Veel plezier - Welkom thuis 3

@Diamond: of het allemaal gaat lukken moeten we nog zien, maar het zou maar zo kunnen dat we eindelijk Istanbul gaan bekijken! Willen we al jaren maar het komt er steeds niet van. Begin mei is het nog niet topheet, dan kan je en rondkijken en genieten van alles zeg maar. Maar we zien wel

@Linda: Ik ga vaak naar zo’n witte boekenhal(bij ons heet die witte boekenhal) en kijk dan naar boeken met het THB(The House of Books) teken. Die worden bv ook bij Oprah behandelt in haar boekenclub. Meestal echt leuke boeken, en kosten daar rond de 5 euro, dus vandaag er maar weer eens 3 gehaald!

Ach ga zo mn mandje maar eens opzoeken dan

Hoi Filiz,

Ben er net in begonnen dus ben benieuwd. Wel een leuk toeval, het verhaal speelt zich ook af in Ceyhan. De woonplaats van een kennis uit Turkije.

groet Marion

@Bloem. dank jewel voor hetterugsturen van Turkse Vlinders…
helaas heb ik hier op dit topic een hoop moeten missen ben met zoveel dingen bezig en bovendien kan ik op m’n werk nietmeer wereldwijzer (hmmmmm hoe zou dat toch komen…).
Maar goed wat lees ik nu allemaal je gaat definitief uit NL, wow wat een stap zeg. En ik maar twijfelen twijfelen twijfelen. Ik vind het supergoed en heel dapper van je dat je deze stap genomen hebt en ik hoop van harte dat alles goed zal gaan en wens je het allerbeste toe daar. En laat zeker nog van je horen hè als je daar zit. je kunt hier altijd je hart luchten !!
Ik wil zelf van de zomer ook wel naar turkije, om daar te werken en wat meer tijd door te kunnen brengen met m’n vriend. maar m’n appartement hier opzeggen dat durf ik gewoon niet aan nog. bovendien zou het leuk zijn om hier samen te kunnen gaan wonen en dan zou ik m’n appartement kwijt zijn.

Maar nogmaals : petje af dat je deze beslissing genomen hebt en hoop dat al je wensen en verwachtingen uit zullen komen !!! Liefs, Von

@Diamond wat zag ik tussen de regels door, je gaat weer naar Turgutreis…is het je daar dus zo goed bevallen!! offeh leuke obers daar zeker!!! nee hoor grapje weet dat je een vriend hebt…

@Beppie1, wel spannend dat je lenzen krijgt. heb zelf ook harde lenzen het was wel even wennen. zorg ervoor dat je niet makkelijk wordt met het schoonmaken ervan want anders blijven ze irriteren. En in het begin is het voor het uithalen erg makkelijk om zo’n klein zuignapje te gebruiken. Die is trouwens zowieso handig om altijd bij je te hebben, voor het geval het eens mocht voorkomen dat je lens in een hoekje belandt en op de normale manier uithalen wat lastig gaat. Maar in elk geval veel succes ermee , geniet ervan er gaat een wereld voor je open :yes:

@Besmile. gefeliciteerd met je stageplaats. Wel jammer geen turkije, maar tegenwoordig moet je erg blij zijn met wat je vindt aan stageplaatsen. En turkije loopt niet weg, na je stage ga je gewoon lekker van je (zuur)verdiende geld vakantie vieren in ons vakantieparadijs!!!

@llemaal. leuke turkse (pop) clips bekijken en beluisteren?? kijk even op www.klip24.com Er staan er ruim 400, echt een bezoekje waard !!! :tunisia:

@Filiz: gister wel een heel onverwachte uitslag bij Idols inderdaad! Had ook verwacht dat de finale zou gaan tussen Floortje en Angelique. Nu had Ellen zelfs evenveel stemmen als Floortje. Nou ja, zo blijft het in ieder geval wel spannend en niet voorspelbaar. Haha volgens mij zijn we de enige twee hier op het topic die Idols volgen :slight_smile:

@Annemiek: Istanbul, gaaf! Wij hebben het er ook al regelmatig over gehad. Is in ieder geval een stad die we ook zéker nog een keer willen gaan zien.
Nou veel plezier met je nieuwe boeken en als het aanraders zijn dan horen we het wel he?

