namelijk zó rustig…

Nu ff wachten tot m’n vriend thuis is en dan gaan we lekker frietjes halen. Al m’n oefeningen weer voor niks geweest :frowning:

Groetjes, Diamond

zo zit lekker thuis op de bank niks te doen… ga zo maar even een stukje boek lezen dat voor vorige week had gemoeten… gelukkig hoeft voor morgen niks dus dan ben ik gewoon weer bij…

vandaag lekker dagje gehad… eerst college, 4 uur spreken achter elkaar was wel heel veel maar ok, wel leuk… daarna ff naar mijn ouders theeleuten … en toen naar vriendlief, door de sneeuw heen en lekker tot nu toe niets bijzonders gedaan… heerlijk hoor…

iedereen een luie dag vandaag…
ik ben vandaag met een paar vriendinnen de stad in geweest. en we zijn nu gezamelijk aan het luieren…heerlijk idd

liefs…

Ik heb vandaag ook HE-LE-MAAL NIETS gedaan!
Kwam pas laat uit bed, gewoon hele dag computer spelletjes gespeeld. Nog even gemsnt. Voelde me vandaag dan ook niet zo lekker vanwege het hele S gebeuren… maar voel me nu wel weer stukje beter.
Kom net terug van een vriendin van me, hebben even heerlijk kunnen praten. Ik heb echt schatten van een vriendinnen! Geweldig hoe je altijd klaar voor elkaar kan staan!
Voel me nu weer stukje beter! :slight_smile:

Hey allemaal !

Ik ben sinds gisterenavond laat terug, heb een prachtvakantie gehad, en aaargh wat is het hier koud (in Turkije 20°C). Nou, na een minder goed begin van onze vakantie: het vliegtuig had elektriciteitsproblemen… is alles zeer goed gegaan, om terug naar belgie te komen zaten we ook op het verkeerde vliegtuig maar we zijn er toch geraakt, hehe…
Nou, ik lees alles wel weer bij in de loop van deze dag en probeer ik wel op iedereen te reageren !

groetjes xxx

Zo iedereen weer in het land!!
Mijn laatste werkdag van de week!!!
Morgenavond om 5 uur mag ik mn lenzen halen!!! Kan niet wachten, lijk wel een klein kind joh!

nou ik ga vandaag vast nog wel ergens op reageren dus

Waaah wat een berg sneeuw! Gelukkig schijnt het zonnetje ook lekker dus misschien straks maar 's een sneeuw-wandeling, best 's leuk voor de verandering :slight_smile:
Vandaag weer lekker vrij. Ga zometeen naar m’n moeder, zij is vanochtend ook vrij dus kunnen we lekker koffiedrinken en bijkletsen.

@Rieneke: ik heb het verhaal van S. geloof ik niet helemaal gevolgd…Gaat het inmiddels wel weer goed allemaal? Idd fijn dat je ook met de niet zo leuke dingen bij je vriendinnen terecht kunt. Wees er maar zuinig op!

@Sevgilim: welkom terug meid!! Dat zal wennen zijn om van het zonnetje in de sneeuw te komen! Maar je hebt het super gehad en daar gaat het om!

@Annemiek: alvast heel veel succes met de lenzen. We horen wel hoe het je bevalt! En na vandaag…WEEKEND!!

Nur… 25 maart…Antalya
Cynthia…16 april… Istanbul

Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland!
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Bloem…08 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang???
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side

En om nou toch maar 's in dagen te gaan aftellen…nog 96!! Joehoe we zitten alweer onder de 100!!!

Groetjes, Diamond

Nur… 25 maart…Antalya
Bloem…8 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang??
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland!
Poellie… 27 april… Side
Filiz… 27 april…Side
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side

zat net ff die lijst te bekijken en ik denk, huh?? wat gaan er nog veel voor mij weg, zie ik dat de data een beetje gehusselt waren…zo is ie goed. Nog 5 weken en 2 dagen!!! WWWhhahaaaaa