@Von: jaa toch weer naar Turgutreis. Ik had zelf wel graag weer naar een andere plaats/land gewild maar m’n vriend was zo enthousiast over Turgutreis en het wordt toch een lekker rustig relax weekje en dat kan daar natuurlijk wel prima. Bovendien hebben we nog een boel dingen niet gezien/gedaan daar in de omgeving dus dat willen we dan dit jaar maar 's gaan doen.
Ik zal je binnenkort weer 's een pm sturen, is alweer zólang geleden :slight_smile:

Oh heerlijk, het zonnetje komt erdoor hier!

Groetjes, Diamond

Hee meiden!

Jeeetje, wat hebben jullie veel doorgekletst zeg! Pff… heb een half uur bij zitten lezen! Heb ook niet echt heel veel tijd gehad afgelopen weken… Mn vakantie is weer voorbij, ben anderhalve week voor de vakantie ziek thuis geweest… Vorige week zaterdag kwam mn vriendje (nouja… heb nu precies een week en een dag met hem :wink: ) ik ken hem van vakantie en ken hem al 4,5 jaar… hij woont 200 km bij mij vandaan dusja … hij bleef maar gelijk de hele week! Hebben leuke dingen gedaan, waaronder snowboarden! Was echt weer heel leuk … Vrijdag moest ie weer naar huis :frowning: maarja doe je niks aan … zie hem komend weekend weer als het goed is! Maargoed ik moet het nu hierbij laten, moet nu weer gaan maar wou toch snel even reageren… ik blijf het nu bijhouden! Hihih…

Tot snel!

Liefs,

Hé Missy leuk dat je weer ff komt buurten hier!!! Gaaf dat het zo goed gaat tussen je vriendje en jou! Dus de vonk is pasgeleden tussen jullie overgesprongen? Hopenlijk gaat de week snel voor jou zodat jullie weer lekker samen kunnen zijn volgend weekend!

Groetjes, Diamond

@missymoi…wat leuk dat je vriendeen week bij je is geweest:D…succes met bijhouden;)

@diamond…haha ja volgens mij zijn we de enige idols liefhebbers. maar die vorig jaar heb ik niet gekeken, alleen de audities, blijft lachen!!

groetjes

filiz

Snik, snik, ik ben weer terug.Heb zondag de ogen uit m’n kop gejankt en zit nu op school.
Heb het heerlijk gehad in Side.
Samen veel genoten.
Het was alleen jammer dat Ercans vader in het ziekenhuis kwam te liggen, daardoor kon onze trip naar Kappadocië niet doorgaan.
En in mei is hij weer aan het werk.

Probeer vandaag weer bij te lezen van de hele week.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

:yes:HEE Fransijn! Jammer te lezen dat het met zn vader niet goed ging en je daardoor Kappadocie niet gezien hebt(ZOOOO MOOI!!) maar gelukkig heb je het verder zalig gehad zo te lezen. En nu weer terug naar het gewone leven. Welkom Thuis!!

Ik heb lekker nog een dag vrij, en hoef morgen pas. Je hebt luxe en werk paarden en ik ben blijkbaar een luxe exemplaar:p

Nou ik ga me vandaag vast nog ergens melden(eBuks he!!)
Groetjes
Annemiek:wave:

@Fransijn: welkom terug! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Gaat het inmiddels weer beter met de vader van Ercan? Hebben jullie lekker weer gehad?

@Filiz: ik heb de vorige keren ook alleen de audities gezien. Nou ja, we kunnen nog drie weekjes lekker over Idols kletsen hier :slight_smile:

@Annemiek: geniet van je vrije dag! Ben vandaag zelf ook vrij en m’n vriend ook. Dus we gaan er een leuk dagje van maken samen. Heb je de lenzen inmiddels al?

Groetjes, Diamond

Trouwens nog 311 posts en we zitten alweer aan Veel Plezier Welkom Thuis deel 4!!!

Groetjes, Diamond

Heey Fransijn: Welkom terug! Fijn te lezen dat je het zo leuk hebt gehad! Jammer dat je Cappadocia niet hebt kunnen zien. Volgende keer beter misschien!

Annemiek en Diamond: geniet nog lekker van jullie dagje vrij! Voor mij is de vakantie vandaag alweer afgelopen :frowning: Nou ja ik hoef op maandag pas om 15.30u te beginnen!

Liefs Rieneke

@Diamond: nee de lenzen komen wss vrijdag!! Ohw ik kan niet wachten dus!! Hoorde pas afgelopen vrijdag dat ze tegenwoordig voor mensen met een cilinder betaalbaarder zijn geworden, dus ja dan kan je zaterdag er pas achteraan!! Nou we gaan het deze week wel zien dus

@Rieneke: Ach ja, mannen, dat hebben ze niet door dus!! Hopen maar dat je vandaag dan nog iets van S gaat horen!!

Werk ze iedereen
Annemiek:wave:

@Annemiek: ga je vandaag nog iets leuks doen? Wij gaan zo lekker shoppen in Apeldoorn. Heb nog een paar leuke cadeaubonnen van m’n verjaardag (Douglas, Etos en boeken) denk dat ik die maar 's lekker ga inwisselen :slight_smile:

Groetjes, Diamond

Hey Diamond.

Ik weet niet of je al ooit hier bent wezen shoppen, maar voor de zekerheid even een tip!

In de Hoodstraat( winkelstaat) hebben we ook een heel mooi en groot overdekt winkelcentrum de “Oranjerie”. Daar kun je ongetwijfeld je bonnen kwijt.:yes:

Ik zelf moet nu gaan werken tot half 3,:frowning: dus kan niet mee!

Ik wens je een hele gezellige dag hier! Groetjes Roanna

@diamond;;veel plezier met shoppen…laat je ons weten wat het geworden is?

@fransijn…welkom terug, fijn dat je het zo leuk hebt gehad, alleen jammer van zn vader idd.

@annemiek…geniet van je vrije dag!! ik heb dinsdag en woensdag vrij…heerlijk:D

groetjes

filiz

@Diamond, nee ga niets doen. Ben een beetje hangerig, en heb nergens zin in, dus de gewone dingen dan maar. Wassen, boodschappen voor de komende dagen en een beetje computeren. Veel plezier, en veel kopen hoor!!
:wave:

@Roanna: de Oranjerie is inderdaad erg leuk om te winkelen! Kende hem al van vorige bezoekjes, we zitten niet zo gek ver van Apeldoorn en vindt het een leuke stad om af en toe naartoe te gaan.

Heb verder trouwens niet eens veel gekocht. Wel lekker een broodje gegeten bij de V&D en een erg fijne dagcreme met een kleurtje gekocht (je moet toch wat he met die bleke huid in de winter). Dus de meeste bonnen heb ik nog voor een volgende keer. Ben al wel even wezen kijken voor een bikini, die komen zo langzaam aan ook weer in de winkels, leuk!!
Op de terugweg stonden we voor het stoplicht en ineens BOEM! Was er iemand achterop ons geknald. Gek genoeg hadden we helemaal geen schade, gelukkig maar.

Net even snel een paar dingetjes gestreken en vanavond lekker voor de tv. Vanavond nog even een vriendin bellen om af te spreken om gezellig bij te kletsen, nu kan het nog, volgende maand verhuizen ze een eind uit de richting…

Groetjes, Diamond

@Diamond: Mijn auto bevalt heel goed zelfs! Ben er echt blij mee!!! Wat zal je geschrokken zijn toen er iemand achterop dook! Gelukkig maar dat je geen schade heb!

@llemaal: zucht nog maar 14 weken… Hoop maar dat ik het nog vol hou haha!!

X Cyn

@Cynthia: hier hetzelfde, woensdag over 14 weken!!

Groetjes, Diamond